تعداد بازدید: 2344

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 8 تير 1389-0:0

قابي براي ديده شدن

... روند تشکر مدیران از قاب رسانه استانی به گونه ای است که گویا فقط تلويزيون به ارائه و انعکاس اخبار و مسائل می پردازد و راديو و 75 نشریه فعال در استان و 7 خبرگزاری و سایت اطلاع رسانی هیچ عملی در راستای انعکاس اخبار انجام نمی دهند.(يادداشتي از کلثوم فلاحي،خبرنگار-ساري)


خبرنگاران رسانه های مکتوب و مجازی همواره زیر سایه دوربین تلویزیون مورد ظلم واقع شده اند چراکه قابی برای نشان دادن چهره مسئولان ندارند. اغلب مسئولان نیز مصاحبه با دوربین سیما را بیشتر می پسندند تا مثلا مصاحبه با خبرنگار یک نشریه یا خبرگزاری .

یکشنبه اخیر در جلسه هدفمند کردن یارانه ها ، فرزانه- معاون برنامه ریزی استانداری- بارها از نقش صدا و سیما جهت اطلاع رسانی در خصوص ارائه شماره حساب برای دریافت یارانه قدردانی کرد.

نمي دانم راز اين همه تشکر از تلويزيون در چيست؟وچرا مطبوعات و رادیو -که رسانه دانایی است- از همه مهجورتر است؟!

 مطبوعات و سایت ها بتوانند عکسی از مدیران را به چاپ برسانند ( آن هم به صورت رپرتاژ )* رادیو از انتشار تصویر مدیران معذور است.

 روند تشکر مدیران از قاب رسانه استانی به گونه ای است که گویا فقط تلويزيون به ارائه و انعکاس اخبار و مسائل می پردازد و راديو و 75 نشریه فعال در استان و 7 خبرگزاری و سایت اطلاع رسانی هیچ عملی در راستای انعکاس اخبار انجام نمی دهند.

 یک تشکر به تشکر مدیران از یکدیگر اضافه شده و آن هم تشکر از تلويزيوني است که تصویر آن ها را پخش می کند که باعث آب شدن قند در دل مدیران استانی می شود.

 روز سه شنبه یک مدیر آن هم از نوع فرهنگی از صدا و سیما گله کرد:محمدپور، رئیس حوزه هنری مازندران.

وی درنشست خبری با اصحاب رسانه ( بدون حضور دوربین صداو سیما ) با اشاره به برگزاری جشنواره کشوری عکس فجر عاشورا در یک ماه گذشته  اظهار داشت: دوربین تلويزيون همواره به دنبال سوژه های نادر است اما کم لطفی کرده و حتی در زمینه انعکاس یک خبر از جشنواره عکس کشوری اقدام نکردند.

 محمدپور تصریح کرد: حتی یک نفر از مسئولان فرهنگی استان در این جشنواره کشوری شرکت نکرده و موجب خجالت زدگی ما مقابل مهمانان کشوری شدند.

 وی با بیان اینکه به سه صورت دعوتنامه ، تلفن و پیامک از مدیران جهت حضور در این جشنواره دعوت کردیم گفت: دریغ از یک مدیر در سطح شهرستان که در این جشنواره حضور پیدا کرده باشد.

 وی افزود: هنرمندان و مسئولان باید رابطه نزدیک با هم داشته باشند تا منجر به تولید آثار برجسته شود.

 *رپرتاژ : هزینه ای که توسط مدیران برای انتشار مطالب به همراه عکس آنها در نشریات پرداخت می شود.

ايميل نويسنده: (falahi.dargahlo@gmail.com)


  • پنجشنبه 10 تير 1389-0:0

    همین مدیران که عاشق دیده شدن در دوربین هستند،والله ستال به سال یک فیلم سینمایی تماشا کنند و به سینما بروند!

    • پنجشنبه 10 تير 1389-0:0

      hatman mohamed puor nekanneh nemayendehe shoraee shardare va...geyreh baweh eena teshakor ke kenh ta zeh chelo kebabo akber jojeh hem dennh menm az shemava azshomal news va kanandegan va az edareh barg post telepon va............teshakor kembeh


      ©2013 APG.ir