تعداد بازدید: 3571

توصیه به دیگران 1

شنبه 3 مهر 1389-21:38

يک گره بسته از کار خلق

... مدیر شهرک نمک آبرود طفره رفت. فرماندار باقاطعیت تمام خطاب به مدیر مجموعه نمک آبرود اعلام کرد که من برای نجات جان مردم ارزش قائلم و این اعتبار را از شخص استاندار جذب خواهم کرد.


مازندنومه:نامه زير را يکي از مخاطبان از غرب استان براي ما ارسال کرده است.بعد از پخش گزارش بازديد سرزده فرماندار چالوس از بازار و بخش هايي از اين شهر،نامه ي ديگري به دست ما رسيده که از عملکرد قدير رضايي در رفع فوري برخي مشکلات منطقه قدرداني کرده است.اين نوشته را بخوانيد

-------------------

هزار فرشته بوسه برآن دست می زنند/ کزکار خلق،یک گره بسته وا کند

 مدیرمحترم سایت مازندنومه ؛
با سلام


استدعا داریم نامه ما را که به نمایندگی از مردم شریف روستایی از توابع چالوس است،به گوش همه برسانید تا استان نشینان و مردم بخوانند.

 مدت ها بود که دل مان خون بود و علاجی نمی یافتیم و جز خدای عزوجل امیدی نداشتیم. هرروزه تصادفات سنگین و مرگبار رخ می داد و ما جز فاتحه و تاسف و مشاهده خودروهای مچاله شده ، امیدی نداشتیم ، چون گوش شنوا و چشمان بینایی نبود!


اما امروز ما به نمایندگی از اهالی روستای مسده جنب نمک آبرود بابت جلوگیری از قتلگاه ورودی این روستا که با حضور شخص فرماندارچالوس و هیئت همراه در بازدید سه ساعته از تامین جان مردم در ورودی نمک آبرود که با کار انقلابی و ضرب الاجل 48 ساعته با نصب چشم گربه ای ، سرعت گیر ،روشنایی و جذب اعتبار و.. جان هزاران نفر را نجات دادند از عمق جان سپاسگزاریم.


چند روز پیش بود . وقتی در کناره جاده ، فرماندار را دیدیم که همراه فرمانده انتظامی چالوس و مدیر و معاون راه چالوس و عده ای دیگر که ما نمی شناختیم شان و محلی هایی که آنجا بودند و از هم می پرسیدند: این آقا کیست؟

 یکی از همراهان  گفت : میرقدیررضایی -فرماندار چالوس- است . آنها هم با امید که این معضل بزرگ و قربانگاه مردم ان شاالله توسط ایشان علاجی یابد، به سمت او رفتند.


ما و عده ای دیگر از محلی ها و دهیار شاهد بودیم که فرماندارچالوس با تماس مکرر تلفنی و جلسات سرپایی و ایستاده نقطه به نقطه در حاشیه این جاده ی خطرآفرین اقدامات و دستورات را صادر کردند که ظرف 48 ساعت  با نصب چشم گربه ای و سرعت گیر و چراغ روشنایی دستورات وي اجرا شد.


وقتی فرماندار شهرمان را می دیدیم که با قاطعیت از دهیار رضایی خواست که" مرتب با من در ارتباط باش تا این معضل را از این خطه زیبای چالوس رفع کنم" خدا را شکر کردیم و امید دوباره در دل مان ایجاد شد.


 نکته ای دیگر که توجه مارا جلب می کرد دغدغه صادقانه ی فرماندار بود. درآن بین به دستور فرماندار، مدیر شهرک نمک آبرود به کنار جاده آمد و فرماندار از او درخواست مساعدت و همکاری براي ایجاد دوربرگردان نمود.

 مدیر شهرک نمک آبرود طفره رفت. فرماندار باقاطعیت تمام خطاب به مدیر مجموعه نمک آبرود اعلام کرد که : من برای نجات جان مردم ارزش قائلم و این اعتبار را از شخص استاندار جذب خواهم کرد.


 بعد مطلع شدیم رضایی- فرماندار چالوس- ضرب الاجل  ضمن تماس با استاندار، موافقت اخذ 100 میلیون تومان جهت ایجاد 3 دور برگردان فنی جنب شهرک نمک آبرود و مسیر هتل آزادی را گرفتند.

هدفم اين بود که شاید از طریق این سایت مردمی، صدای مارا به گوش مسئولان استان و کشور و خصوصاً استاندار مازندران برسانید که اولا قدرداني اي شایسته از ایشان صورت دهند،ثانیاً این گونه مدیران مجرب و متعهد را تا حد توان کمک ویاری کنند.

 ما به نمایندگی از مردم عزیز منطقه جز دعای خیر به جان رهبری ، دولت عدالت محور و خدمتگذاران ، خصوصاً این سید عزیز و مردمی چیزی از دست مان بر نمی آید.


  • چهارشنبه 7 مهر 1389-0:0

    خداروشکر خیلی از عقب ماندگی های چالوس در حال برطرف شدن است-
    خسته نباشید به حاج آقای رضایی و همکارانشون

    • سه شنبه 6 مهر 1389-0:0

      احسن به فرماندار چالوس

      • سه شنبه 6 مهر 1389-0:0

        خدا به شما خیر دنیا و آخرت عطا کند سید دوست داشتنی

        • دوشنبه 5 مهر 1389-0:0

          حاج میرقدیر دست مریزاد..خداقوت

          • دوشنبه 5 مهر 1389-0:0

            خداقوت

            • يکشنبه 4 مهر 1389-0:0

              امسال واقعا حرکات خوبی در جهت توسعه چالوس درحال انجام است-هفته گذشته کلنگ 600 واحدی مسکن مهر در فرج آباد چالوس زده شد. من هم از اقدامات فرماندار چالوس تشکر میکنم


              ©2013 APG.ir