تعداد بازدید: 3412

توصیه به دیگران 2

جمعه 23 مهر 1389-9:48

ساري،شهر بي دفاع

یوسف نژاد-نماينده ساري- گفت:مرکز استان عقب مانده است-اعتبار سیل میاندرود ساری به شهری رفته که در آنجا سیل اتفاق نیفتاده است/ابراهيمي-معاون سياسي وامنيتي استاندار- گفت: از حق ساری دفاع می کنیم-انتصاب ها بر اساس شایسته سالاری است.


 به گزارش خبرنگار مازندنومه در ساري، علی اصغر یوسف نژاد درجلسه شورای اداری شهرستان در فرمانداری اين شهر گفت: شعاع رشد و پیشرفت مرکز استان ، شامل سایر شهرها هم می شود.

 وی با بیان اینکه استانداری به عنوان مینیاتور دولت در حوزه جغرافیایی استان مطرح است، اظهار داشت : برنامه های استانداری باید برداشتی از برنامه های دولت باشد.

 یوسف نژاد با اشاره به اینکه استانداری چراغی است که به زیر پای خود نور نمی دهد از نبود توجه ویژه به مرکز استان گلایه کرد و افزود:حق مرکز استان به لحاظ شرایط ویژه ای که باید داشته باشد نادیده گرفته شده است.

 نماینده مردم ساری در مجلس یادآور شد: خدماتی که مرکز استان به سایر شهرها می دهد اضافه بر اعتباراتی است که داریم.

وی اظهار داشت : در همه استان ها ، مرکز استان به عنوان اصل و اساس نمود دارد.

 یوسف نژاد با بیان اینکه مکاتبات اداری باعث شده تا اعتبارات در جای دیگری هزینه شود گفت: اعتبار سیل میاندرود ساری به شهری رفته که در آنجا سیل اتفاق نیفتاده است.

به گزارش خبرنگار ما فرماندار ساری در این نشست ، شدیدا سخنان نماینده مردم ساری در مجلس در خصوص لحاظ کردن اعتبارات درجای دیگر را تکذیب کرد و اظهار داشت : تاکنون در مرکز استان این اتفاق نیفتاده است.

 به گزارش مازندنومه معاون سیاسی استانداری مازندران هم در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه از توانمندی نیروهای مرکز استان در بدنه مدیران استان استفاده نشده آن را نمونه بارز بی عدالتی دانست و افزود: نقش منابع انسانی در مرکز استان باید لحاظ شود و ما تلاش کردیم این محرومیت را رفع کنیم.

ابراهیمی در همین راستا با اشاره به اینکه انتصاب ها بر اساس شایسته سالاری است یادآور شد: این مسئله تاکنون فقط در بعضی شهرها انجام می شد و ما آن را شکستیم.

وی گفت: نمایندگان مجلس باید سهم برخورداری مرکز استان از اعتبارات ملی را افزایش دهند و این جزء دغدغه های ملی است.

 ابراهیمی با اشاره به ترافیک سنگین مرکز استان تصریح کرد: کارهای صورت گرفته در ساری متناسب با شان مرکز استان نیست و این ترافیک سنگین برای مردم تکان دهنده است و من خودم مسیر استانداری تا میدان امام را 45 دقیقه در ترافیک ماندم.

 وی افزود: بنا داریم از حق ساری دفاع کنیم ضمن اینکه به سایر نقاط استان هم توجه داریم.

ابراهیمی با بیان اینکه مشکلات جدی در بخش میاندرود ساری داریم خاطرنشان کرد: تلاش بر این است در دیدارهای مردمی ، مشکلات هر بخش در همان منطقه برطرف شود.

 وی گفت: گاهی شرمنده می شوم که نمی توانم از نیروهای متخصص ساری استفاده کنم ،چرا که بچه های ساری توانمندی بسیاری دارند.


