تعداد بازدید: 3084

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 3 آبان 1389-19:57

يک همايش ضروري!

پنج شنبه هفته جاري همايش ضرورت تشکيل استان جديد در غرب مازندران در تنکابن برگزار مي شود.


بر اساس خبر رسيده به مازندنومه، همایش ضرورت ایجاد استان جدید روز پنج‌شنبه ششم آبان ماه در تنکابن برگزار مي شود.

اين همايش که براي چندمين مرتبه برپا مي شود،از ساعت 8 تا 11:30 صبح در محل برگزاری نماز‌جمعه تنکابن برگزار خواهد شد.

گفتني است سيد کريم بنی هاشمیان-مسئول ستاد پیگیری استان شدن غرب مازندران-در تازه ترين اظهار نظر خود گفت: به غرب مازندران جفا شده است.

وي گفته بعد از برگزاری نشست ها، مرکز نشینان شروع به تهمت و تهدید کردند که نشان دهنده این است غرب مازندران برای آنها اهمیت دارد و متوجه شده اند که اینجا می تواند به یک استان مستقل تبدیل شود، در ضمن به دلیل تجربه تلخ جدایی گلستان، آنها نمی خواهند چنین اتفاقی بیفتد. اما نباید از یاد برد که  گلستانی ها از یک نماینده قوی و مدبر بهره می بردند، که متاسفانه ما چنین فاکتور مهمی را نداریم، که اگر داشتیم شاید تاکنون به خواسته خود رسیده بودیم.

به گزارش مازندنومه بني هاشميان در صحبت هاي خود از هادي ابراهیمی-معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران-هم انتقاد کرده و گفته: ابراهيمي مي گويد غرب مازندران تا 2 قرن دیگر استان نمی شود که اين جمله نمونه ای از خروارها جبهه گیری مخالفان است.

وي اظهار داشته بهتر است این دوستان از تحقیر و تحریک مردم دست بردارند و تعصب های ناروا را کنار بگذارند.

بني هاشميان افزود که صحبت های ابراهیمی بر مدار منطق نبود و در واقع او از واقعیت فرار کرد و  پيشنهاد داد که بهتر است معاون استاندار جدای از سختی های کار و فشارهای عصبی ناشی از مسئولیت های سنگین در عهد جوانی، زمانی را نیز بدون دغدغه به خواسته های آن ها بیندیشد.                                               


  • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 5 آبان 1389-0:0

    بخاطر نداشتن مدیریت و برنامه های راهبردی در استان مازندران هر روزه شاهد اقدامات سطحی هستیم.
    جنگلها برای ویلا شدن از بین میروند، کشاورزان در حال فروش زمینشان به غیر از مازندرانیها هستند، صنعت در مازندران وجود ندارد، هنوز به شیوه اجدادی کشاورزی میکنند، هر روزه آمار معتادان جوان در استانمان در حال افزایش است، تحصیل کرده های ما برای کار به خارج از استان میروند، آنوقت یکسری به خاطر دلایل شخصی دنبال تکه تکه کردن این استان ضعیف هستند.

    • سه شنبه 4 آبان 1389-0:0

      اخيرا استاندارمحترم گيلان تله كابين رامسر را تله كابين شهرستان چابكسر گيلان ناميد اينگونه حرفهاي معني دار اگر عمدي باشد بسيار پر خطر مي باشد و اينها ثمره همين همايشهاي جدايي طلبان تنكابني هاي عزيز ميباشد آنها بجاي اينكه اين جلسات را براي توسعه، شناخت قابليتها ،استفاده از تمام ظرفيتهاو..برگزار نمايند .فقط به استان جديد مي انديشند تا شايد بعضي از درماندگان به قدرت به نوايي برسند و ازآن طرف همسايه غربي ما از اين علامت معني دار سوء استفاده كرده و هنوز چيزي نشد ه رامسر عزيز واين عضو جدايي ناپذير از مازندران خوشنام در تاريخ را جزء استان گيلان بنامد هرچند هم اين بيان سهوي باشد علامت معني داري را با خود به همراه دارد ازاينجا بايد گفت چشم جدايي طلبان تنكابن روشن و اينها نتايج همان جلسات و همايشهاست .واين جدايي طلبان خصوصا تنكابني كه عقده مركز استان شدن اين شهر همه توان وسازندگي را از آنها سلب نموده عهد كردند كه ريشه مازندران ومازندراني را از بيخ وبن براندازند لطفا تا دير نشده دست از اين همايشهاي معني دار و پر خطر دست برداريد وانرژي خود را صرف توسعه مازندران وكشور كنيد

      • سه شنبه 4 آبان 1389-0:0

        امیدوارمه که هر شهراتااستان بوه تا وشون خیل راحت بوه

        • سه شنبه 4 آبان 1389-0:0

          زمانی بود که مازتدران را در گستره مرز خراسان تا مرز گیلان داشتیم حالا چه شده است که به تکه پاره اش تن میدهیم؟ ایا توان اداره گستره نازنینش را نداریم؟ ایا اسیر دسته بندیهای محلی شدیم؟ وای بر ما و مازندران ما.....!!!0


          ©2013 APG.ir