تعداد بازدید: 2495

توصیه به دیگران 1

شنبه 1 آبان 1389-18:1

كوييك‌هيل 2011 در راه است

نماينده آنتي ويروس قدرت مند کوييک هيل در ايران گفت:نسخه 2011 اين آنتي ويروس لپ‌تاپ به سرقت رفته شما را پيدا مي‌كند-با کمک اين نسخه پدر و مادرها مي‌توانند فرزندان خود را در كاوش در اينترنت با امكانات بالا راهبري کنند.


اصغري-مديرشرکت فن آوري اطلاعات فانوس که دفتر مرکزي آن در قائم شهر قرار دارد،به مازندنومه گفت:شركت تكنولوژي‌هاي كوييك‌هيل در حال انجام آخرين مراحل تست و دريافت تائيديه‌هاي از سازمان هاي و موسسات معتبر و مستقل جهان و شركت مايكروسافت براي انتشار نسخه 2011 محصولات خود است.

وي افزود:البته به علت مسائل كپي‌رايت هنوز جزئيات كاملي از تغييرات در اين آنتي‌ويروس قدرتمند ارائه نشده است، اما چند ويژگي كليدي كه به گفته برخي از سايتهاي معتبر ويروس‌شناسي در اين آنتي‌ويروس قابل رويت مي‌باشد درز پيدا كرده است.

وي درباره اين اطلاعات درز پيدا کرده گفت: واسط كاربري و يوزر اينترفيس كاملاً متفاوت و جديد با تمركز بر طراحي واسط كاربري آسان علمليات امنيتي بر روي كامپيوترها،همين طور مديريت خانواده‌ها که پدر و مادرها مي‌توانند فرزندان خود را در كاوش در اينترنت با امكانات بالا راهبري نمايند( مثلاً از چه سايتهايي بازديد نمايند، تعيين نوع سايت هاي قابل دسترس و ميزان مدت زماني كه كودكان مي‌توانند در اينترنت بگردند)و شناسايي و جلوگيري از ورود بدون اجازه که حملات و تلاش ويروسها و بدافزارهاي جديد براي نفوذ و بهره‌برداري از آسيب‌پذيري كامپيوتر شما از كامپيوتر remote (دور) را مسدود مي‌سازد،از جمله ويژگي هاي کوييک هيل 2011 است.

اصغري ادامه داد:ويژگي يافتن لپ‌تاپ من خصوصيت بسيار پركاربرد و جالب ديگر اين آنتي ويروس است که در واقع چيزي مانند يك GPS براي لپ‌تاپ شما شبيه‌سازي مي‌كند و مكان لپ‌تاپ به سرقت رفته شما را با استفاده از امكان Quick Heal Laptop Tracker پيدا مي‌كند!

گفتني است شركت كوييك‌هيل اخبراً توانست به عنوان تنها شركت توسعه دهنده نرم‌افزارهاي امنيتي در جهان،سرمايه‌گذار بزرگي بنام سيكوئيا كپيتال را جذب كند و در كنار شركت هاي بزرگ جهاني كه اين شركت در آنها سرمايه‌گذاري كرده بود مانند گوگل، اپل، اوراكل، ياهو، يوتيوب، انويديا، پيپال و... قرار گيرد.

مدير شرکت فانوس به مازندنومه گفت: كاربراني كه نسخه 2010 را خريداري نموده‌اند مي‌توانند به صورت رايگان به نسخه 2011 ارتقا داده و از امكانات جديد كوييك‌هيل لذت ببرند.


  • دوشنبه 3 آبان 1389-0:0

    سلام
    كوييك هيل آنتي ويروس خوبي است اما توزيع كنندگان آن بي عرضه اند كه نتونستند آنتي ويروس به اين خوبي و با تائيديه هاي فراوان را جا بندازند


    ©2013 APG.ir