تعداد بازدید: 3041

توصیه به دیگران 6

پنجشنبه 28 مرداد 1389-11:59

با نظرسنجي سيزدهم

نظرسنجي تازه مازندنومه با موضوع مقبوليت چهره هاي مازندراني دولت دهم در دسترس مخاطبان قرار گرفته است-در نظرسنجي پيشين نزديک به نصف پاسخ گويان باور داشتند که طرح دريا در حد شعار باقي مانده و در هيچ دوره اي رضايت بخش نبوده است.


سيزدهمين نظرسنجي ماهانه ما از روز پنج شنبه در دسترس کاربران و مخاطبان محترم قرار گرفته است.در اين نظرسنجي به سراغ چهره هاي مطرح کابينه ومتصل به دولت دهم رفتيم.سئوال نظرسنجي اين است:


-کدام يک از اين مقامات را موفق تر از بقيه مي دانيد؟

-اسفنديار رحيم مشايي(ريس دفتراحمدي نژاد)

-شمس الدين حسيني(وزير اقتصاد)

- عبدالرضا شيخ الاسلام(وزيرکار)

-محمد رويانيان(رييس ستاد سوخت)

- نعمت الله پوستين دوز(مديرعامل سايپا)

براي شرکت در نظرسنجي به ستون نظرسنجي در سمت چپ سايت(زير مطالب توصيه شده) مراجعه کنيد.

اما در نظرسنجي پيشين از شما پرسيديم:

با توجه به اين که امسال استانداري مازندران متولي طرح دريا شده است،از شما مي پرسيم:
ارزيابي شما از طرح هاي دريا در سال 89 نسبت به سال هاي قبل چيست؟

در اين نظرسنجي 200 نفر شرکت کردند که 95 نفر(48%) پاسخ دادند:اين طرح در حد شعار باقي مانده و در هيچ دوره اي رضايت بخش نبوده است.

23% پاسخ گويان معتقدبودند اين طرح ضعيف تر از سال هاي قبل اجرا شده است.

هم چنين 19%پاسخ دهندگان گفتند اين طرح امسال هيچ فرقي با گذشته نکرده است.در مجموع 42% افراد شرکت کننده در اين نظرسنجي باور دارند که طرح درياي امسال يا ضعيف تر از سال هاي گذشته است و يا اين که تفاوتي يا قبل نداشته است.

فقط 11% پاسخ گويان بيان داشتند که طرح درياي امسال نسبت به قبل پيشرفت داشته است.


  • شنبه 30 مرداد 1389-0:0

    مازند نومه عزیز ای سایت وزین مازندرانی چرا نظرات خوانندگانت را درج نمی کنی مگر دچار خود سانسوری شده ای عزیز برادر

    • پنجشنبه 28 مرداد 1389-0:0

      من در نظرسنجی هم به مشایی رای دادم و اینجا هم می نویسم مشایی.تمام کشور را به هم ریخته او....من از اینکه همشهری مشایی هستم افتخار می کنم.از رامسر

      • پنجشنبه 28 مرداد 1389-0:0

        مشایی مرد کارهای سخت . اسفندیار رحیم مشایی مردی که زیاد می داند و هرچه را هم که می داند می گوید. دوستان هم استانی های عزیز به این مرد پرتلاش عرصه سیاست رای بدهید . البته که به او رای می دهید چون اگر به او رای ندهید به چه کسی می خواهید رای بدهید؟
        مشایییییی .. مشایی . مشایی . باور کنید من تا حالا نمی دانستم که مشایی بچه مازندران است امروز که فهمیدم کلی به خودم می بالم.
        مشایی سیاستمدار خوش تیپ......... مشایی سیاست مداری که همواره طرفدار هنر و هنرمند بوده و میباشد و خواهد بود. مشایی سربلند در تمامی عکس ها (بخصوص با هدیه تهرانی) مشایی لامبورگینی سیاست (تخت گاز با سرعت بالای 300 کیلومتر در ساعت) مشایی مرد مذهب و دین..... مشایی مشایی مشایی مشایی هم استانی ها به او رای بدهید تا بفهمد مردم هم استانی اش چقدر دوسش دارند

        • پنجشنبه 28 مرداد 1389-0:0

          رحیم مشایی مردی است برای تمام فصول او بی شک یکی از چهره های بزرگ تاثیر گذارو مانگار تاریخ ایران خواهد شد، به او رای بدهید .مشایی دوست داریم.......... مشایی تو با مایی...........مشایی آخرشی...........مشایی ییی مشایی.....راستی لطفا اگر کسی می داند بگوید مشایی مال کدام قسمت از مازندران است؟


          ©2013 APG.ir