تعداد بازدید: 3443

توصیه به دیگران 6

دوشنبه 28 تير 1389-21:39

نیاز هراسی

چرا عده ای از برگزاری مراسم روز خبرنگار در دانشگاه آزاد اسلامی ساری وحشت دارند؟(يادداشت رسيده)


 از زمانی که هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری درخواست برگزاری مراسم روز خبرنگار را مطرح کرد، عده ای امتحان پس داده در عرصه اجرایی و فرهنگی، تلاش پیدا و پنهانی را آغاز کردند تا این مراسم در دانشگاه آزاد ساری برگزار نشود.

اينان برای توجیه ناراحتی خود مطالب نخ نما و تکراری اي را گفتند و نوشتند. به اعتقاد این قلم افرادی چون امام زاده، زارعی و کریمی اساسا با برگزاری مراسم در دانشگاه آزاد مخالف نیستند بلکه به طور مشخص با تشکیل این مراسم در دانشگاه تحت مدیریت دکتر نیاز مخالفند.

 دلیل مخالفت و عصبانیت این گروه قلیل و افراطی کاملا محرز است؛ چون این حضرات در اوایل دولت نهم به نام اصولگرایی و از طرفی برای کسب وجهه جهت رسیدن به مناصب دولتی تخریب ایشان را راهبرد خود قرار دادند و اکنون که هریک مسئولیتی را گرفتند و امتحان ناموفقی را پس دادند از تعامل خبرنگاران و اصحاب رسانه با مدیریتی کارامد نگرانند.

جریان افراطی فوق با « نیاز هراسی» کشتی خدمت و تلاش را سوراخ کردند و اکنون خود غریق تفکرات غیرالهی خویش هستند.

 دکتر نیازآذری در طول 4 سال گذشته علی رغم همه محدودیت ها و کم لطفی ها بدون توجه به قیل و قال های سیاسی و جناحی توسعه همه جانبه دانشگاه آزاد اسلامی مرکز استان را وجه همت خویش قرار داد تا با توانایی و کارامدی تحولی شگرف در این مرکز دانشگاهی به وجود آورد.

 اکنون چون پنبه های این جریان افراطی با کارآمدی و مدیریت مضاعف دکتر نیاز رشته شد و بی رنگی حنای آنها ثابت شد به دست و پا افتادند تا مراسم روز خبرنگار در دانشگاه آزاد ساری برگزار نشود.

 قطعا" مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در راستای تکریم و تعامل اصحاب رسانه در هر زمان مقتضی می تواند میزبان خبرنگاران شود؛ لیکن هراس حضرات از مناسبت روز خبرنگار حکایت دیگری دارد .

این افراد نگرانند که خبرنگاران سراسر استان با گرایش مختلف سیاسی،از نزديک شاهد فعالیت ها و اقدامات مدیریت کارامدی باشند که طی چند سال گذشته تخریبش کردند. 

 زمانی که بحث انتصاب مدیریت ارشد استان بود و نمایندگان مجلس هفتم پیگیر آن بودند مصاحبه های رنگارنگ آنها صفحات جراید و سایت ها را پر کرده بود.

  اکنون که ناکارآمدی این عده قلیل و افراطی در استان محرز شد به تکاپو افتادند تا مانع کشف حقایق توسط اصحاب مطبوعات شوند.

 خانه مطبوعات استان نیز باید استقلال خویش را حفظ نموده و چون سالهای گذشته که با مشارکت سازمان ها عهده دار مراسم روز خبرنگار بود امسال نیز با صلابت عمل کند.

(امضا محفوظ)


  • سه شنبه 29 تير 1389-0:0

    امامزاده کاملا درست گفته

    • سه شنبه 29 تير 1389-0:0

      به اين ميگن یه تملق و پاچه خواری حرفه ای

      • سه شنبه 29 تير 1389-0:0

        سلام دوستان عزيز آيا واقعا افرادي كه در جمهوري اسلامي ايران سابقه خدمت داشته اند بايد لگدمال شوند؟آيا بايد آبرو آنان را در هر جا و مكان بي علت ريخت؟عزيزان من آيا 3سال ديگر بايد مسولين فعلي كشور و استان را تخريب گرد؟كدام اسلام اين را توصيه كرده؟اسلام آمريكايي!آياما مسلمانيم ؟آيا واقعا به فكر روز قيامتي هم هستيم يا نه؟بنده نسبت به عملكردآقاي نياز انتقاد دارم ولي آيا بايد دهها دروغ به خورد مخاطبانم دهم بس كنيد .در اين كارو زار هر كس دنبال منافع خودش است آقاي كريمي نماينده مجلس شد.درازاي آن برادرش دكتراي دانشگاه آزاد ميخواندو نماينده جاسبي شدو قايم مقام شركت شستا به همين راحتي...سر خود را درد نياوريد تا بوده اين بوده ...موقع تقسيم غنايم كجا باشيد مهم است.

        • سه شنبه 29 تير 1389-0:0

          آقای امضا محفوظ
          اینقدر سعی نکن تا برای حمایت از فامیلت دیگران را برچسب دار نمایی . بهتره کمی هم در رفتارتان تامل کنید . محفوظ باشید

          • سه شنبه 29 تير 1389-0:0

            نیاز دوست داریم

            • سه شنبه 29 تير 1389-0:0

              ازنویسنده موضوع می خواهم قدری به تاریخ تحولات ایران از قاجاریه تا پایان دوران اصلاحات بیاندازد تا شاید نقش مطبوعات رابیشتر درک کند گاهی هنر سیاست بازان و...

              • دوشنبه 28 تير 1389-0:0

                نگارنده خود از نون بخورهاي دانشگاه آزاد ساري و نياز آذري است چون داخل اين دانشگاه به آقاي نياز آذري دكتر نياز خطاب ميكنندو نگارنده هم از همين لفظ استفاده كرده

                • یک بسیجی پاسخ به این دیدگاه 0 0
                  دوشنبه 28 تير 1389-0:0

                  لطفا بابازیهای سیاسی خبرنگاران را به بازی نگیرید و به خدمت مردم در حوزه مسئولیت خود بپردازید خبرنگاران این قشر بی ادعا که از رامسر و بهشهر 20هزارتومان خرج می کنند و10هزارتومان از دست مسئولین به اصطلاح هدیه می گیرند ؛ ندارند.
                  لطفا نماینده مردم بابل آقای کریمی به جای زیراب زدن به درد و مشکلات مردم بپردازد


                  ©2013 APG.ir