تعداد بازدید: 2143

توصیه به دیگران 15

يکشنبه 14 شهريور 1389-12:14

دخالت و باز هم دخالت

مدير عامل شركت نيلوپوشان تهران در اعتراض به قرارداد جديدي و يك طرفه از سوي تربيت بدني مازندران از خريد تيم فوتبال شموشك نوشهر انصراف داد- كجاي دنيا ديديد که تيمي را كه فروخته شد در كار مالك آن دخالت کنند؟


سيد حمزه حسيني-مديرعامل شركت نيلوپوشان تهران- در گفتگو با خبرنگار مازندنومه در نوشهر گفت: يك ماه و نيم قبل رسما اعلام كرديم كه تمايل به خريد تيم فوتبال شموشك نوشهر هستيم و تمام مراحل خريد نيز بسيار خوب پيش رفت .

وي افزود:تا چند روز قبل نيز مي گفتند همه چيز خوب و مورد تاييد است اما به يكباره تربيت بدني مازندران تغيير موضع داده و اصل قضيه را زير سوال برد و قرارداد جديدي را خودشان نوشتند و براي مان فكس كردند كه طي آن خواستار واريز مبلغ دويست ميليون تومان به حساب هيات فوتبال شهرستان نوشهر شدند در حالي كه قرارداد اوليه چيز ديگري بود.

مديرعامل شركت نيلوپوشان تهران گفت: ما با علم به اينكه شموشك نوشهر بدهي هاي ميليوني دارد خواهان خريد اين تيم و سرمايه گذاري كلان و هدفمند در اين تيم بوديم تا در يك پروسه زماني سه ساله تيم فوتبال شموشك نوشهر را از ليگ دسته دوم فوتبال كشور به ليگ برتر آورده و با تقويتش ، آن را در ليگ برتر حفظ كنيم و به يكي از مدعيان در ليگ برتر فوتبال كشور تبديل نماييم.

 حسيني با ابراز گلايه از نحوه قرار دادخريد تيم فوتبال شموشك نوشهر اظهار داشت: هر تيمي كه بايد فروخته شود طبيعتا يك طرف خريدار و طرف ديگر آن فروشنده قرار دارد اما در اينجا امضاي مسئولان غير ورزشي شهرستان نوشهر نيز پاي قرار داد خريد شموشك نوشهر قرار داشت كه جاي شگفتي دارد.

 وي ادامه داد: به خاطر پتانسيل بالا و قوي تيم فوتبال شموشك نوشهر خواهان خريداري و سرمايه گذاري هنگفت در اين تيم ريشه دار مازندراني بوديم اما

 وي گفت: تنها چند روز ديگر به پايان نقل و انتقالات بازيكنان باقي است و ما قصد داشتيم با جذب چند بازيكن ليگ برتري كه بدون تيم مانده بودندو تزريق پول به بازيكنان و كادر فني، تيمي قوي و با روحيه را روانه مسابقات كنيم اما با توجه به شرايط بوجود آمده از خريد تيم فوتبال شموشك نوشهر منصرف شديم چرا كه با قرارداد جديدي كه براي مان ارسال كردند، كم مانده بود نحوه ارنج تيم را نيز شب قبل از بازي براي مان تعيين كنند!



©2013 APG.ir