تعداد بازدید: 2076

توصیه به دیگران 6

يکشنبه 3 مرداد 1389-15:20

اول سلامت،بعد آب و نان

شجاعي-نماينده مردم ساري-گفت:سلامت مردم از آب و نان شب هم برای آنان مهم تر است-بیمارستان های استان و برخی از مراکز بهداشتی درمانی به خاطر قدیمی بودن، بسیار فرسوده اند.


بنا بر خبر رسيده به مازندنومه از روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي مازندران،سید رمضان شجاعی نماینده -مردم ساری در مجلس - با حضور در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران اظهار داست: سلامت از اولویت دارترین مسايل مردم و از آب و نان شب برای آنان مهمتر است.

 شجاعی با اشاره به وجود گردشگران و مسافران زیادی که به این استان سفر می کنند، افزود : جمعیت مازندران 3 میلیون نفر است که با حضور گردشگران و مسافران به  12 میلیون نفر می رسد و باید برنامه ریزهای عرصه بهداشت و درمان براساس خدمات رسانی به 12 میلیون نفرباشد.

وی با اشاره به اقلیم مناسب استان مازندران و با توجه به سرسبزی و وجود دریا و کوهستان در کنار هم افزود: این استان محیط آرام و مفرحی را برای دانشگاهی شدن دارد و ظرفیت دانشگاهی شدن این استان بسیار بالا است،لذا باید در افزایش دانشگاه و راه اندازی رشته های مورد نیاز جامعه،در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر گام برداشته تا استان مازندران استانی دانش محور شود.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قدمت بیمارستان های استان افزود : بیمارستانهای استان و برخی از مراکز بهداشتی درمانی به خاطر قدیمی بودن آن بسیار فرسوده اند و باید تحولی جدی در این زمینه صورت گیرد.

دکتر محمد مهدی ناصحی رئیس دانشگاه نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پایان سال88 با پی گیری های زیاد توانست نسبت به جذب 35 میلیارد تومان بودجه اقدام و اضافه کاری های عقب مانده و حقوق عقب مانده پرسنل را پرداخت نماید که با این کار انگیزه خوبی برای کار به وجود آمد .

وی با اشاره به 1020 خانه بهداشت و 250 مرکز بهداشتی و 22 بیمارستان دولتی؛دانشگاه علوم پزشکی مازندران را یکی از بزگترین دانشگاه های کشور دانست و افزود: با توجه به مسافران زیادی که به این استان می آیند و خدمات می گیرند باید امکانات بیشتری در اختیار این استان قرار گیرد.



    ©2013 APG.ir