تعداد بازدید: 3782

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 2 آبان 1389-18:21

آلاشت از بن بست خارج مي شود

 آلاشت سوادکوه با تامین اعتبار دو میلیارد تومانی از بن بست خارج می شود-سه میلیارد تومان برای دو پروژه تعریض و تکمیل و آسفالت جاده سوادکوه به خطیرکوه و همین طور احداث جاده آلاشت به فیروزکوه تأمین اعتبار شد .


بر اساس خبر ارسالي دفتر ارتباط مردمی سید علی ادیانی راد به مازندنومه،نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه ، جویبار و بخش کیاکلا در مجلس در بازدید یک روزه از طرح های راه منطقه سوادکوه گفت: ارتباط جاده آلاشت به چرات و فیروزکوه یکی از آرزوهای اهالی شهرستان سوادکوه بوده است.

 ادیانی راد با اشاره به اینکه چهار کیلومتر از مسیر این جاده آماده شده،افزود: مزیت اول این جاده موقعیت گردشگری و توریستی کم نظیر آن و مزیت دوم ارتباط با استان تهران از مجرایی دیگر است.

به گفته وی برای تخلیه بار ترافیکی در شرایط اضطراری اين جاده می تواند به عنوان یک راه استراتزیک مطرح شود.

اين نماينده مجلس ابراز اميدواري کرد:در آينده این جاده و محور فيروزکوه به جاده هراز وصل خواهد شد.

وی افزود:اميدواريم حداکثر تا پایان سال 91 شاهد بهره برداری دقیق و تردد و حمل و نقل وسایل نقلیه در اين محور باشیم .

بر اساس اين گزارش،ادياني راد در بخش ديگري از اظهارات خود گفت: تعریض و تکمیل جاده خطیرکوه به سمنان به عنوان یکی از جاده های استراتژیک و بسیار مهم در حال اجراست که سوادکوه را به استان سمنان وصل می کند و حدود 10 تا 15 آبادی را هم تحت پوشش قرار می دهد.

وي در پايان گفت:با تدبیر مهندس رحیمی-مديرکل راه وترابري استان مازندران- و پیگیری بنده و اهتمام دکتر عزيزي-معاون محترم ریاست جمهوری- 3 میلیارد تومان برای دو پروژه تعریض و تکمیل و آسفالت جاده سوادکوه به خطیرکوه و همین طور احداث جاده آلاشت به فیروزکوه تأمین اعتبار شد .


  • دوشنبه 3 آبان 1389-0:0

    ای انتخابات خوانه شروع بوه خیلی راست گنی ونه جاده ره سرراستو اسفالت هاکن بقیه این مردم ساده طلب!

    • دوشنبه 3 آبان 1389-0:0

      آقاي ادياني تشكر تشكر


      ©2013 APG.ir