تعداد بازدید: 2015

توصیه به دیگران 3

شنبه 9 مرداد 1389-16:25

نقطه،سر خط

استاندار مازندران با اشاره به منتفی شدن پروژه مسکن مهر گهرباران ساری و باغ کشاورزی قائمشهر گفت: شهرداران و فرمانداران برای تهیه زمین جایگزین همکاری کنند.


به گزارش خبرنگار مازندنومه در ساري،روز شنبه با حضور علی اکبر طاهایی-استاندار مازندران- شصت و ششمین جلسه مسکن مهر در مرکز استان تشکيل شد.

نخستين خبر مهم اين جلسه اظهارات طاهايي بود که اعلام کرد:"  با دستور وزیر مسکن زمین پروژه گهرباران به امور عام المنفعه اختصاص یافت و سازمان مسکن و شهرسازی شهرداری و فرمانداری ساری و قائمشهر باید برای تهیه زمین جایگزین این دو پروژه همکاری کنند."

به اين ترتيب مديران نام برده شده از سوي استاندار بايد در کنار ساير مشغوليات شان، بار ديگر براي جست وجوي زمين مناسب تلاش کنند.

 پروژه مسکن مهرگهرباران ساری با 10 هزار واحد پروانه تصویب و کلنگ زنی شده بود که در مصوبه جدید استانی از پروژه مسکن مهر خارج شد .

 همچنین باغ کشاورزی قائم شهر نیز که برای 300 واحد مسکونی طراحی شده بود به علت داشتن گیاهان نادر -که مورد استفاده مرکز تحقیقات کشاورزی بود- از پروژه مسکن مهر استان خارج شد.

 این در حالی است که رئیس مسکن و شهرسازی مازندران از رتبه نخست مسکن مهر مازندران در سطح کشور سخن به میان آورده است.

طاهايي در ادامه از پيشنهاد تازه اش به بنياد مسکن خبر داد:"پیشنهاد ساخت کارخانه سفال در مازندران را به بنیاد مسکن کشور داده ایم تا این کارخانه به صورت پایلوت در مازندران ساخته شده و سفال پروژه مسکن مهر را تامین کند."

مي دانيم که استاندار از بدو ورودش به مازندران،به دنبال تغيير در سقف خانه هاي مردم است؛او عاشق سفال وسقف سفاليست.

استاندار در جلسه روز شنبه دستور شناسايي تعاوني هاي ناکارامد را هم صادر کرد:" از تعاونی های مسکن مهر در استان بازدید صورت گیرد تا در روند کار آنها قرار گیرم و تعاونی های ناکارآمد شناسایی شوند."

طاهايي در ادامه آمار جالبي را هم به حاضران ارايه داد:"عملیاتی که بانک مسکن در یک سال گذشته برای پروژه های مسکن مهر انجام داده با عملکرد سی ساله پس از انقلاب برابری می کند."



    ©2013 APG.ir