تعداد بازدید: 2011

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 12 مرداد 1389-16:26

سپاه مجازي

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کربلای استان مازندران گفت :بسيجيان فضاهاي مجازي منحرف و مبتذل دشمنان را تسخير کنند-اولین دوره آموزشی توانمند سازی و مهارت آموزی بسیجیان در فضاي مجازي در ساري برگزار مي شود-20 هزار بسيجي مازندراني اينترنت ياد مي گيرند.


بنا به خبر رسيده به مازندنومه از سپاه کربلا،معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کربلای استان مازندران گفت : فضای مجازی محیط مناسبی برای ارتباط با ملل جهان ، نشر پیام انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات نرم دشمن است.

 سرهنگ پاسدار سید قاسم هاشمی با اشاره به پیچیدگی های موجود در عرصه جنگ نرم اظهار داشت : این پیچیدگی ها باعث شده که خیلی ها ، نتوانند تهدید يا فرصت بودن این عرصه را درک کنند.

وي گفت:یکی از موارد حضور در این عرصه ، فضای مجازی است، به همین منظور با حضور در فضای مجازی ، بسیجیان و متعهد می توانند بسیار قوی و موثر ظاهر شوند و فضاهای مجازی منحرف و مبتذل دشمنان را تسخیر کنند.

 وی با اشاره به برگزاری اولین دوره آموزشی توانمند سازی و مهارت آموزی بسیجیان در فضای مجازی افزود : این دوره با حضور حدود 80 نفر از مربیان معرفی شده از سراسر استان به مدت 4 روز از شانزدهم تا نوزدهم مرداد ماه،با همکاری مرکز آموزش اداره کل فنی و حرفه ای استان مازندران در ساری برگزار خواهد شد.

 سرهنگ هاشمی در پایان گفت: هدف اصلی این دوره همان طور که از نامش پیداست ، توانمندسازی بسیجیان برای حضور در فضای مجازی و مقابله با تهدیدات نرم دشمن است و تا پایان سال تعداد بیش از 20 هزار نفر از بسیجیان در این دوره شرکت خواهند کرد.



    ©2013 APG.ir