تعداد بازدید: 3125

توصیه به دیگران 1

شنبه 27 شهريور 1389-17:15

احمدی نژاد محصول تفکر احمدی نژاد است-ابراهيمي

معاون سياسي وامنيتي استاندار مازندران گفت:حاشیه ها را هم خودی ها در قالب جریان اصولگرایی ساختند-عده ای از اصلاح طلبان و اصولگرایان می خواهند برای دولت حاشیه درست کنند و دنبال نخود سیاه هستند-برای نوکری کردن باید وقت بگذاریم-چندی قبل یک سرمایه گذار به من مراجعه کرد و من اشکم درآمد-مازندران خیلی زود وارد فضای انتخاباتی شده است.


به گزارش خبرنگار مازندنومه در ساري،معاون سیاسی استانداری مازندران گفت: عده ای از افراد از هر دو جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی می خواهند برای دولت حاشیه درست کنند.

 هادی ابراهیمی صبح روزشنبه در همایش بخشداران مازندران اظهار داشت : به عنوان نمایندگان دولت باید به وحدت و همگرایی توجه داشته باشیم.

 وی با اشاره به اینکه دولت خود را وارد حاشیه سازی ها نکرد ، یادآور شد: برخی حاشیه ها را هم خودی ها در قالب جریان اصولگرایی ساختند که اعتقاد دارم این افراد هیچ وقت با دولت نبودند.

 وی با اشاره به اینکه احمدی نژاد زاییده جریان اصولگرایی نبود،خاطرنشان کرد: این تفکری اشتباه است چرا که احمدی نژاد محصول تفکر شخص احمدی نژاد است.

معاون سیاسی استانداری مازندران با بیان اینکه کارنامه برخی از اصولگرایان که نمی خواهم از آنها نام ببرم و هیچ وقت از دولت دفاع نکردند ، مشخص است،اظهار داشت: برخی از جریانات به نام اصولگرایی تراوشات فکری همین آقایان است.

 ابراهیمی افزود: در مقابل این جریان ، جریان اصلاح طلبی قرار دارد که هیچ وقت خیر دولت را نمی خولستند.

وی با بیان اینکه فضاسازی های کاذب نمی تواند هیچ خللی در اراده و استمرار فعالیت های دولت ایجاد کند تصریح کرد: بعضی افراد می خواهند بر عملکرد دولت پنجه بکشند.

معاون سیاسی استانداری مازندران خاطرنشان کرد عده ای از اصلاح طلبان و اصولگرایان می خواهند برای دولت حاشیه درست کنند و دنبال نخود سیاه هستند.

 ابراهیمی با اشاره به هتک حرمت اخیر به ساحت قرآن مجید ، گفت: باید بپذیریم که دنیای غرب وارد جنگ تمدنی با جمهوری اسلامی شده است.

 وی در بخش ديگري از اظهارات خود گفت: نگاهی که در حوزه معاونت سیاسی به بخشداری ها داریم این است که بخشدار نباید از کنار اتفاقات بخش خود بی تفاوت عبور کند.

ابراهیمی تصریح کرد: افتخار ما خدمتگزاری است و برای نوکری کردن باید وقت بگذاریم.

 معاون سیاسی استانداری مازندران با بیان اینکه بخشداران از سرمایه گذاران حمایت کنند افزود :چندی قبل یک سرمایه گذار به من مراجعه کرد و من اشکم درآمد.

ابراهیمی گفت :بخشداران باید به مسائل و مشکلات سرمایه گذار که ماحصل زندگی خود را برای فعالیت اقتصادی لحاظ کرده ، توجه کنند و من واقعا نسبت به این مسائل حساسیت دارم.

 وی با اشاره به اینکه بیش از 90 پروژه در استان به دلیل مسائل منطقه ای نیمه کاره مانده اند اظهار داشت : در جایی به تفکر سیاسی رای می دهیم اما ملاک عمده ما کار است .

معاون سیاسی استانداری مازندران با بیان اینکه آمده ایم تا مسائل را حل و فصل کنیم یادآور شد: کارها بايد در چارچوب قانون باشد و از بخشدار قانونی حمایت می کنیم.

 وی با اشاره به دخل و تصرف برخی بخشداران در حساب دهیاری ها خاطرنشان کرد: ورود بخشداران به این حوزه کاملا غیرقانونی است .

 ابراهیمی با بیان اینکه برخی مسائل نباید در شورای تامین مطرح شود چراکه به راحتی در بخشداری می تواند حل و فصل شود،گفت: بخشداران ملاقات های عمومی را جدی بگیرند تا مسائل مربوط به هر بخش در همان منطقه به سرانجام برسد.

معاون سیاسی استانداری مازندران یادآور شد در برخی موارد شورای بخش یا شورای شهر برای بخشدار تعیین تکلیف می کنند و اعلام می کنم اگر بخشداری نمی تواند از اقتدار دولت دفاع کند این مسئله را عنوان کند.

 ابراهیمی خاطرنشان کرد: بخشدار نباید اداری بیاید و اداری برود ، بخشداری جای اداری کار کردن نیست بلکه تا هر زمان که ممکن است و کار وجود دارد ، بخشدار نیز باید حضور داشته باشد.

 وی با اشاره به اینکه امروز ناراضی تراشی بزرگترین خیانت به جمهوری اسلامی است تصریح کرد: مسئولی که ناراضی تراشی کند در حال خیانت کردن است.

