تعداد بازدید: 2962

توصیه به دیگران 1

شنبه 1 آبان 1389-21:23

اصولگراي بومي

علي ادياني راد گفت:هنوز گزينه مورد نظر براي فرمانداري قائم شهر مشخص نشده است و چند نفر کانديدا هستند-صمدیان را فرد موفقی درسوادکوه می دانم.


نماینده مردم قائم شهر ، جویبار ، کیاکلا و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی تلفنی با مازندنومه در رابطه با تعیین فرماندار جديد قائم شهر به مازندنومه گفت: هنور فرد خاصی مشخص نشده و افراد متعددی در این زمینه گزینه هستند .

 از ادیانی پرسیدیم آیا صمدیان ، فرماندار سابق سوادکوه از گزینه های مد نظر شماست ؟ که وی پاسخ داد: صمدیان را فرد موفقی درسوادکوه می دانم ،اما استانداری و وزارت کشور در خصوص تعیین فرماندار در حال بررسی هستند و و این مسئله هم در اختیارات وزارت کشور است و بحت من روی افراد نیست.

 عضو کمسیون انرژی مجلس یادآور شد: بومی بودن یکی اولویت ها درتعیین فرماندار قائم شهر است، ضمن اینکه این فرد باید مورد وفاق نیروهای اصولگرای شهر بوده و لایه های مختلف شهر را شناخته و در تعامل جدی با مدیران باشد.

 با توجه به اینکه در آستانه اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه ها هستیم از ادیانی در رابطه با وضعیت حامل های انرژی و صحبت های مردم کوچه و بازار در خصوص افزايش نرخ های پس از اجرای قانون پرسیدیم ، که وي پاسخ داد: در اجرای قانون هدفمندی ، قیمت حامل های انرژی به صورت پلکانی طی مدت پنج سال آزاد می شود تا با اجرای قانون ، برآوردی صورت گیرد تا قیمت ها مطابق هزینه ها باشند.

 وی در رابطه با قیمت حامل های انرژی به مازندنومه گفت: گمانه ها و فرضیاتی که در جامعه وجود دارد بر اساس تحلیل هایی است که در برخی رسانه ها منتشر می شود و همین تحلیل ها تبدیل به یک فکر می شود به گونه ای که مردم فکر می کنند که این مطالب صحت پیدا کرده است.

نماینده مردم قائم شهر ، جویبار ، کیاکلا و سوادکوه در مجلس با تاکيد بر اینکه قیمت حامل های انرژی بر اساس قانون در ظرف پنج سال به سمت آزاد شدن قیمت ها خواهد رفت، تصریح کرد: به این ترتیب تغییر قیمت را در حامل های انرژی خواهیم داشت که به تعبیر عام افزایش قیمت خواهد داشت.

ادیانی یادآور شد: به عنوان یک اصل باید بپذیریم که در مصرف انرژی سرمایه سوزی می کنیم و نوع رفتار شهروندی در چگونگی مصرف انرژی در قیاس با استانداردهای بین المللی فاصله بسیاری داریم که این رفتار نیاز به اصلاح دارد.


  • b.p(سوادکوهی)پاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 3 آبان 1389-0:0

    جناب ادیانی مشکل پل داخل شیرگاه چیه که افتتاح نمیشه ؟حداقل سالی یک بار که از این مسیر رد میشد! نمیبینید چه افتضاحیه ؟ بابا برای مردم این منطقه هم کمی ارزش قائل بشید - بخدا لیاقتشو دارند -مگر برایتون به اثبات نرسیده -گاهی حسادت نمایندگان شهرستانهای دیگه را میکنم - اونم که قربونش برم -زندگی در سعادت آباد و .............
    شیرگاه ؟ خراب هم بوه

    • اب. نجفي سوادرودباريپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 3 آبان 1389-0:0

      آقاي دكتر ادياني عزيز
      سوادكوهيهاي مقيم تهران از بابت پيگيريهاي شما در مورد پروژه هاي سنگين جاده آلاشت به فيروزكوه و آلاشت به هراز و ساير پروژه هاي سوادكوه تشكر ويژه دارند.

      • يکشنبه 2 آبان 1389-0:0

        باز گلی به گوشه ادیانی...اون یکی معلوم نیست کجاست!

        • يکشنبه 2 آبان 1389-0:0

          آقاي ادياني آيا مردم قائم شهر به معنايي كه شما مي گوئيد(از ديد و فهم سياسي شما) اصولگرا هستند؟
          بهتر نيست به جاي تقويت باند انتخاباتي خود به فكر بيكارترين شهر كشور باشيد؟

          • سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
            يکشنبه 2 آبان 1389-0:0

            این آقای صمدیان که قبلا" فرماندار ما در سوادکوه بود عملکرد خوبی داشت.نمیدانم چرا تغییرش دادند.به نظر من قائم شهریها اگر او را راضی کنند که فرماندار شهرشان شود به دردشان می خورد.گزینه های دیگر کم تجربه تر و امتحان پس نداده هستند.


            ©2013 APG.ir