تعداد بازدید: 2150

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 5 مهر 1389-18:6

خدشه در فرهنگ ایراني

رييس سازمان جوانان مازندران در جشنواره فرهنگي سفالينه ها گفت:دشمان مکتب ایرانی-اسلامی در پی خدشه دار نمودن نام و فرهنگ کهن ایران هستند و سناریوی ایران هراسی و اسلام هراسی را به غلط در میان افکار مردمان جهان نشر می دهند.


به گزارش مازندنومه،دومین جشنواره فرهنگی تاریخی « از زبان سفالینه ها »ساعت 10 صبح روز دوشنبه با حضور علاقه مندان به فرهنگ و تاریخ و مسئولان شهرستانی و استانی در زمین شهرداری شهرستان امیرکلا برگزار شد.

اين برنامه با همکاری انجمن جوانان سپید پارس،موسسه حامیان سیاره سالم،موسسه آیندگان سبز، سازمان جوانان مازندران، میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران و شهرداری شهرستان امیرکلا برگزار شد.

 مهندس حاج اسماعیلی-شهردار اميرکلا- در اين مراسم گفت: امروز باید دستگاه ها و نهاد های متولی شهری بیش از پیش با سازمان های مردم نهاد همکاری کرده و به آنان کمک کنند.

بر اساس اين گزارش دکتر عباد اسدی-رييس سازمان جوانان مازندران-در اين مراسم اظهار داشت: دشمان مکتب ایرانی-اسلامی در پی خدشه دار نمودن نام و فرهنگ کهن ایران هستند و سناریوی ایران هراسی و اسلام هراسی را به غلط در میان افکار مردمان جهان نشر می دهند.

گفتني است این جشنواره تا تاریخ هفتم مهرماه از ساعت 16تا 18  در دو بخش کارگاه های کاوش باستان شناسی و زیست بوم ادامه دارد.


  • سه شنبه 6 مهر 1389-0:0

    چه تيتر مزخرفي! از مازند نومه انتظار بيش از اين است.


    ©2013 APG.ir