تعداد بازدید: 2392

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 8 تير 1389-0:0

يک شهر به دنبال سرمايه گذار

شهرداري ساري براي حل بحران زباله اين شهرستان به دنبال سرمايه گذار خارجي رفت!


بنا برخبر رسيده به مازندنومه از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری،جهت انتخاب سرمایه گذار مناسب ، همچنین استفاده از به روزترین تکنولوژی مورد استفاده در سیستم دفع زباله، جلسه ای در محل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری با حضور مسئولان و سرمایه گذار مربوط برگزار شد.

  در این جلسه که 3 ساعت به طول انجامید،بحث استفاده از تکنولوژی Gasification- گاز سازی از زباله و تولید برق از گاز تولیدی- مطرح شد که مورد توجه نیز قرار گرفت .

بر اساس اين گزارش توجه به نکاتی مثل حفظ محیط زیست از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود .

هم چنين توجه به حفظ محیط زیست و میزان راندمان نیروگاه تولید برق احداثی در آینده نزدیک از دیگر خواسته های شهرداری ساری در این جلسه بود.

گفتنی است سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری درصدد جذب و انتخاب سرمایه گذار براي احداث نیروگاه تولید برق از زباله های تولیدی مرکز مازندران است،اين در حاليست که برخي سرمايه گذاران و مبتکران بومي نيز براي اجراي اين پروژه اعلام آمادگي کرده اند.

حداقل مردم قائم شهر از سرمايه گذار خارجي دل خوشي ندارند و ادعاي احياي کارخانه نساجي به وسيله سرمايه گذار ترک تا اين لحظه به سرانجام نرسيده است.


  • يکشنبه 13 تير 1389-0:0

    یک راه حل خوب. کار را به دستان افراد کاردان بسپارید . من توصیه می کنم از صنعت گران جویباری که سالهاست در کار جمع آوری پسماندهای پلاستیکی و فلزی هستند درخواست کنید اتحادیه ای تشکیل داده و این مشکل عظیم را راهبری بنمایند.دوستان عزیز هم بجای تولید برق فعلا چوپانهای بینوای ساکن در اطراف ساری را از خطر مرگ برهانند و بعد به فکر قدمهای بسیار بزرگ باشند که از قدیم گفته اند قدمهای خیلی بزرگ بدون آمادگی قبلی برای سلامتی زیان آور است . ازما گفتن بود . فردا نگویید که نگفتیدها

    • چهارشنبه 9 تير 1389-0:0

      جوجه را اخر پ...

      • چهارشنبه 9 تير 1389-0:0

        در شرایطی که دریک سال گذشته دربخش پتروشیمی بااین حجم ذخائرعظیم زیر زمینی فقط دومیلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی جذب میشود به جاذب این سرمایه گذار باید احسن گفت.


        ©2013 APG.ir