تعداد بازدید: 2429

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 11 مهر 1389-23:27

يک گزارش تکراري!

مسئول شورای ترافیک استانداری مازندران دليل حضور نيافتن متوالي اش را در جلسه ستاد هدف مندي يارانه ها اعلام کرد:دعوت نامه ساعت 2 بعد از ظهر دیروز به دست من رسید که ظرف 20 ساعت نمی توانستم ، گزارشی برای جلسه آماده کنم!


به گزارش خبرنگار مازندنومه،مسئول شورای ترافیک استانداری مازندران برای سومین بار در جلسه ستاد هدفمندی یارانه ها حاضر نشد.

 این کار پژمان اژدری با اعتراض شعبان پور- دبیر ستاد قانون هدفمندی یارانه ها- همراه شد،اما پس از تماس معاون برنامه ریزی استاندار مازندران،اژدري مجبور به حضور در جلسه شد.

 اژدری هفته گذشته هم در این جلسه حاضر نشده بود که استاندار مازندران دستور پیگیری دليل حضور نيافتن وی را به معاون عمرانی داده بود.

بر اساس اين گزارش، مسئول شورای ترافیک استانداری مازندران ساعتی پس از آغاز جلسه و با قیافه اي حق به جانب ، در نشست حضور یافت که در پاسخ علت نبودش در جلسات ستاد هدفمندی با وجود دعوت تلفنی و کتبي گفت: دعوت نامه ساعت 2 بعد از ظهر دیروز به دست من رسید که ظرف 20 ساعت نمی توانستم ، گزارشی برای جلسه آماده کنم.

در این بین شعبان پور-دبیر ستاد قانون هدفمندی یارانه ها -پاسخ داد که شما یک هفته به دلیل بیماری نیامدید و هفته هاي بعدي به دلایل دیگر؛ این هفته هم که از چهارشنبه گذشته با شما تماس تلفنی برای حضور و ارائه گزارش در جلسه داشتیم ، اما باز هم در جلسه حاضر نشدید، ضمن اینکه دو هفته اخیر هم باید گزارش را ارائه می کرید که از انجام آن سرباز زدید.

گفتني است اژدری پس از حضور در پشت تریبون به ارائه گزارشی پرداخت که تقریبا یک ماه قبل همان گزارش را ارائه کرده بود.



    ©2013 APG.ir