تعداد بازدید: 3261

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 21 شهريور 1389-16:9

هووداران معترض:دستور را لغو کنيد

 بعد از ظهر يک شنبه تعدادي از رانندگان کاميون هوو،به صورت پراکنده در سوادکوه تجمع کردند.معترضان صبح دوشنبه در تهران و جلوي شرکت ايران خودرو تجمع مي کنند.(ويرايش دوم)


به گزارش مازندنومه نمايندگان اين راننده ها بعد از برگزاري چند نشست بابرخي سازمان هاي مسئول و عدم دستيابي به نتيجه دلخواه،عصر امروز در زيراب دور هم جمع شدند.

بر اساس گزارش دريافتي تعدادي از صاحبان کاميون هوو از ساري و اسرم به سوادکوه آمده بودند و تعدادشان به بيشتر از 20 خودرو مي رسيد.

يکي از رانندگان معترض به مازندنومه گفت:تعدادي از خودروها در کنار پليس راه سوادکوه ايستادند و برخي ديگر نيز در روبه روي سنديکاي کاميون داران در زيراب تجمع کردند.

وي گفت:آقايان به نمايندگان ما گفتند در حال نامه نگاري به تهران هستند تا اين مشکل را حل کنند،ما تا فردا دوشنبه صبر مي کنيم و اگر مجوز تردد نگيريم دوباره کنار هم جمع مي شويم.

وي گفت:من 60 ميليون تومان بابت اين خودروي چيني پول داده ام که با احتساب ليزينگ آن برايم 120 ميليون تمام شده است و ماهانه 110 ميليون تومان هم قسط مي دهم.

اين راننده معترض ضمن بيان اين نکته که ما مسئول ورود هوو به کشور نيستيم،از راهنمايي و رانندگي خواست اين مصوبه را لغو کند تا آسيبي به راننده ها و خانواده هاي آنان وارد نشود.

گفتني است تردد اين خودرو در محورهای کوهستانی و محل هایی که ترافیک سنگین است ،از روز پنج شنبه ۱۸ شهریورماه تا 3 مهرماه ممنوع شده است.

خبرتازه تر اين که بر اساس تصميم گرفته شده، رانندگان و مالکان کاميون هاي هوو،با اتوبوس و وسايل نقليه ديگر در حال عزيمت به تهرانند و قرار است ساعت 8 صبح دوشنبه جلوي شرکت ايران خودرو تجمع کنند.



©2013 APG.ir