تعداد بازدید: 2914

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 28 مهر 1389-21:11

طاهايي داور مي شود

دامادي-عضو شوراي شهر ساري-گفت:استاندار درباره بدهي فروشگاه رفاه داوری می کند-چیزی برای پنهان کردن از افکار عمومی نداریم.


دامادي-عضو جوان شوراي شهر ساري-به مازندنومه گفت: بسياري از شهروندان در جریان بدهی 10 میلیاردی فروشگاه رفاه ساری به شهرداری و دیوارکشی شهرداری در مقابل در ورودی فروشگاه رفاه که به دستور عده ای ، نساخته تخریب شد،هستند .

وي گفت:چرا همه باید عوارض پرداخت کنند الا رفاه؟!

دامادي افزود:شهردار و شورای شهر ساری به دنبال این سوال و احقاق حق شهروندان هستند.

به گزارش خبرنگار ما در آخرین جلسه ای که نماینده استانداری برای برطرف کردن ماده 77 و بدهی رفاه در جلسه شورای شهر ساری شرکت کرده و در میانه ، جلسه را ترک کرد ، دامادی رجوع به استاندار را آخرین پناه برای رفع این مساله دانسته بود.

 این عضو شورای شهر از برگزاری جلسه ای با استاندار تحت همین موضوع در روز پنج شنبه هفته جاری خبرداد و گفت: باید حق و حقوق شهر را بگیریم و هرکارگروهی که بدهی دارد موظف است پرداخت کند.

با توجه به اين که جلسه قبلی اعضای شورای شهر با استاندار مازندران ، بدون حضور خبرنگاران برگزار شد ؛ از دامادی پرسیدیم آيا این جلسه هم بدون حضور خبرنگاران برگزار می شود؟ که وي در پاسخ گفت: برگزاری جلسات با حوزه استانداری است و ما هیچ چیز برای پنهان کردن از افکار عمومی نخواهیم داشت.

دامادی افزود: مردم به ما اعتماد کردند و باید پاسخگو باشیم و چنانچه اصحاب رسانه در این نشست حضور نداشته باشند ، حاضرم تمامی مطالب گفته شده در جلسه را در اختیار خبرنگاران و افکار عمومی بگذارم.

به گزارش مازندنومه،بر اساس آخرين اطلاعات ، جلسه روز پنج شنبه با حضور استاندار مازندران و خبرنگاران رسانه ها،ساعت 8 صبح برگزار مي شود



    ©2013 APG.ir