تعداد بازدید: 3146

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 24 شهريور 1389-21:35

اجراي حکم با يک کشته وچهار مجروح!

 اجرای حکم قضائی متعلق به پرونده 5 سال پيش توسط پلیس درفریدون کنار،يک کشته و چهار زخمی بر جاي گذاشت.


به گزارش خبرنگار مازندنومه در فريدون کنار، صبح روز چهارشنبه یگان موتوری با کمک یک گروه ضد شورش نیروی انتظامی اعزامی از مرکز استان-ساري-به عنوان ضابط قضائی در پی اجرای حکم پرونده به شماره 83/492/3 و کلاسه 438-5/3/1386 شعبه سوم دادگاه عمومی بخش فریدون کنار مبنی بر خلع ید و قلع و قمع مستحدثات قسمتی از پلاک 4430/66 بنا به اجرای حکم صادره مبنی بر تخلیه منازل درخیابان پاسداران بودند که با مقاومت متشاکیان پرونده مواجه و با ماموران قانون درگیرشدند.

در این حادثه 4نفر زخمی شدند که دو نفر با گلوله های پلاستیکی از ناحیه پشت ودیگری ازقسمت چشم بودند و خانم "کبری حسن زاده" 70 ساله همسر "رضا ثامن"-از بستگان نزدیک یکی از متشاکیان- در محل اجرای حکم دچار حمله قلبی شد که بعد از اعزام به بیمارستان درگذشت.

به گزارش منابع بیمارستانی مرحومه در بیمارستان این شهر پرونده و سابقه بیماری قلبی نیز داشت.

 بر اساس همین گزارش بعضی ازمجروحان حادثه به صورت سرپائی در یکی ازمراکز درماني شهر درمان شده وتعدادی نیز به بیمارستان مجهز در بیرون استان انتقال یافتند.

 در این حادثه به 4 خودرو پارک شده در اطراف محل و شیشه های چند دستگاه ساختمان مسکونی همسایه حمله شده و بعضی از ساکنان و همسایگان نیز توسط گاردی ها مورد حمله قرار گرفتند.

یادآور می شود نیروی انتظامی نتوانست حکم مورد نظرش کاملا اجرا کند.


  • پنجشنبه 25 شهريور 1389-0:0

    وسه کیمیایی بورین اجرا کرده!

    • پنجشنبه 25 شهريور 1389-0:0

      vaghean ke inghadr az arabijat estefade mikonid ke adam manisho motevajeh nemishe mostahdesat dige che mozakhrafie


      ©2013 APG.ir