تعداد بازدید: 2395

توصیه به دیگران 2

شنبه 10 مهر 1389-12:23

آن روی سکه

... مقاومت در برابر درخواست های غیر کارشناسی برخی از نمایندگان کافی است تا استیضاح وزیر توانمند آموزش و پرورش امضا شود یا مدیریت استانی آموزش و پرورش برای وجود معدود اشکالات احتمالی در امر استخدام بدون توجه به حجم عظیم کار موجب هجمه رسانه های مرتبط با آنان قرار گیرد.(يادداشتي از مسعود رضائی،عضو جامعه اسلامی فرهنگیان مازندران)


وزارت آموزوپرورش با داشتن 14 میلیون دانش آموز، 1 میلیون کارمند و معلم و حدود 30 میلیون اولیا و مربی جایگاه بسیار حساس و مهمی را در جامعه در اختيار دارد.

اين سازمان بايد تلاش کند که با ایجاد شرایط مناسب، دانش آموزان را به سوی فعالیت های مطلوب آموزشی و پرورشی سوق دهد.

 با توجه به تاثیر گذاری آموزش و پرورش باید ساختار اين سازمان از انسجام و استحکام لازم برخوردار باشد.

بايد گفت تلاش برای ایجاد یک فضای چالشی و ملتهب برای تصمیم سازان و مدیران این نهاد بدون مستندات و دلایل کارشناسی بیش از همه فرزندان ما را متضرر خواهد کرد.

 افسوس که نهاد آموزش و پرورش با همه اهمیتش برای عده ای فقط یک کیک سیاسی پر اهمیت است. به چنگ آوردن مدیریت و تصمیم سازان کلان این نهاد برای انتخابات، خیلی ها را وسوسه می کند و فشار برخی از نمایندگان مجلس به مدیریت آموزش و پرورش استان برای انتخاب روسای ادارت از بین اعضای کلیدی ستاد خود در همین راستا قابل توجیه است.

 مقاومت در برابر درخواست های غیر کارشناسی برخی از نمایندگان که فراتر از وظایف قانونی خود در صدد تحمیل افراد مورد نظر خود- هر چند ضعیف- برای مدیریتهای آموزش و پرورش هستند، کافی است تا استیضاح وزیر توانمند آموزش و پرورش امضا شود یا مدیریت استانی آموزش و پرورش برای وجود معدود اشکالات احتمالی در امر استخدام بدون توجه به حجم عظیم کار موجب هجمه رسانه های مرتبط با آنان قرار گیرد.

 این برخوردها نامتناسب و نگاه های غیر کارشناسی بدون شک از چشمان تیزبین فرهنگیان عزیز دور نخواهد ماند و برای سازمان دهندگان آن نتیجه ای عکس خواهد داشت و تلاش های وزیر مقتدر و توانمند آموزش و پرورش و مدیرکل ارزشی، اصولگرا و موفق آموزش و پرورش مازندران از حمایت قاطبه فرهنگیان عزیز برخوردار است.


  • يکشنبه 11 مهر 1389-0:0

    اي كاش اين برادر فريادهاي مردم را مي شنيد و خطاكاران را مورد لطف و منتقدين را مورد غضب قرار نمي داد. آيا تعلقات كور سياسي بايد مانع ديدن حق شود و موجب توجيه باطل شود


    ©2013 APG.ir