تعداد بازدید: 4480

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 6 مهر 1389-18:7

دارايي به جاي گرزين آمد

در مراسم توديع و معارفه رييس قبلي و جديد فني وحرفه اي قائم شهر بيان شد:گرزين فردی بسیار توانمند، متخصص و با سابقه است که مطمئناً از ظرفیت های بالای نامبرده در جایی دیگر به نحو مطلوب استفاده می شود.


بنا بر خبر رسيده از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به مازندنومه، مراسم معارفه و تودیع رییس مرکز جدید آموزش فنی و حرفه ای شهید مطهری قائمشهر در سالن اجتماعات اين مرکز برگزار شد.

مهندس شریعت نژاد -مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران-در اين مراسم گفت: کسی که در مکانی قرار می گیرد به آن مکان ارزش می بخشد نه آنکه آن مکان دارای ارزش باشد.

وی ادامه داد: در هر کار سیستماتیک قطعه ها شاید بعضی از وقت ها عوض شوند ولی جابه جایی بدان معنا نیست که آن فرد در جای خود خوب کار نکرد و یا ضعیف بوده است؛چه بسا آن فرد در جای خود بسیار قوی عمل نموده ولی در فضایی که ذکر شد این نتیجه حاصل می شود که باید جابه جا شود.


وی با اشاره به عملکرد مثبت گرزین در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید مطهری قائم شهر ادامه داد: وی فردی بسیار توانمند، متخصص و با سابقه است که مطمئناً از ظرفیت های بالای نامبرده در جایی دیگر به نحو مطلوب استفاده می شود.

گفتني است در ابتدای این جلسه رضا گرزین- رییس سابق آموزش فنی و حرفه ای شهید مطهری قائم شهر- گزارشی از عملکرد سه ساله خود ارایه داد.

در پایان این جلسه آقای محمد مهدی دارايی به عنوان رییس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید مطهری معرفی شد.

 دارايی مسئول سابق روابط عمومی فنی و حرفه ای مازندران و لیسانس روابط عمومی و دانشجوی کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد قوچان است.


  • سعيد گرزينم از شاهرود پاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 5 دی 1391-0:0

    سلام بنده هم آرزوي توفيق و سلامتي براي يكا يك خاندان گرزين را از خداوند متعال مسئلت مي نمايم

    • محمد گرزين تبار از پل سفيد سوادكوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 26 شهريور 1391-0:0

      سلام
      بنده هم آرزوي توفيق و سلامتي براي يكا يك خاندان گرزين بخصوص عمو غلام وفادار و آقا رضا غيرتمند به انقلاب و نظام اسلامي خاصه ديار پهلوان پرور سوادكوه را از خداوند متعال مسئلت مي نمايم .

      • همولایتیپاسخ به این دیدگاه 0 0
        شنبه 18 تير 1390-0:0

        مدیریت اقای دارایی مثال زذندی نیست چون منحصر بفرد میباشد توانایی ایشان بالقوه است چون در کارگاه همراه مهندس کامل تا حدودی توانستن کار کنند اما مهندس کامل فوق العاده بود

        • چهارشنبه 15 دی 1389-0:0

          خدا حفظ كند اين آقاي دارايي را كه چون تا مدتي هم كه مامور در بانك سپه بود خوش درخشيد . ارزوي توفيق و سلامتي براي اين برادر عزيز دارم

          • سه شنبه 6 مهر 1389-0:0

            این برار عزیزونه بوره صدا سیمانااونجه فنی حرفهای یکنفرفنی خوانه که اگه اسا نیمو شه لخت بوه بوره گارگاه اونوقت گنه چه مازرون اباد نوونه هرچی سره جاش خاره خدا هاکنه که بتونه بیش بوره


            ©2013 APG.ir