تعداد بازدید: 2452

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 3 آبان 1389-10:54

آقاي معاون توانمند،دلسوز و همراه است-نقيبي

 رئيس كميسيون فني وعمران شوراي اسلامي شهر ساري گفت:كسي بيشتر از يك ساروي دلش براي شهر نمي سوزد- تضعيف جايگاه معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران را محكوم مي كنيم-ساروي ها در محافل خانگي و زير زميني شركت نكنند.


بر اساس خبر رسيده از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر ساري به مازندنومه،فرامرز نقيبي در دويست ونود و يكمين جلسه علني شوراي اسلامي شهر ساري به عنوان ناطق پيش از دستور با تشكر از هادي ابراهيمي-معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران- بيان داشت: كسي بيشتر از يك ساروي دلش براي شهر نمي سوزد و ما بايد به جايي برسيم كه ساري به جايگاه واقعي خود برسد.

 وي با اشاره به جو سازي هاي اخير و ارسال پيامك هايي مبني بر تضعيف جايگاه معاون سياسي امنيتي افزود: ابراهيمي نيروي فرهيخته، فرهنگي ودلسوز است و از ساروي هاي عزيز انتظار مي رود در محافل خانگي و زير زميني شركت نكنند چراكه وي مديري توانمند ودلسوز براي مردم استان و ساروي ها است.

نقيبي ضمن محکوم کردن هجوم هاي اخير به معاون استاندار،تصريح كرد: ابراهيمي مديري بومي در استان وشهرستان ساري است و تاكنون در پيگيري مشكلات شهري با شورا همراه بوده است.

وي ضمن قدرداني از دولت نهم و دهم به خاطر انتصاب مسئولان مازندراني درسطح مديريت ملي اظهارداشت: انتخاب مديريت كلان مازني ها در سطح ملي افتخاري است كه افراد اين منطقه توانمندي هايي از خود ارائه دادند وتوانستند جايگاه خوبي را كسب كنند و اميدواريم در اين بخش با وضعيت روبه رشدي مواجه باشيم تا مايه خير و بركت براي استان وشهرستان باشد.

بر اساس اين گزارش عضو شوراي اسلامي شهر ساري با اشاره به درج مطالب در برخي از سايت ها مبني بر عدم همراهي اعضاي شورا با همديگر گفت: كماكان با اتحاد و وحدت پيگير مطالبات شهروندان هستيم وكيسه اي براي خود ندوخته ايم.

وي افزود: در حالي كه فعاليت هاي روزانه خود را وقف امور شهروندان كرده ايم،طي اين مدت نه تنها به دارايي واموال خود نيفزوديم، به خاطر تلاش براي رفاه بيشتر مردم شهرمان از بسياري از چيزي ها گذشتيم.


  • خادم اهل بیت ازساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 6 آبان 1389-0:0

    اقای نقیبی بهتر است جلوی خلاف شهرداری رابگیرد جلوی برخورد بد با ارباب رجوع راستی رییس شورای ساری یادش میاید مامداحان چند عدد بنر سطح شهر زدیم چرا کندند بنرهای زیبلی صبح ایران را اقایان قانون دان ندیدن ره به ترکستان میبرید اقا

    • دوشنبه 3 آبان 1389-0:0

      من از این موضع آقای نقیبی خیلی خوشحال هستم. امیدوارم در آینده ای نزدیک شاهد تغییر موضع نباشیم. البته گفته خواهد شد که ما با هیچکش عقد اخوت نبسته ایم و هر وقت کسی با اصول ما نخواند کنار گذاشته خواهد شد. ظاهراً الان آقای معاون سیاسی با اصول ایشان می خواند و حق هم با ایشان است. ساروی ها اگر عقل داشته باشند روی همین گزینه می توانند برای استانداری کار بکنند و اجماع استانی به وجود بیاورند و ظاهراً آقای دکتر احمدی نژاد هم نسبت به تغییر استاندار و معرفی این گزینه به جای ایشان بی میل نیست. فقط یک کردان در بالا نیاز داریم که داشته باشیم تا موضوع به نتیجه برسد. انشاء الله آقای مشائی اینکار را خواهند کرد و مزد حمایت های بی دریغ آقای معاون از خودش را با اینکار به ایشان خواهند داد. لطفاً نگوئید ما برای اعتقادات خودمان کار کرده ایم و طالب مزد نیستیم که اصلاً باورم نمی شود و مواضع آقای صلاحی حاکی از این مزد طلبی بیشتر نبوده است.

      • نایب الله اصغریپاسخ به این دیدگاه 0 0
        دوشنبه 3 آبان 1389-0:0

        ابراهیمی با حلاوتی وصف ناپذیر در کار ما را بیاد تلاش خستگی ناپذیری رزمندگان 8 دفاع مقدس می اندازد کینه ورزان آن روز که مرد جهادو شهادت نبودند و در گوشه ای خزیدند بعد از سالها شرمنده بیرون آمدند و مورد تعنه فرزندان خود قرار گرفتند اموروز هم گرفتار همان کج فهمی شدند نیروهای غیربومی مازندران کارگاه کارآموزی خود دانسته و توسعه استان همیشه مغفول بود اکنون دست از این لجاجت بردارند ومسئولان دلسوز نظام را یاری کنند.

        • دوشنبه 3 آبان 1389-0:0

          آخی ، بمیرم برات


          ©2013 APG.ir