تعداد بازدید: 2163

توصیه به دیگران 1

شنبه 8 آبان 1389-12:26

محسني:به اندازه همه خليج فارسي ها مدال مي گيريم

نماينده نوشهر و چالوس در مجلس گفت: اگر به اندازه كافي امكانات در اختيار ورزشكاران نوشهر و چالوس قرار گيرد مي‌توانند به اندازه همه كشورهاي حاشيه خليج فارس عناوين قهرماني براي كشور كسب كنند.

 


نماينده نوشهر در مجلس: ورزشكاران نوشهر و چالوس به اندازه كشورهاي خليج‌فارس مدال كسب مي‌كنند .

 به گزارش خبرنگار مازندنومه در نوشهر، مراسم تجليل از قهرمانان ورزشي نوشهر با حضور مسئولان ورزشي كشوري و شهرستاني، پيش كسوتان، مربيان و قهرمانان ملي ورزش نوشهر شامگاه پنج‌شنبه در سالن جهان پهلوان حسن رنگرز نوشهر برگزار شد.

در اين مراسم حجت‌الله حيدري-رئيس تربيت بدني نوشهر- گفت: با پيگيري‌هاي به‌عمل آمده و با حمايت‌هاي مسئولان فضاي ورزشي براي هر ورزشكار در نوشهر به يك متر رسيد.

نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: ورزش در ميان مردم نوشهر و چالوس در دو طيف مرد و زن نهادينه شده و اين شهرها به‌عنوان الگو نهادينه شدن ورزش در بين مردم هستند. ‌

انوشيروان محسني بيان داشت: اگر به اندازه كافي امكانات در اختيار ورزشكاران نوشهر و چالوس قرار داده شود اين دو شهر مي‌توانند به اندازه همه كشورهاي حاشيه خليج فارس مدال و عناوين قهرماني براي كشورمان كسب كنند.

 وي خاطرنشان كرد: عمليات احداث استخر سرپوشيده بانوان نوشهر ‌با كندي پيشرفت مواجه است.

محسني از مديرعامل شركت توسعه و تجهيز اماكن ورزشي كشور درخواست کرد كه با حمايت ويژه خود، کاري کند که اين استخر تا تير ماه سال 90 به بهره‌برداري برسد و در اختيار بانوان ورزشكار قرار گيرد.


  • يکشنبه 9 آبان 1389-0:0

    شما بهتر بچسبی به همین مدال گرفتنت وتوی مجلس دنبال گرفتن حق تعیین تعرفه های پزشکی ازنظام پزشکی نباشی .توی کاری که ازش اطلاعی نداری دخالت نکنی سنگین تری!

    • نادر باباییپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 9 آبان 1389-0:0

      البته آقای محسنی اولین مدال را خودشان از دست آقای بنی هاشمیان بعنوان سردمدار تفرقه وجدایی در مازندران دریافت نمودند

      • شنبه 8 آبان 1389-0:0

        كي به كيه. اگر هم نتوانستيم بگيريم كه چيزي عوض نمي شود. در عوض لا اقل امكانات را گرفتيم و همين ما را بس است. واقعاً كه عجب هوشي !!!


        ©2013 APG.ir