  • ساری دوستپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 24 مهر 1389-0:0

    وقتی مدیران با سابقه ساروی در شهر خود استفاده نمیشوند و از سابقه وکارآمدی و تجربه ی آنها در شهرهای دیگر مثل چالوس استفاده میشود ، بهتر از این نمیشود! من سوالم این است انصافا در انتصابات ساری مدیران رابطه ای نمیاورند به جای مدیران کارامد و کاربلد؟! و از اینگونه مدیران باتجربه ساروی در شهر های دیگر استان بهره میگیرند.

    • شنبه 24 مهر 1389-0:0

      هر استانداري كه آمد ابتدا بلوف زده كه ساري مال تنها مال ساروي ها نيست و بايد به عنوان پيشاني استان و مركز استان به آن توجه ويژه اي بشود كه شايسته نام مركز استان باشد ولي در عمل به همه جا توجه مي شود الا ساري. از ساري سوء استفاده مي شود ولي استفاده اش را ديگران مي برند و سر ساروي ها را شيره مي مالند.

      • حسین باقریپاسخ به این دیدگاه 0 0
        شنبه 24 مهر 1389-0:0

        باید به ساری به عنوان مرکز استان توجه بیشتری شود. این معنی ندارد که بیشتر بودجه ها و امکانات در جاهایی صرف شوند که هیچ توجیهی برای استان ندارند و فقط به دلیل اعمال نفوذ برخی از افراد این بودجه ها در آنجا مصرف می شوند.

        • شنبه 24 مهر 1389-0:0

          استاندار عدالت محور اگه از شهرستانهای دیگه هم اومده باشه میتونه به مرکز استان مازندران نگاه بهتری داشته باشه. مازندرانی پایتخت نشین

          • جمعه 23 مهر 1389-0:0

            عجب حرف هاي جالبي گفته مي شود. وقتي مركز استان در طول بعد از انقلاب حتي يك استاندار را نتوانست براي استانداري مازندران جا بياندازد، انتظار داريد از حقوق آن دفاع بشود. واقعاً مركز استان چند تا نيرو امثال استانداران موجود در بسياري از استان ها را دارد؟ اگر مجاز به آوردن اسم بودم معلوم مي شد كه نيروهاي مركز استان به لحاظ علمي و مديريتي برترند ولي به لحاظ لابي توان اعمال نفوذ و جا انداختن خود نيستند و نيروهاي شهر هاي ديگر با تمام قوت و هماهنگ با هم نيروهاي شهرستان ساري را ضعيف و درجه چندم جلوه مي دهند.

            • شهروند طبریپاسخ به این دیدگاه 0 0
              جمعه 23 مهر 1389-0:0

              با سلام
              میدان ولی عصر(عج) ساری(خزر) هر روز در ساعات معینی ترافیک بسیار بسیار سنگین دارد که در شرایط فعلی راه حل آن حضور چند واحد ترافیکی از افسران راهنمایی و رانندگی در محل وکنترل ترافیک با نیروی انسانی است آیا آقای ابراهیمی این توان و جسارت و شهامت مدیریتی را دارد که از پلیس راهنمایی این کار را طلب کند؟ یا تنها شعار خواهد داد؟ مسوولان شهری نه تنها به تناسب رشد شهری و افزایش وسائط نقلیه فضای پارک ماشین پیش بینی نکرده اند بلکه با گرفتن هزینه پارک در خیابانهای شصت ساله باجگیری گذشته را در اذهان مردم تداعی می کنند!
              به زور از مردم حق پارکینگ دریافت می شود ولی عملا چند پارکینگ در ده سال گذشته در شهر ساری به نسبت عوارض های گرفته شده ایجاد شده است؟
              درد مردم ساری که از ناحیه سوءمدیریت شهری متحمل می شوند بسیار است! آقای ابراهیمی لطفا از شعار بپرهیزید وکاری کنید که مردم هر روز ثمره کار شما را ببینند نه آن که تنها وعده بشنوند


              ©2013 APG.ir