تعداد بازدید: 2832

توصیه به دیگران 19

يکشنبه 7 شهريور 1389-14:19

من آن چه شرط بلاغ است با تو مي گويم

...از عملکرد اين سايت مدعي اين گونه برمي آيد که شجاعي و ابراهيمي اصولگرا هستند،تا موقعي که به سراغ جابه جايي بستگان آن ها نروند!هر چند ابراهيمي شخصا" موضوع عزل ونصب هاي استان را برعهده گرفته و نماينده مردم ساري در مجلس را از اتهامات مبرا دانسته است.


مازندنومه:در چهارم شهريور ماه يادداشتي را با عنوان"خيلي زود دير مي شود" در عکس العمل به تندروي هاي يک سايت مدعي اصولگرايي پخش کرديم.نويسنده آن يادداشت از مواضع غيراصولي وبي پرواي اين سايت درقبال نماينده اصولگراي مردم ساري در مجلس،انتقاد کرده بود و آن ها را به طمانينه و تفکر وتعقل در مرام و اظهارات و نوشته هاي شان دعوت کرده و گفته بود:"بر سر بن شاخ نبرند".با توجه به ادامه وضع موجود و هتاکي هاي اين سايت شبه اصولگرا،نويسنده، يادداشت ديگري را براي ما ارسال کرده که در زير تقديم تان مي شود.

----------------

چندي است که به دليل عملکرد ضعيف فرماندار مرکز استان،معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران درصدد است مقدمات تغيير و جابه جايي وي را فراهم کند.

هادي ابراهيمي پيش تر اعلام کرده بود براي ايجاد تحول در شهرستان ساري برنامه هاي جدي دارد.علت اصلي اين جابه حايي نيز ناهماهنگي فرماندار با بسياري از برنامه هاي ابراهيمي در راستاي ايجاد تحول در مرکز استان است.

معاون سياسي و امنيتي استاندار در ماه هاي اخير نشان داده مقتدرانه پي گير مسايل استان است و در انتصابات تحت تاثير فشارهاي سياسي قرار نمي گيرد.

براي مثال ابراهيمي در مورد جابه جايي فرماندار سابق آمل-که داماد استاندار کنوني گلستان است- بر خلاف مهندس طاهايي به هيچ وجه در برابر فشارها کوتاه نيامد؛تا جايي که قضيه حتي به گوش دکتر احمدي نژاد هم رسيد و قناعت نيز ضمن اظهار گلايه از ابراهيمي،نسبت به اين برکناري واکنش نشان داد.

اکنون که موضوع جابه جايي فرماندار مرکز استان جدي شده است،وي به کمک برادرش که معاون وزيرکار است و يک سايت خبري را در استان مديريت مي کند،با اين بهانه که سيدرمضان شجاعي-نماينده مردم ساري در مجلس-اهداف انتخاباتي را در عزل ونصب ها پي گيري مي کند،فضاسازي گسترده اي را عليه وي ايجاد کرده اند؛به گونه اي که اين نماينده اصولگرا را ضد اصولگرا معرفي مي کنند!غافل از اين که اين شخص هادي ابراهيمي است که تصميم به جابه جايي فرماندار مرکز استان گرفته است و نه نماينده اين شهر.

اين سايت مدعي اصولگرايي در اقدامي فرافکنانه و با رويکرد فرار به جلو،براي جلوگيري از اقدام قانوني معاون سياسي استاندار مازندران و حفظ موقعيت برادرش،چندي است تخريب سيدرمضان شجاعي را آغاز کرده است.

شنيده ها حاکيست که ابراهيمي حتي آخرين مذاکراتش را با طاهايي-استاندار مازندران- انجام داده و اعلام کرده که تمايل دارد در فرمانداري مرکز استان جابه جايي صورت گيرد.

