تعداد بازدید: 3087

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 21 شهريور 1389-20:28

پشت رفاه چه خبر است؟

در جلسه اين هفته شوراي شهر ساري چه گذشت:برخی از مدیران شهرداری دستور اخراج کارگران شرکتی را می دهند که این مسئله ربطي به آن ها ندارد-در مجموعه شهرداری کارگر معتاد وجود دارد و به خاطر اینکه منتصب به پرسنل شهرداريست درجای خوب هم مشغول به کار است-ای کاش شورا دو سال دیگر تمدید نمی شد تا این صحنه ها را نمی دیدیم.


مازندنومه:به اذعان بسياري از خبرنگاران استان،جلسات شوراي شهر ساري جزو پرخبرترين و پر حاشيه ترين نشست هاي مرکز استان است و اظهارات مطروحه در اين نشست ها حتي براي غيرساروي ها نيز اغلب جذاب است! دویست و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر ساری عصر يک شنبه برگزار شد.گزارش خبرنگار مازندنومه  را از اين جلسه که برگرفته از سخنان سه عضو شوراست،بخوانيد.

-------------------

*به شهرداري ربطي ندارد

سید جمال باقری-عضو شوراي شهر ساري-گفت: برخی از مدیران شهرداری دستور اخراج کارگران شرکتی را می دهند که این مسئله ربطي به آن ها ندارد.

وی افزود: مدیران شهرداری نمی توانند در صورت اعتراض یک کارگر به خاطر نگرفتن حقوق چند ماهه ، اقدام به اخراج این افراد کنند.

عضو شورای شهر ساری خاطرنشان کرد: مدیران زیرمجموعه شهرداری با چه اختیاری این اجازه را به خود می دهند که نسبت به اخراج کارگر شرکتی که خدمات ارائه می دهد اقدام کنند، در صورتی که این مسئله بر عهده مسئولان شرکت مذکور است.

 وی با بیان اینکه فردی بر اساس اینکه دو ماه حقوق نگرفته و اعتراض کرده ، دستور اخراجش صادر شده اظهار داشت : پدر این فرد کارمند شهرداری است و معاون شهردار نباید این رفتار را با این شخص انجام می داد.

 باقری خطاب به شهردار گفت: در مجموعه شهرداری کارگر معتاد وجود دارد و به خاطر اینکه منتصب به پرسنل شماست درجای خوب هم مشغول به کار است، اما کارگری که هیچ گونه تخلفی نداشته دستور اخراج صادر شده است.

وی یادآور شد: چنانچه این مورد پی گیری نشود موارد دیگر را نیز بازگو خواهم کرد.

 باقری با بیان اینکه قرار نیست هر مسئله ای که در شورا مطرح می شود فقط توجیه شود،تصریح کرد: ما نماینده مردم هستیم و ای کاش شورا دو سال دیگر تمدید نمی شد تا این صحنه ها را نمی دیدیم .

باقری همچنين گفت شهرداری تفاهم نامه هایی را امضا می کند که مطالعه نشده اند.

*رسانه ها دقت کنند!

 فرامرز نقیبی-دیگر عضو شورای شهر- اظهار داشت : در جلسه هفته گذشته صحبت هایی عنوان شد که برخی توام با عصبانیت بود و کار شورا هم همین است و باید به مسائل رسیدگی کند.

وي افزود:از اصحاب رسانه خواهش می کنیم که در انعکاس اخبار دقت بیشتری داشته باشند چراکه در گفته های بنده از پل داراب به عنوان پل زغال چال یاد شده بود. ( مازندنومه تنها از این موضوع که در خبر هفته گذشته شورا به اشتباه منتشر شد عذرخواهی می کند) رئیس شورای شهر ساری نیز گفت : در جلسات شورای شهر ، برخي دوستان به مسائلی اشاره می کنند که خبرنگاران مطالبی مغایر با صحبت های اعضای شورا منتشر می کنند .

*رسانه هاي پرعطش

 مهدی رضایی فرح آبادی-رييس شوراي شهر ساري- خاطرنشان کرد: دوستان رسانه ای مسائل شورا را با عطش زیاد و غیر از آنچه که اعضای شورا گفته اند ، بیان می کنند و خواهشمندم رسانه ها در این مسائل دقت کنند.

 وی افزود: در برخی از صحبت های خودم نیز این اتفاق افتاده است. 

گفتني است در این جلسه نیز از وضعيت فروشگاه رفاه صحبت به ميان آمد و اين سوال مطرح شد که پشت پرده فروشگاه رفاه چه مسئله يا شخصي وجود دارد که شهرداری نمی تواند به مطالبات خود دست یابد؟!


  • دوشنبه 22 شهريور 1389-0:0

    خدا بیامرزه اموات بانی را که سایت مازند نومه رو راه انداخته تا زخم های کهنه برخی مطالبات دستگاه های اجرایی باز پس گرفته شه ویا مطابق میل برخی از مسئولان که به ظاهر از اطلاع رسانی مازند نومه ناراحت می شن، حداقل کاراشون تو بروکراسی اداری با یه تلفن پیش می ره و از کلمات باب شده روز مانند تعامل واین جور چیزا زیر میزی وباج گیری و کارچاق کنی رو شرعی می کنن وبا القاب تعامل وتسریع در کار ارباب رجوع وتکریم به هدف اصلی شون می رسن حالا یکی بیاد به جای جوابیه دادن ها به مازند نومه دست بوسشون بشه که استاندار به خودش اومده و پشت در مونده ها رو به اتاقش راه داده...

    • يکشنبه 21 شهريور 1389-0:0

      yeta gat kaleh deyger!


      ©2013 APG.ir