ابراهیمی با بیان اینکه مازندران خیلی زود وارد فضای انتخاباتی شده ، اظهار داشت : اگر این شخص برادر من هم باشد ، بخشداران نباید تحت هیچ شرایطی وارد این فضا شوند.

 معاون سیاسی استانداری مازندرن خاطرنشان کرد: شورای روستایی با من تماس گرفته و اعلام کرده که این بخشدار است یا رئیس ستاد انتخاباتی ؟

وی با اشاره به اینکه این مدیریت برای ما امانت است گفت: ورود بخشداران به فضای زودهنگام انتخاباتی کاملا غیر اخلاقی است و از برخی مناطق این صحبت ها باید جمع شود.

 معاون سیاسی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: باید با تدبیر حاشیه های به وجود آمده را جمع کنیم.

 ابراهیمی افزود: بر همگرایی با نمایندگان اصولگرا و حامی دولت تاکید می کنم و این یک استراتژی است.

وی یادآور شد: نماینده ای که در صحن علنی مجلس به دفاع از دولت می پردازد باید با سایر نمایندگان تفاوت داشته باشد.

 معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه البته در استان این مشکل را نداریم و انصافا نمایندگانی هم که به احمدی نژاد راي ندادند ، دولت را همراهی می کنند، افزود : گاهی دیده شده که نماینده ای در بخش ها راه می افتد و عنوان می کند که دولت به مردم سیب زمینی داده و مردم به همین دلیل رای داده اند و بخشدار نیز نماینده مذکور را همراهی می کند .

وی یادآور شد :مخالف تعامل با نمایندگان مخالف دولت نیستیم اما بخشداران باید جایگاه خود را حفظ کنند.

معاون سیاسی استانداری مازندران با بیان اینکه برخی امامان جمعه شناختی نسبت به بخش خود ندارند اظهار داشت :در ورودم به یکی از بخش ها ، امام جمعه آن بخش در تماس تلفنی به من گفت اگر خودت می آیی ، بیا ، بخشدار را نیاور !

 وی افزود :دوستان در بخشداری ها باید تحرکی داشته باشند و از روزمرگی خارج شوند.

 ابراهیمی گفت: بخشداران از این پس مکاتبات با ادارات کل را شخصا و با هماهنگی فرماندار انجام دهند.

 ابراهیمی با تاکید بر اینکه بخشداران وارد اختلافات مرزی نشوند،تصریح کرد: اداره تقسیمات کشوری به همین منظور فعالیت می کند .

 وی با بیان اینکه در برخی مناطق این مسئله به مشکل کشیده شده افزود: بخشداران نباید پرچمدار برخی اختلافات منطقه ای شوند.

 ابراهیمی اظهار داشت : یکی از بخشداران در این زمینه نامه ای برای من نوشته بود که انگار معاهده ترکمانچای اتفاق افتاده است.

 وی با اشاره به رویکرد فرهنگی دولت گفت :بیش از 200 ساعت برای بسته فرهنگی دولت وقت گذاشته ام اما بخشدارانی هستند که از مسائل فرهنگی منطقه خود مطلع نیستند.

معاون سیاسی استانداری مازندران افزود: مشکلی که درکشور وجود دارد این است که می خواهیم مسائل را از بالا به پایین نگاه کنیم و ضمن اینکه این مسئله را رد نمی کنم اما گاهی لازم است از پایین به سمت جلو حرکت کنیم.

 ابراهیمی با بیان اینکه اعتقاد داریم مسائل هر بخش باید در همان منطقه برطرف شود یادآور شد: برای همه مسائل نمی توانیم در پشت درهای بسته استانداری تصمیم گیری کنیم.


  • سه شنبه 30 شهريور 1389-0:0

    سایت بچه محلتان نظر دیگری دارد ، آقای معاون

    • دوشنبه 29 شهريور 1389-0:0

      آقا هادي شما مكلف به همگرايي با تمام نمايندگان مجلس براي پيشرفت مازندران هستيد نه فقط نمايندگان اصول گرا. كي به اين بازي ها خاتمه خواهيد داد؟ ضمنا دولت نيازي به حاشيه سازي ديگران ندارد خودش خاشيه سازترين است. انداختن چفيه به گردن كورش نقض حرف امام در راس امور بودن مجلس و دهها حاشيه ديگر كه رئيس جمهور و رئيس دفتر او در خلق آنها يد طولايي دارند. خدا آقا هادي را هدايت كند كه حرف هاي خداپسندانه بزند نه مسیول بالاتر پسنده تا در سمت بالاتر به كار گيري شود

      • نادر باباییپاسخ به این دیدگاه 0 0
        دوشنبه 29 شهريور 1389-0:0

        جناب آقای ابراهیمی

        ازحساسیت حضرتعالی پیرامون مشکلات سیاسی واقتصادی استان سپاسگذاریم اما بدانید دیگر نمی شود بر سر خاک مازندران معامله کرد مطمئن باشید اگر الان سکوتی هست تنها بخاطر اینست که جوانان مازنی منتظر اقدامات شایسته مسئولین خود می باشند لذا خواهشمندیم کمی نسبت به این موضوع دقت نظر داشته باشید.وگرنه آنچه در استادیومهای تبریز می بینید در مازندران هم همینطور خواهد شد پس بیدار باشید.وسعی در کم فروشی ننمائید


        ©2013 APG.ir