البته مشي غيراصولي مدير اين سايت به ظاهر اصولگرا که جايگاه چنداني بين اصولگرايان استان و ساري ندارد و درفضاي استان فردي ناشناخته محسوب مي شود،به گونه اي است که تاب کم ترين انتقاد را ندارد و هرکس انتقاد کوچکي از آن ها بکند، انگ غيراصولگرايي و دوم خردادي و وابستگي به وي مي چسبانند؛طوري که قديمي ترين پايگاه خبري استان- مازندنومه- چندي پيش به گرفتن پول از دکتر نيازآذري و اخيرا" نيز ضددولت و افراطي و سکولار(!!!)معرفي شده است!

 قضاوت درباره اين ادعاهاي سخيف و غيررسانه اي را به افکار عمومي و مخاطبان واگذار مي کنيم؛فقط توضيح اين نکته جالب است که بدانيد مديرسايت مازندنومه به نگارنده گفته تاکنون دکترنياز را از نزديک نديده و هنوز با او هم صحبت نشده است! احتمالا"بقيه ادعاها و اظهارات آقايان نيز چيزي شبيه به همين دروغ پردازي هاي شاخدار است!

امثال اين اصولگرايان تقلبي با راه اندازي سايت خبري بر اين باورند که مي توانند در مسايل سياسي استان تاثيرگذار باشند وجهت گيري هاي استان را با خواسته ها وهواهاي نفساني خود همراه کنند،اما حضور چندماهه هادي ابراهيمي در استانداري مازندران و برخورد مقتدرانه او با مسايل،باعث شده اينان نتوانند پروژه هاي خود را عملياتي کنند.

معاون سياسي وامنيتي استاندار مازندران در روز خبرنگار اعلام کرده بود که جهت گيري هاي فرهنگي وسياسي استان با نوشتن چند مقاله ودرج اخبار کذب تغيير نمي يابد و استانداري با صلابت و اقتدار برنامه هاي خود را اجرايي خواهد کرد.

مروري بر چند انتصاب صورت گرفته در استان-که البته تاييد شجاعي را نيز به عنوان يکي از نمايندگان اصولگرا به همراه داشت-مي نماياند که ابراهيمي درصدد جايگزيني مديران جوان اصولگرا وتحول خواه در استان است.مثلا"کسي مي تواند ادعا کند شريعت نژاد که مدتي است مديرکل فني وحرفه اي مازندران شده ،اصولگرا نيست؟حال چگونه است که درقبال جابه جايي فرماندار مرکز استان انگ اصلاح طلبي به شجاعي وابراهيمي زده مي شود؟ظاهرا" منافع فردي آقايان به منافع جمعي و مباني اصولگرايي آنان رجحان دارد!

از عملکرد اين سايت مدعي اين گونه برمي آيد که شجاعي و ابراهيمي اصولگرا هستند،تا موقعي که به سراغ جابه جايي بستگان آن ها نروند!هر چند ابراهيمي شخصا" موضوع عزل ونصب هاي استان را برعهده گرفته و نماينده مردم ساري در مجلس را از اتهامات مبرا دانسته است.

 غيرتي شدن معاون استاندار در اين موضوع که چندي پيش در ماجراي رحيم مشايي هم رخ داده بود(ابراهيمي اعلام کرده بود نمي گذارد در استان شبيه ماجراي مرحوم کردان براي مشايي نيز تکرار شود )اين بار در دفاع از دوست ديرينه خود-سيدرمضان شجاعي-به منصه ظهور رسيده است.

هرچند آقاي فرماندار و مدير اين سايت خبري از بستگان نزديک و همولايتي ابراهيمي هستند،او در تصميمش جدي است و مي خواهد کاري را که از زمان استانداري مهندس کريمي ناتمام مانده،اجرايي کند.

به کاربدستان اين سايت به ظاهر اصولگرا پيشنهاد مي کنيم واقعيت ها را ببينند و احساساتي ننويسند وتصميم نگيرند.اگر هم به عزل ونصب هاي وهرقضيه ديگري انتقاد داريد،محترمانه تر و صادقانه تر وبدون انگ زدن ودروغگويي هم مي شود آن موضوعات را بيان کرد.

