تعداد بازدید: 3155

توصیه به دیگران 4

يکشنبه 17 مرداد 1389-21:43

سياست مداران ترسو

حجت الاسلام عليرضاپناهيان در يادواره شهداي كلاردشت گفت:متاسفانه شجاعت دربرخي ازسياستمداران ما وجود ندارد و اين آقايان شجاعت رويارويي بادشمن راندارند-تعدادي از سياست مداران ما با دشمن هماهنگ هستند-مجلس شهدا برعكس مجلس فاتحه ، مجلسي شاداست.

 


به گزارش خبرنگار مازندنومه در کلاردشت،مراسم يادواره 28 شهيد 11 روستاي غرب كلاردشت درمسجد روستاي پيشنبوربرگزارشد.

 اين مراسم با حضورفرماندار، امام جمعه چالوس ، اقشارمختلف مردم، خانواده شهدا وديگرمسولان چالوس وكلاردشت و همراه بانمايشگاه دوران دفاع مقدس برگزار شد.

 پناهيان -سخنران اين مراسم-گفت: مهمترين اصل سياسي در ديپلماسي بين الملل شجاعت است كه متاسفانه اين شجاعت دربرخي ازسياستمداران ما وجود ندارد و اين آقايان شجاعت رويارويي بادشمن راندارند،همين ترس داخلي است كه موجب جرئت وجسارت دشمن مي شود.

وي بااشاره به صدورقطعنامه وتهديد نظامي عليه كشور ما گفت : اگرآمريكا توانست ازطريق سازمان ملل برعليه ما قطعنامه صادرنمايد و مقامات نظامي كشورما را تهديد نظامي كند، بخاطراين است كه درميان سياستمداران ماتعدادي هستند كه بادشمن هماهنگ هستند و مي ترسند با دشمن رو به روشوند .

وي گفت:اين قطعنامه وتهديد ها نيز فقط به خاطر چراغ سبزيست كه فتنه گران ازخود نشان داده اند، وگرنه آمريكا جرات نمي كرد ملت ماراتهديد كند .

پناهيان در ادامه افزود : وقتي آمريكا به عراق حمله كرد بسياري ازهمين دوستان ما گفتند آمريكا عراق را مي سازد وعراق آباد مي شود مثل كشورهاي اروپايي و خوش بحال عراق!اما عراق تحت اشغال درآمد وبعد ازچند سال اشغالگري ، يك ميليون كشته روي دست عراقي ها قرار گرفت .

وي افزود: به افغانستان حمله نظامي شد همين دوستان ساده لوح گفتند،افغانستان توسط آمريكا از ايران آبادترمي شود.

 وي گفت : سرنترس داشته باشيد، چه كسي فكرمي كرد حزب الله لبنان اسرئيل را به زانو درآورد.

پناهيان تصريح کرد:اگر جنگ برماتحميل شد به خاطرترسو بودن بني صدر و جبهه ملي بود و اگراسرائيل به زانودرآمد شهامت حزب الله بود ومطمئن باشيد اسرائيل اين دشمن بشريت نابود خواهدشد.

پناهيان با اشاره به تفاوت زندگي شهدا بازندگي مردم عادي گفت: من وشما درخوردوخواب ، كار و نحوه زندگي خسته مي شويم، ومانند كودكان به زندگي و تخيل بهشت وجهنم مي پردازيم ولي درزندگي شهدا خستگي ونااميدي وجودندارد.

پناهيان افزود : مجلس شهدا برعكس مجلس فاتحه ، مجلسي شاداست.

به گزارش خبرنگار ما درپايان اين مراسم حاج صادق آهنگران مداح دوران جبهه وجنگ بايادآوري خاطرات دوران ايثار و شهادت مداحي كرد.


  • دوشنبه 18 مرداد 1389-0:0

    اقای پناهیان!این شجاعتیرو که میگی انگار فقط در همفکران شما وجود داره.اونم چه شجاعتی!منتها فرقش اینه که نه تنها از به ظاهر دشمنا نمیترسن که از خدا هم نمیترسن!؟

    • امیرهوشنگپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 18 مرداد 1389-0:0

      جناب آقای پناهیان ، اینکه چشممان را ببندیم و همه حوادث تلخ و اتفاقات ناگوار را پشت الفاظ و عناوینی از قبیل فتنه مخفی کنیم ، حقیقتا از مسلمانی ما دور است ، همه دولتها به تبع اینکه اداره کنندگان و روسای آنها انسانند محلی برای خطا دارند ، مثل خیلی از سیاستهای غلط دولتهای قبلی و حتی دولت نهم و دهم ، ولی اینکه ما چشممان را ببندیم و از یک آدمیزاد جایز الخطا زبانم لال چیزی معادل یک معصوم بسازیم هم شایسته نیست ، نه تنها شایسته نیست که گناه است ، مدتهای مدیدی است که ناوهای آمریکایی در آبهای ما مانند کرم وول می خورند و کسی به روی خودش هم نمی آورد ، نگوئید که در جریان نبوده یا نیستید ، که تازه امروز می شنوید ، هر چند گاهی برای حفظ امنیت ملی حقایق از چشمهای مردم پنهان نگاه داشته می شود ولی چون شمایی که با زعمای قوم حشر و نشر دارید حتما می دانستید ، حالا یکباره بیائید و این حضور و تحرکات را به عده ای معترض تحت نام فتنه و فتنه گر بچسبانید عدالت است؟ سیاست است؟ خدا پسندانه است؟! ، در باب مقاومت سی و سه روزه حزب الله لبنان در برابر ارتش جرار اسرائیل شاید مردم عادی و ناآگاهان چنین احتمالی را نمی دادند ، ولی شما خوب باید بدانید که فرماندهان ارشد نظامی ، خصوصا آنها که مختصات جغرافیایی نوار مرزی لبنان را دیده اند به نتایج این نبرد معتقد بوده اند و پر واضح بود که با شرایط اقلیمی این سوی نوار مرز در لبنان و آن سوی نوار مرز در مزارع شبعا انتظار اصل غافلگیری و فلج شدن ارتش تهی بار اسرائیل با توجه به عملیات های ویژه چریکی رزمندگان حزب الله ، حصول نتیجه دور از ذهن نبود ، البته عوامل مهم دیگری هم بودند که نا گفته خودتان مستحضرید و نیازی به تکرار نیست .
      وضعیت امروز عراق ، محصول دیروز دیکتاتور مآبانه صدام حسین ملعون است ، بهترین روش مبارزه با بهانه جو ، ندادن بهانه است .
      اخوی ، شما می آیی و سخنرانی می کنی و می روی ، اما دود ناشی از سیاستهای غلط دولت خصوصا در بخش اقتصادی و برخوردهای غیر کارشناسانه و سوء مدیریت ها ی رایج در جامعه مستقیما به چشم مردم می رود ، شما که مدتهاست همه فکر و ذکرتان شده فتنه ، هیچ عنایت دارید که مردم گرسنه اند؟! شکم گرسنه با نان سیر می شود بندۀ انشاء الله صالح خدا .


      ©2013 APG.ir