تعداد بازدید: 2278

توصیه به دیگران 111

دوشنبه 5 مهر 1389-12:11

فراموش شدگان

 مدير عامل و موسس مركز توان بخشي بيماران مزمن اعصاب و روان نوشهر گفت:بعضي از بيماران ما حتي كرايه ماشين جهت رفت و آمد به اين مركز را هم ندارند.


دكتر محمد رضا قريب -مدير عامل و موسس مركز توان بخشي بيماران مزمن اعصاب و روان نوشهر- در گفتگو با خبرنگار مازندنومه در نوشهر گفت: اين مركز داراي يك تيم قوي و باتجربه از روان پزشك، پزشك عمومي،روان شناسان،پرستاران و مددكار اجتماعي است که علاوه بر خدمات رساني به بيماران در محل اين مركز ،دو روز در ماه را نيز در منزل بيماراني كه قادر به مراجعه حضوري نيستند،به صورت رايگان حاضر شده و ويزيت مي کنيم.

دكتر قريب خاطر نشان ساخت: بعضي از بيماران ما حتي كرايه ماشين جهت رفت و آمد به اين مركز را هم ندارند و ما نيز تا جايي كه امكان داشته باشد به آنها كمك مي كنيم.

وي گفت: در اين مركز حرفه هايي همچون خياطي،خطاطي،نجاري،موسيقي،تئاتر درماني،باغباني،سفره آرايي و نقاشي به بيماران در راستاي كار درماني آموزش داده مي شود تا فضايي ايجاد شود كه بتوانند به جامعه بازگردند و مشغول به كار شوند.

 مدير عامل مركز توانبخشي بيماران مزمن اعصاب و روان نوشهر افزود: اين مركز تنها مركز توانبخشي ويژه بيماران مزمن اعصاب و روان در غرب مازندران است.



    ©2013 APG.ir