من آن چه شرط بلاغ است با تو مي گويم/تو خواه از سخنم پندگير،خواه ملال


  • سه شنبه 9 شهريور 1389-0:0

    مازند نومه عزيز ؛ متاسفانه اين سايت را كساني اداره مي كنند كه با تندروي هايشان به...خودشان رحم نمي كنند وهروقت احساس خطر كنند آنها را هم سكولارو... مي خوانند .. .. كه نويسنده اصلي سايت است در ستاد موسوي آنچنان چاپلوسي و خواهش وتمنا و خادمي ميكرد كه اكنون خود را از اصولگرايان مي داند شان خودتان را پايين نياوريد....

    • دوشنبه 8 شهريور 1389-0:0

      آقاي نياز لطفا" به این مثلا"اصولگراها پاسخ بدهندونگذارند اینا چشم بسته در اتوبان رانندگی بکنند!

      • دوشنبه 8 شهريور 1389-0:0

        خبر ويژه امروزسايت اصولگراها(كه قطعا اصولگرا نيست منفعت گراست)را بخوانيد.اين اقتدار گر آيا واژه اسلام و مسلماني را ميداند.تا كجا ميخواهي پيش بري؟رسوا ميشي!

        • دوشنبه 8 شهريور 1389-0:0

          بابا ای ول....... مثل اینکه اینها فقط رو برکناری صابری جمیعا توافق نظر داشتند....
          اللهم اشغل ضالمین باالضالمین............

          • ناشناس اما آشناپاسخ به این دیدگاه 0 0
            دوشنبه 8 شهريور 1389-0:0

            هر كسي نقطه ضعفي دارد. سايت ها هم نقاط ضعف خود را دارند و ما هم حبي داريم و بغضي. گاه لازم است تمام عقده هايمون رو رو سر يكي خالي كنيم. بالاخره جواب دوستي ها را يه جوري بايد داد و باعث و باني ها را نفرين كرد. آخه ما قبلاً و قلباً هم گفته ايم و اعتقاد داريم كه اين فرماندار به مفت هم نمي ارزد. كيه كه به حرفاي ما گوش بده و سريع يك انگ و برچسب اصلاح طلبي، سابقه نفاق، اصولگراي منحرف شده، ضديت با احمدي نژاد، زاويه دار شده با خط ولايت، عدم التزام به ولايت فقيه، بي بصيرتي و ... به حقير سر تا پا تقصير نزنه. حالا ما از همين الآن به اين آقاي ابراهيمي كه فاميل كشي رو آغاز كرده و مي خواد علي گونه رفتار كرده و دست دخترش رو كه به بيت المال دراز شده در صورت صحت قطع بكنه مي گم كه بيني و بين الله اين آقاي فرماندار رو در جاي ديگه نفرستين كه مردمي را چند سالي بدبخت بكنين و محض فاميل بازي از اين پست بگبرين و يه پست نون و آبدار ديگه بهشون بدين.
            جان مولا حرف حق را گوش كن/شمع بيت المال را خاموش كن
            اين پست ها همش شمع بيت المال است و به نا اهلش نسپاريد و گور خودتون رو تنگ نكنيد. يه كمي مردونگي اينه كه اگه خودتون رو هم ناتوان ديدين، فرد قوي تر از خودتون رو به جاي خودتون پيشنهاد كنين و جهنم را استقبال نكنين. عجب دنيايي شده مردم دو دستي جهنم رو با دعا و زاري و التماس و احياء شبهاي قدر عقب مي زنند و چارچنگولي به خاطر پست، مقام و ثروت و قدرت اونو در آغوش مي كشند و شيطونه رو نمي بينن كه داره تحريكشون مي كنه و تحريصشون ميكنه كه برتر از اونا و بهتر از اونا اصلاً آدم پيدا نمي شه. كيف كردين!!! در خونه اگه كس است/يك حرف بس است

            • از فریدون کنارپاسخ به این دیدگاه 0 0
              يکشنبه 7 شهريور 1389-0:0

              ما خبرنگاران که می دانیم این سایت اصولگرا نیست بلکه "سوسولگرا"ست.


              از فریدون کنار


              ©2013 APG.ir