تعداد بازدید: 4013

توصیه به دیگران 3

شنبه 27 شهريور 1389-17:15

دل مازندران به مشایی گرم است

...مشایی وزنه سنگین تری در کنار سایر دولتمردان است که مطمئنا" قلبش برای مازندران می تپد. به نظر می رسد فرصت سوزی های سه دهه اخیر برای مردم مازندران کافی باشد. مشایی فرصت است ، او را نسوزانیم.(يادداشتي از کلثوم فلاحي،خبرنگار-ساري)


1- با هر نگاه(علمي،عملي،مبتي بر قانون،عقلايي،عاطفي و...) که به مسايل کشور بنگريم،نمي توانيم از کارگشايي بسياري از مشکلات و مسايل از طريق رابطه و قوميت بگذريم.

شايد شما مخاطب گرامي فردي عمل گرا نباشيد و شعارتان اين باشد که هر چيز بايد سرجاي خودش باشد و همه مسايل از طريق قانون و مقررات حل شود،ليکن مي دانيد که اجراي چنين انديشه اي در ايران کنوني تقريبا"غير ممکن است و شما نمي توانيد نقش لابي و رفاقت و  جناح و قوميت را در پيشبرد امور انکار کنيد.

البته رسيدن به نقطه اي که قانون مقدم بر رفاقت و قاعده ارجح بر همشهري گري باشد،آرماني و آرزوي قلبي همه ماست.

 2-مازندران به واسطه بزرگی زنان و مردانش همواره در دولت ها مهره های شاخص داشته است . اگرچه سایر استان ها از کوچکترین اهرم در دولت به نفع مردم و منطقه خود ، استفاده کرده اند، مازندران در استفاده از فرصت ها ناکام مانده است .

شاید بتوان دولت اخیر را مازندرانی ترین دولت پس از انقلاب دانست که مردان مازنی به خدمت در آن مشغول اند ، اما چرا مازندران این فرصت ها را مغتنم نمی شمارد یا برعکس چرا دولتمردان مازنی در نگاه ملی ، گوشه چشمی به دیار خود ندارند؟

چرا نمایندگان مجلس دم را غنیمت نشمرده و از نزدیک ترین و دسترس ترین مازنی به خود که همان رییس مجلس است استفاده نمی کنند؟

باید گفت اگر به دنبال فرصت های بهتر هستند ، بعید می دانم که دولتی مازنی تر بروز کند و اکنون که وزرا ، معاون وزیر ، رییس مجلس ، رییس قوه قضاییه و رییس دفتر رییس جمهور ، مازنی هستند سودی برده نمی شود ، چشم امید به آینده روشن تر نمی توان داشت .

3-در میان دولتمردان مازنی ، ضمن ابراز احترام به همه آنها ، به جرات می توان از مشایی به عنوان قدرتمندترین مازنی دولتی نام برد که می تواند وزنه سنگینی به نفع سرزمين ما باشد.

 هرچند که مشایی قدرتمند و بسیار نزدیک به رییس دولت است اما این مسئولان استانی هستند که باید قدر این وزنه را دانسته و خدمات و امکاناتی را از سوی وی به استان گسیل کنند.

 مشایی مازنی دولتمردی است که به دیار خود ارادت دارد و گاهی دعوت مسئولان استان را برای شرکت در برنامه ها قبول کرده و به خانه خود می آید.

او بارها به مازندران سفر کرده که بارزترین سفر وی مربوط به بزرگداشت نیما بود که نشان از توجه او به سرمایه های مازندران و علاقه مندی به شعر و شخصیت های این دیار است.

 مشایی وزنه سنگین تری در کنار سایر دولتمردان است که مطمئنا" قلبش برای این دیار می تپد. به نظر می رسد فرصت سوزی های سه دهه اخیر برای مردم مازندران کافی باشد. مشایی فرصت است ، او را نسوزانیم.

ايميل نويسنده:(falahi.dargahlo@gmail.com)


  • پنجشنبه 23 تير 1390-0:0

    اگر ما مازندراني ها چنين فرصت هايي كه جز آبروريزي و دستمايه تمسخر شدن چيز ديگري به ارمغان نياوردند را نخواهيم بايد كه را ببينيم

    • سه شنبه 30 شهريور 1389-0:0

      مطلب جالبي بود.

      • دوشنبه 29 شهريور 1389-0:0

        از مشايي نيز كاري بر نمي آيد. او صاحب مكتب است و مكتب ايراني را مطرح كرده است

        • يکشنبه 28 شهريور 1389-0:0

          با سلام
          من هم نوشته جناب فلاحي را قبول دارم . اوصاحب درايت مديريتي خاصي است(و صاحب مكتب است) كه در ديگر دولت مردان والا منصب احمدي نژاد ديده نمي شود
          به راستي مي توانيد كسي را به جاي او بگذاريد .

          • يکشنبه 28 شهريور 1389-0:0

            مشايي كاري كرد كه احمدي نژاد هم بگويد كوروش بخواب كه ما بيداريم!!

            • يکشنبه 28 شهريور 1389-0:0

              توكلي كه بي بخار بود شايد مشائي كاري بكنه


              ©2013 APG.ir