تعداد بازدید: 2523

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 13 مهر 1389-12:9

سرزده در بيمارستان

در بازديد سرزده معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران از بيمارستان امام خميني ساري مطرح شد:بیماران افزایش امکانات رفاهی را خواستارند-مشکل عمده در بخش اورژانس بیمارستانی است- سامانه 1800 کيفيت ندارد.


بنا بر خبر ارسالي روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي مازندران به مازندنومه،معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران و رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران،سرزده از بیمارستان امام خمینی (ره) ساری بازدید کردند.

هادی ابراهیمی هدف از بازدید از این بیمارستان را بررسی مشکلات موجود جهت ارایه خدمات بهتر به بیماران یاد کرد و افزود: با برنامه ریزی های خوبی که در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درخصوص رسیدگی به شکایات مردمی شده ، شاهد پیشرفت وخدمات دهی بهتری به مردم عزیزمان هستیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه اکثر بیماران ازخدمات پرسنلی دراین بیمارستان راضی هستند، افزود: بیماران خواستار افزایش امکانات رفاهی بوده که با مساعدت های ویژه استانداری و دانشگاه علوم پزشکی مازندران مشکلات رفاهی مرتفع می شود.

دکتر محمد مهدی ناصحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز بابیان این مطلب که با اقدامات انجام شده دربخش اورژانس 115 رضایت نسبی مردم فراهم شده است،افزود: عمده مشکل ما در بخش اورژانس بیمارستانی است و استانداردهای اورژانس درمراکز درمانی از قبیل نیروی انسانی و فضای فیزیکی رعایت نشده و دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای حل این مشکل طرح جامعی را در دستور کار قرارداده است که با این طرح نسبت به افزایش فضای فیزیکی اورژانس بیمارستانی و از بهترین و با تجربه ترین نیروها در بخش اورژانس استفاده می شود .

دکتر ناصحی افزود: اعتبار پیش بینی شده برای افزایش بخش اورژانس و اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) ساری  بالغ برششصد میلیون تومان خواهد بود که مقدمات اولیه آن صورت گرفته  است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به سامانه 1800 اظهار داشت: سامانه 1800 برای ارتباط مردم با دانشگاه علوم پزشکی مازندران بوده که متاسفانه کیفیت آن مطلوب نمی باشد و با هماهنگی های بعمل آمده با مخابرات استان مازندران مقدمات عقد قرارداد آماده شده تا بزودی شاهد سامانه مطلوبی در جهت برقراری ارتباط با مردم باشیم.

درادامه دکتر سهراب صیادی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره)ساری از راه اندازی بخش آی سی یو 3 در مرداد ماه سال جاری  خبر داد و افزود: با راه اندازی این بخش قسمتی از مشکلات کمبود آی سی یو در استان برطرف شده است . 

وی با اشاره به مراجعه بالای بیماران به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری افزود : یکی از علتهای مراجعه زیاد به این مرکز تعرفه دولتی آن است و برای جبران کمبود تخت اورژانس درحال توسعه فضای فیزیکی و افزایش دو اتاق عمل می باشیم که با راه اندازی آنها شاهد افزایش رضایتمندی مراجعان خواهیم بود.


  • سه شنبه 13 مهر 1389-0:0

    ای بنازم هادی ره بزن چکه ره

    • نایب اللهپاسخ به این دیدگاه 0 0
      سه شنبه 13 مهر 1389-0:0

      جناب آقای ابراهیمی آنچه که باعث دعای خیر برای شما خواهد بود رسیدگی به امور بیماران است که در دعا هایمان از خدای بزرگ طلب شفا می کنیم ان شا الله قدم های استوار شما به تندی موتورحرکت مسدولین درمان و پزشکی بیافزاید.


      ©2013 APG.ir