تعداد بازدید: 2273

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 7 مهر 1389-23:51

زهوار در رفتگان!

جلسه دوم دادگاه اصلاح طلبان مازندراني روز چهارم مهر 89 در بابل تشکيل شد.


به گزارش مازندنومه،در این جلسه که ازساعت ده صبح تا سه و نیم بعدازظهر طول کشید،به اتهامات هشت متهم(احمد ميري،علي اکبر سروش،عليرضا شهيري، عليرضا فلاحتي، محمدرضا كربلائي ملكي، محمد معصوميان و مصطفي ابراهيم تبار) رسيدگي شد.

بر اساس اين گزارش،اين متهمان اصلاح طلب که در ماه هاي بعد از انتخابات گذشته دستگير شدند،به همراه پنج وکیل خود،در حضور رییس دادگاه، نماینده دادستان و منشی دادگاه از خود دفاع کردند.

جلسه قبلي محاکمه اين افراد،15 تير ماه به رياست قاضي باقريان در شعبه دادگاه انقلاب بابل برگزار شده بود.

اما عليرضا شهيري-يکي از متهمان که رييس ستاد مهندس موسوي در بابل بود-در يادداشت کوتاهي در وبلاگش نوشت:"در روز دادگاه همه ما مثل بچه محصل ها روبه روی آقایان نشستیم و به دستور قاضی به دفاع ازخود پرداختیم و با زبان بی زبانی حرفهای مان را زدیم.

 در پایان دادگاه (حدود ساعت سه ونیم) وقتی ازاتاق درآمدیم زهوارمان دررفته بود،اما دریغ از یک لیوان آب و یک تکه بیسکویت(منو باش که چقدر خوش خیالم!)

من چون ماشین نداشتم تصمیم گرفتم با احمدميري بروم. ماشینش جلوی اورژانس بیمارستان یحیی نژاد پارک بود. به آن سمت حرکت می کردیم که ناگهان صدای شیون استغاثه آمیز یک زن چادری راشنیدیم که ازروی جدول(روبه روی اداره سابق آموزش وپرورش)می پرید و فریادزنان به سمت فرد دیگر ی می دوید.

 کمی جلوتر که رفتیم ازگفتگوی مردمی که شاهد صحنه بودند،فهمیدیم که کیف پول آن خانم -که تازه از بانک بیرون آمده بود- مورد سرقت قرارگرفته و دار وندارش به تاراج رفته...!

 کاری از دست مان برنمی آمد.من فقط برگشتم و به پشت سرم نگاه کردم تا ببینم فاصله محل وقوع جرم تا دادگستری چقدر است؟!"


  • يکشنبه 11 مهر 1389-0:0

    مابه آقایان شهیری و سروش و میری ودوستان جوانشان به چشم "قهرمان" نگاه میکنیم نه زهوار دررفتگان.
    خدایی اش، اگر مسولان سایت مازندنومه هم بودند با ساعتها تشنگی وگرسنگی زهوارشان درمیرفت که هیچ ، خودشان راهم خراب میکردند.!!

    • يکشنبه 11 مهر 1389-0:0

      انشائالله قاضي محترم خودش حكم را صادر كند و ديگران از بيرون براي آنها حكم را ننويسند. بيروني ها بايد ضابط دادگستري در كمك به قاضي باشند نكند روزي فرا برسد كه قضات ما ضابط نيروهاي نظامي و امنيتي بشوند

      • يکشنبه 11 مهر 1389-0:0

        نمي گم تعداد دزدا و قاچاقچيا و متقلبا رو بشماريد چون هيچ نهاد دولتي امار دقيقي نمي ده، خدا وكيلي فقط تعداد گداهايي كه سر خيابون مي شينند يا در مبادي ورودي و خروجي شهر وارد اتوبوس و ..مي شوند را بنگريد و با زمان خاتمي مقايسه كنيد .


        ©2013 APG.ir