تعداد بازدید: 1947

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 10 مرداد 1389-7:48

فرماندار فوتباليست

قلي زاده-فرماندار قائم شهر-گفت:می خواهم حرفی بزنم می ترسم سیاسی شود-بیش از یک سال در نساجی فوتبال بازی می کردم و چون فوتبالم خیلی خوب نبود به سراغ درس و مشق رفتم.


سعید آذری به سمت مدیرعامل باشگاه فوتبال نساجی قائمشهر منصوب شد.

به گزارش مازندنومه سعید آذری در مراسم معارفه خود گفت: مازندران شاخصه های زیادی در جنگ داشته و پرورشگاه قهرمانان بزرگ در سال های قبل و حال حاضر و استان پهلوان پرور است.

وی مولفه نساجی را داشتن تماشاچیان و حضور در سطح فوتبال کشور از سالیان دراز دانست و با اشاره به قدمت 50 ساله تیم نساجی یادآور شد: تیم نساجی فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشته و توانسته به حیات خود ادامه دهد.

 وی با بیان اینکه در ورزش همواره شاهد فراز و فرودهایی هستیم افزود: موفقیت من در ذوب آهن انفرادی نبوده بلکه در سایه تلاش یک گروه ، ذوب آهن به باشگاه قدرتمندی تبدیل شد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه نساجی با سرمایه گذاری بخش خصوصی به فعالیت می پردازد اظهار داشت : مازندران به واسطه اینکه از صنایع بالادستی برخوردار نیست باید برای جذب سرمایه گذاران تلاش کند.

 وی با اشاره به جمله برخی مدیران مبنی بر اینکه با اتوبوس به جایی نمی رویم خاطرنشان کرد: فقط یک نیرو از اصفهان به همراه دارم و قصدمان این است که از پتانسیل هایی که در مازندران وجود دارد نهایت استفاده را ببریم.

 آذری ازانتصاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی خبر داد و گفت: یحیی گل محمدی شنبه شب تیم ملحق می شود و تیم نساجی از روز يک شنبه تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.

 وی در خصوص معیار انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی تصریح کرد: گل محمدی 17 سال در مازندران زندگی کرده و نسبت به این منقه شناخت کامل دارد ضمن اینکه هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی از فوتبالیست های نمونه کشور است.

 آذری ضمن اشاره به اینکه هیچ قول صد درصدی برای صعود نساجی به مسئولان این باشگاه نداده ام گفت: برای صعود تلاش می کنم.

وی یادآور شد: با هیچ بازیکنی بدون هماهنگی با سرمربی مذاکره نخواهیم کرد و این حق قانونی مربی است که نسبت به انتخاب بازیکن آزاد باشد .

 آذری افزود: یحیی گل محمدی به زودی دستیاران خود را معرفی خواهد کرد.

مالک تیم فوتبال استیل آذین هم در این نشست گفت: همه باید با توکل به خدا فقط به صعود فکر کنند.

هدایتی اظهار داشت: مسئولان شهری باید در این زمینه کمال همکاری را با مسئولان تیم نساجی داشته باشند.

به گزارش خبرنگارما فرماندار قائمشهر نیز با حضور در این مراسم گفت: امروز به عنوان یک فوتبال دوست در اینجا حضور دارم نه به عنوان یک مقام سیاسی.

 وی که خود را از دوست داران فوتبال معرفی می کرد افزود: شاید بسیاری از شماها ندانید اما من بیش از یک سال در نساجی فوتبال بازی می کردم و چون فوتبالم خیلی خوب نبود به سراغ درس و مشق رفتم.

 وي ادامه داد: می خواهم حرفی بزنم می ترسم سیاسی شود ، آن موقع حال و هوای جنگ بود من هم فوتبال را رها کرده و به جنگ رفتم.

قلي زاده زاده قول هرگونه همکاری با باشگاه نساجی را برای صعود به لیگ برتر داد و یادآور شد: تا زمانی که هستم همه شرایط را فراهم می کنم تا نساجی به جایگاه واقعی خود در فوتبال دست یابد .

 وی نسبت به ظرفیت کم ورزشگاه نساجی احساس شرمندگی کرد و گفت: ظرفیت کم باعث شرمندگی ما در مقابل مردم است.

گفتني است نساجی 16 سال در لیگ یک توپ زده و از دستیابی به لیگ برتر ناکام مانده است.


  • سه شنبه 12 مرداد 1389-0:0

    با سلام
    اين چه وضعيت گزارش دادنه
    يكدفعه اسمي از هدايتي مي آد بي انكه بگوييد اون چه كاره تيم نساجي مازندرانه ؟

    • امیرهوشنگپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 10 مرداد 1389-0:0

      آقای قلی زاده عزیز
      ظرفیت کم ِ ورزشگاه نساجی که شرمندگی ندارد همیشه این امکان هست که به ظرفیت آن افزوده شود ، یادآوری نانهای ارسالی از تهران ،در آن زمستان سخت و بی گاز ،که در ساختمان فرمانداری قائم شهر کپک زدند ولی به دست مردم نرسیدند شرمندگی دارد ، مردم که بنده خدا هستند انشاء الله در محضر پروردگار شرمنده نباشید ، انشاء الله فردای حشر با روی سپید دوستان شهیدت را در آغوش بگیری .


      ©2013 APG.ir