تعداد بازدید: 4156

توصیه به دیگران 7

سه شنبه 12 مرداد 1389-16:29

قدرداني استاندار از نياز

طاهايي-استاندار مازندران-گفت:در سايه مديريت موفق ، كارآمد ، پيگير و فعال دكتر نياز آذري اين واحد دانشگاهي رشد مضاعفي داشته است و از زحمات و پشتكار دكتر نياز در اين زمينه تشكر مي كنم و آمار و ارقام بيانگر موفقيتهاي دانشگاه آزاد اسلامي ساري است.


پس از فروکش کردن جريان سازي رسانه اي برخي از اصولگرايان راديکال طرفدار دولت عليه دکتر کيومرث نياز آذري-رييس موفق دانشگاه آزاد ساري- و قدرداني معاون سياسي وامنيتي استاندار از ورود دانشگاه آزاد در مراسم تجليل از خبرنگاران استان،اين بار مهندس علي اكبر طاهايي- استاندار مازندران-به اين دانشگاه رفت و  عملکرد نياز را ستود.

بنا بر خبر رسيده از روابط عمومي دانشگاه آزاد ساري به مازندنومه،استاندار مازندران اظهار داشت:الحمدلله در جريان سير تحول دانشگاه آزاد اسلامي از گذشته بودم و امروز جايگاه دانشگاه آزاد اسلامي در سير تحول آموزش عالي در مازندران قابل قدرداني است.

 وي که در مراسم جشن انتظار موعود و تجليل از دانش آموزان ممتاز اعضاي هيات علمي و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساری حاضر شده بود، تاكيد كرد: در سايه مديريت موفق ، كارآمد ، پيگير و فعال دكتر نياز آذري اين واحد دانشگاهي رشد مضاعفي داشته است و از زحمات و پشتكار دكتر نياز در اين زمينه تشكر مي كنم و آمار و ارقام بيانگر موفقيتهاي دانشگاه آزاد اسلامي ساري است.

 مهندس طاهايي در اين مراسم تاكيد كرد : در مازندران بسياري از استعدادها بر زمين مانده است و مسئولان استان به راهبري كاروان علم و عالم به ويژه دانشگاه آزاد اسلامي شديدا نياز دارد.

 مهندس طاهايي رشد ۶۰ درصدي دانشگاه آزاد اسلامي ساري را در سايه مديريت دكتر نياز آذري و همدلي ارزشمند و همزايي در اين واحد دانشگاهي دانست و گفت :به خاطر توسعه رشته هاي تحصيلات تكميلي و افزايش قابل توجه رشته هاي مورد نياز جامعه از دكتر نياز تشكر مي كنم.

گفتني است در مراسم جشن انتظار موعود و تجليل از دانش آموزان ممتاز اعضاي هيات علمي و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري آيت الله طبرسيدنماينده ولي فقيه در مازندران ، مهندس طاهايي استاندار مازندران ،شجاعي و دكتر يوسف نژاد -نمايندگان مردم ساري در مجلس - و دكتر صالحي دبير منطقه ۳ دانشگاه آزاد اسلامي و جمعي از مديران و مسئولان حضور داشتند.


  • حسین زاده گرویپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 31 مرداد 1392-0:0

    دکتر نیاز آذری افتخار بند پی هست خداوند به اوخیر دهد مرد بزرگ وخاکی هستش

    • عالمي لفوري از عالم كلاپاسخ به این دیدگاه 0 0
      سه شنبه 19 بهمن 1389-0:0

      مازندان به او افتخار خواهد كرد فكر كنيد چقدر شغل مستقيم و غير مستقيم ايجاد كرد . تحصيل بچه ها را رويش بياوريد . ارزش افزوده يعني اين درود خدا بر دكتر نيا ز

      • سوسول گراپاسخ به این دیدگاه 0 0
        پنجشنبه 14 مرداد 1389-0:0

        ول کنید این بازیها را/به ما چی می رسه این وسط؟!

        • چهارشنبه 13 مرداد 1389-0:0

          روز خبرنگار بهانه ای شد تا عده ای مدعی اصولگرایی در استان که جز ناسزا و اتهام و تهمت ودروغ چیز دیگری بلد نسیتند،رسوا شوند.آیا اصولگراتر از نیازآذری یا طاهایی و طبرسی در استان کسی را سراغ دارید؟دروغگوها و هوچی گرها حسابی رسوا شدند.

          • اکبرزادهپاسخ به این دیدگاه 0 0
            چهارشنبه 13 مرداد 1389-0:0

            آقايان مثلا"اصولگرا،حال کردید چگونه دو نفر اول استان به دیدار نیازآذري رفتند!!؟هنوز بچه اید شما! در بازی سیاست هنوز کلاس اولی هستید شما.

            • اصولگراي واقعیپاسخ به این دیدگاه 0 0
              چهارشنبه 13 مرداد 1389-0:0

              استاندار و شيخ طبرسی نشان دادند که محفلی فکر نمی کنند و با دید باز به قضایا می اندیشند.از دکتر نیاز هم تشکر می کنم که مخالفان تابلودار خود را کیش مات کرد.

              • مازندرانيپاسخ به این دیدگاه 1 0
                چهارشنبه 13 مرداد 1389-0:0

                آفرين به استاندار که نشان داد اصولگرايي همه جانبه نگر است و مثل بعضي سایت داران مدعي اصولگرايي که تا نوک دماغ خود را بیشتر نمی بینند،افق وسيعي دارد.من از این حرکت خوشم امد.بعضي ها به قول دکتر احمدي نژاد که دیروز در جمه خارجی ها سخنرانی داشت بدجوري يک جای شان سوخته است!!


                ©2013 APG.ir