تعداد بازدید: 3249

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 27 مرداد 1389-13:26

آتش در کلاردشت

باكمك كوهنوردان محلي ومنابع طبيعي كلاردشت،آتش درجنگل هاي كلاردشت مهارشد.


به گزارش رسولي عمارلويي-خبرنگار مازندنومه در کلاردشت- رعد وبرق عصر روز سه شنبه،موجب آتش سوزي سه درخت كهنسال درمنطقه جنگلي اكيل محله مجل در شهركلاردشت شدكه باكمك گروه كوه نوردي كالاهو و پرسنل منابع طبيعي كلاردشت پس از 14 ساعت تلاش، صبح روز چهارشنبه آتش خاموش و ازسرايت به ديگرمناطق جنگلي جلوگيري شد.

 مهندس مجيد يحيايي -رئيس منابع طبيعي كلاردشت- گفت : عصرديروز براثر رعد و برق سه درخت كهنسال بلوط به قطر بيش از يكصد متر دچارآتش سوزي شد كه باكمك گروه كوهنوردي كلاردشت وتعدادي ازاهالي و پرسنل منابع طبيعي پس از 14 ساعت تلاش آتش مهار شد .

 وي گفت : اين سه درخت كهنسال درسراشيبي تندي قرار داشت كه براي تهيه آب،نيروها مجبور بودند آب را ازسه كيلومتري حمل كنند.

يحيايي افزود:درحال حاضر تعدادي از نيروهاي منابع طبيعي درمحل براي احتمال بروز آتش سوزي مستقرشده اند.


  • زهرا سليمانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 17 آبان 1390-0:0

    اخه اين كلاردشتيا چه گناهي كردن كه هر چي بلاست به سرشون مياد.اينا همش دسيسه هاي تهرانياست

    • پنجشنبه 28 مرداد 1389-0:0

      بسیار جای تاسف دارد . یهنی در این مازندران به این بزرگی یک هلی کوپتر(چرخ بال یا بالگرد) وجود نداشت که مردم باید آب را در دلو آنهم به مصافت 3 کیلومتر حمل کنند تا جنگلی را از نابودی برهانند.
      اگر خدای ناکرده زبانم لال آتشی همچون مسکو در این تنها سبزی بجای مانده از پیشینیان در حال نابودی بیفتد که باید منتظر باشیم ببینیم مازندران را همچون سمنان در طی کمتر از 1 سال. خدا وکیلی این آقایان صدر نشین هنوز سیر نشده اند که لااقل سر سیری یک کمی به اندازه یک ارزن به مسائل اینچنینی فکر کنند


      ©2013 APG.ir