تعداد بازدید: 2869

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 8 مهر 1389-21:39

ياد باد آن روزگاران

مرحوم مجدآرا،دکتراحمد احمدپور،دکترسيف الرضاشهابي،هرمز شجاعي مهر،عليرضا شهيري و...در کنار هم:دانش آموزان 40 سال پيش دبيرستان دانش بابل گرد هم جمع مي شوند.


به گزارش مازندنومه،طي يک حرکت جالب،دانش آموزان سال هاي 1345 تا 1354 دبيرستان دانش بابل گرد هم جمع شده،خاطرات آن سال ها را مرور مي کنند.

دبيرستان دانش از سال هاي 45 تا 54 فعال بود واکنون هم شاگردي هاي 40 سال پيش قرار است دور هم جمع شوند و عصري را با خاطرات آن سال ها سپري کنند.

در اين مراسم که ساعت 18 تا 20 عصر 22 مهرماه در دانشگاه علوم و فنون بابل برگزار مي شود،از اسماعيل قاسمي-مدير آن سال هاي دبيرستان دانش-و تعدادي از معلمان آن روزگار که در قيد حيات هستند،تجليل مي شود.

دکتر سيف الرضاشهابي-باني اصلي اين مراسم و يکي از دانش آموختگان دبيرستان دانش بابل-به مازندنومه گفت:از فهرست حدود 500 نفري دانش آموزان آن دوران،ما توانستيم حدود 200 نفر را شناسايي کنيم.

وي افزود:برخي از همشاگردي ها فوت شده اند و بعضي ديگر در خارج از کشور زندگي مي کنند؛نشاني و تلفن عده اي را نيز نتوانستيم بيابيم،به همين دليل فهرست دعوت شده هاي برنامه به حدود نصف نفرات کاهش يافته است.

وي گفت:سن هم کلاسي هاي مدرسه دانش اکنون از 50 سال گذشته است و ما قصد داريم با دور هم جمع کردن آن ها،در کنار مدير و معلمان مان،خاطرات قديمي را مرور کنيم و در آينده هم از هم کلاسي هايي که در خارج از کشور زندگي مي کنند براي انجام فعاليت هاي علمي و فرهنگي و تجاري وخيريه در مسير توسعه شهرستان و استان بهره خواهيم برد.

علاوه بر دکتر شهابي،داروساز و تحليل گر مسايل سياسي، از ديگر شاگردان بنام اين مدرسه مي توان به مرحوم مجدآرا،هرمز شجاعي مهر(مجري راديو و تلويزيون)،دکتر احمد احمدپور(رييس دانشگاه مازندران)،عليرضا شهيري(فعال سياسي و رييس اسبق آموزش و پرورش بابل) و دکتر سعيد قاجاري(چشم پزشک مقيم مشهد) اشاره کرد.


  • همشاگردیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 29 مهر 1391-0:0

    لطفا از دکتر سلامت دندانپزشک
    دکتر حقانی فوق تخصص پزشکی
    دکتر حامدی متخصص پزشکی قانونی
    دکتر نهرینی داروساز
    مهندس اردبیلی
    مهندس نعمتی نژاد
    نام ببرید

    • سه شنبه 13 مهر 1389-0:0

      من بابلي نيستم سال ها در بابل زندگي كردم بابلي ها ازاين كارهاي ابتكاري و فرهنگي زياد انجام مي دهند

      • يکشنبه 11 مهر 1389-0:0

        هرشخصي اين اقدام را انجام داد قابل تقدير است انسان نياز دارد با دوستان قديمي ارتباط داشته باشد

        • شنبه 10 مهر 1389-0:0

          خوش به حالتان كه جمع مي شويد چه خوب است هم دبيرستاني هاي ساير دبيرستان ها هم جمع شوند

          • جمعه 9 مهر 1389-0:0

            لطفا خبرنگاران را در این مراسم دعوت کنید

            • جمعه 9 مهر 1389-0:0

              کارخوب وقشنگی است بایددرآن روز آن جا بود ودیدچندنفر بعداز 40 سال هم دیگررا می شناسند


              ©2013 APG.ir