تعداد بازدید: 3599

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 22 شهريور 1389-21:49

خوب،بد،زشت

...بهتر است فرماندار ساری حداقل برای روشن کردن افکار عمومی آگاه و همچنین تکلیف مردم نسبت به صحبت های دوگانه خود،عنوان کند آیا افتتاح سد لاستیکی به موقع بوده یا بی موقع و پس از آن هم تکذیب و تایید دیگری در کار نباشد.(يادداشتي از کلثوم فلاحي،خبرنگار-ساري)


در ششم مردادماه،همزمان با افتتاح سد لاستیکی توسط شهرداری و شورای شهر ساری ، فرماندار مرکز استان نسبت به افتتاح زودهنگام این پروژه اعتراض کرد.

 زارعی آن روز به رسانه ها گفته بود که استاندار نیز راضی به افتتاح این سد نبود، چراکه این پروژه هنوز تکمیل نشده است.

 تقریبا" یک ماه بعد و در جلسه شورای اداری شهرستان در فرمانداری که با ضیافت افطار نیز همراه بود ، زارعی صحبت های دیگری اظهار داشت.

در این جلسه فرماندار ساری ، سد لاستیکی را از بزرگ ترین و مهمترین پروژه های شورای شهر و شهرداری عنوان کرد و افزود«در مراسم افتتاح سد لاستیکی ، عده ای صحبت هایی را از من در رسانه ها نقل کرده و خواسته اند بزرگی این پروژه را زیر سوال ببرند. » 

 بدین ترتیب زارعی پس از تقریبا یک ماه صحبت های خود را تکذیب کرد و این سوال باقی ماند که چرا فرماندار در همان زمان صحبت های منتسب به خود را تکذیب نکرد؟!

 اما هفته قبل و پس از اظهارات برخی از اعضای شورای شهر(توضيح اين که آقاي فرماندار چهار ماه پس از شروع سال89 و با اصرار برخی رسانه ها اقدام به انجام مصاحبه مطبوعاتی کرد و البته در هفته دولت نیز مصاحبه ای انجام نداد) بی درنگ مصاحبه مطبوعاتی ترتیب داد و عنوان کرد که افتتاح سد لاستیکی اشتباه و زودهنگام بوده است .

صحبت های این چنینی و موضع گيري هاي چند بام و چند هوایی از سوی فرماندار مرکز استان ، بعید و به عقیده این جانب در شان یک مقام سیاسی نيست.

اگرچه صحبت هایی مبنی بر تغییر فرماندار ساری وجود دارد که تایید یا رد آن را وظیفه خودم نمی دانم اما ظاهرا زارعی مشاوران خوبی ندارد که در این وضعیت اقدام به انجام مصاحبه عجولانه کرده است.

در مصاحبه اخير،وي به نوعی گفته هایش را در روز افتتاح سد لاستیکی تاييد و اظهاراتش را در جلسه شورای اداری شهرستان  تکذیب کرد.

احتمالا"  این مصاحبه و با این سرعت، در برنامه کاری فرماندار ساری نبوده است و وي به علت بروز برخي شايعات و سپس برای برخورد با بعضی از اعضای شورای شهر اقدام به مصاحبه کرده است.

حال بهتر است فرماندار ساری حداقل برای روشن کردن افکار عمومی آگاه و همچنین تکلیف مردم نسبت به صحبت های دوگانه خود،عنوان کند آیا افتتاح سد لاستیکی به موقع بوده یا بی موقع و پس از آن هم تکذیب و تایید دیگری در کار نباشد؛لطفا"!

ايميل نويسنده: (falahi.dargahlo@gmail.com)



    ©2013 APG.ir