تعداد بازدید: 2621

توصیه به دیگران 3

يکشنبه 2 آبان 1389-18:55

سکوت

ابراهيمي به صلاحي پاسخ داد:در قبال اظهارنظرهای دوستان سکوت کرده و قضاوت را به افکار عمومی واگذار می کنم.استاندار هم با من هم عقيده است که بايد در اين زمينه سکوت کنيم.


هادی ابراهیمی روز يک شنبه در خصوص اظهار نظرهای جنجالي صلاحی در رابطه با عملکرد استاندار و معاون سياسي و امنيتي وي به مازندنومه گفت: به عنوان معاون سیاسی استاندار باید بر انتصاب مدیران استان نظارت داشته باشم.

 وی با اشاره به اینکه وحدت نیروها در حال حاضر بسیار مهم است،تصریح کرد: استفاده از همه نیروها و ظرفیت های اصولگرایی جزو اهداف برنامه هاي ماست.

ابراهیمی یادآور شد: انتصاب مدیران تنها منوط بر طیف اصولگرایی نیست و علاوه بر اصولگرایی،پایبندی و کارآمدی از جمله شاخصه های مورد توجه ماست .

معاون سیاسی استانداری مازندران ، کارآمدی را منوط به پایبندی به جریانات اصولگرایی و اهداف نظام دانست و تصریح کرد: در قبال اظهارنظرهای دوستان سکوت کرده و قضاوت را به افکار عمومی واگذار می کنم.

 وی با بیان اینکه با طاهایی در این زمینه هم عقیده هستیم که باید سکوت پیشه کنیم،به خبرنگار ما گفت:ما از نقد سازنده دوستان استفاده می کنیم ، چه دوستانی که سیاست ما را قبول داشته باشند و چه دوستانی که ما را قبول نداشته باشند.

ابراهیمی گفت: دولت سینه فراخ دارد و ما هم با این دیدگاه در استان ، با روی گشاده به تمام دیدگاه ها توجه کرده و در نهایت قضاوت را به مردم واگذار می کنیم .

 وی یادآورشد: صلاحی(رییس ستاد محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری)عنصر محترم و ارزشمندی است و از نقدهای سازنده وی استفاده خواهیم کرد اما موضع ما در مقابل این هجوم ها سکوت است.


  • دوشنبه 3 آبان 1389-0:0

    تشکر میکنم از اظهار نظر اقای روحی شایسته بود اقای صلاحی کمی دقت میکرد بیایم دست در دست هم استان را شکو فا کنیم -- قربانی

    • دوشنبه 3 آبان 1389-0:0

      khobe be khoda be ham non gharz midin............

      • عادل روحیپاسخ به این دیدگاه 0 0
        دوشنبه 3 آبان 1389-0:0

        باسلام
        بهترین سیاست در برابر اظهارات اقای صلاحی از سوی استاندار محترم و معاون محترم سکوت بود که اینکار را انجام دادند و از انان تشکر میگردد چرا که امروز بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری وحدت و اتحاد رمز ماندگاری است و از این رو ما به نتیجه دلخواه میرسیم
        اقای صلاحی قبل از بیان موضوع موضع خودرا درقالب طرح و برنامه به این مسئولین ارائه میداد ی و از انان خصوصی نظر میخواستی و امروز که مازندران برای تلاش وکوشش جهت سازندگی نیاز دارد این نوع صحبتها جز اختلاف چیز دیگری نیست و تمامی کارهای مسئولین را زیر سوال می برد
        اقای صلاحی انتخاب اقای استاندار و معاون ایشان قطع یقین از انتخابهای رییس جمهور محترم است و باید به این دیدگاه احترام گذاشت مگر اینکه خود ایشان نسبت به تغییر انان اقدام نمایید و نفر اول استان نماینده عالی دولت اقای استاندار است و اداره استان بعهده ایشان است و زیر سوال بردن مسئولیت استاندار بنوعی توهین به درجات پست اداری است و امروز خلاقیت و برنامه ریزی و شایسته سالاری میتواند ملاک جهت دریافت پست باشد قطع یقین اقای ابراهیمی شایستگی لازم راداشته است و بطور مثال سوابق مهندس قناعت رابررسی کنید در کارنامه ایشان مسئولیت سیاسی نمیبینید و اقای رییس جمهور به ایشان اعتماد کرد و امروز یکی از موفق ترین استاندارهاست و ما مازندرانیها باید به چنین افراد و افراد حال درمجموعه دولت باید افتخار کنیم و اگر شما در مراسم معارفه اقای طاهایی در قزوین در دوره دوست گرانقدرم مرحوم کردان حضور داشتید اقای کردان چنان تعریفی از سوابق و مدیریت ایشان سخن راند که حاضرین در جلسه درتعجب بودند و بنده افتخار کردم واین رابدانیم ما مادرزاد دارای تجربه نیستیم و شایسته است جهت وحدت و همدلی برای استان به یکدیگر کمک کنیم و استان را از خواب الودگی نجات دهیم و مردم این سرزمین کهن احساس ارامش کنند و اقای صلاحی نوع صحبت شما اختلاف در میان اصولگرها میکند انشاا... همه باهم درجهت توسعه استان بکوشیم
        باتشکر -- عادل روحی

        • يکشنبه 2 آبان 1389-0:0

          به عنوان یک خبرنگار یک سوال دارم، جناب سردار صلاحی ، اگر استاندار می شدید یا پست دیگری تقدیم شما می شد، باز هم یادداشت می نوشتید؟باز هم علیه دوستان اصولگرای خود سر وصدا راه می انداختید؟
          همه می دانند فریاد شما به خاطر پست است ولا غیر.

          • همشهری کجوریپاسخ به این دیدگاه 0 0
            يکشنبه 2 آبان 1389-0:0

            آقای صلاحی در دلسوزی و مردانگی و انسانیت و تلاش و معرفت آقای ابراهیمی معاونت محترم سیاسی و امنیتی استاندار فهیم مازندران شکی نسیت.باید به این خدمتگزاران خدوم احترام گذاشت


            ©2013 APG.ir