تعداد بازدید: 2434

توصیه به دیگران 1

شنبه 8 آبان 1389-13:33

ابراهيمي:مديران بي انگيزه خداحافظي کنند

معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران گفت: در دولت دهم مدیران بی‌تحرک و فاقد انگیزه خدمت‌رسانی باید از مدیریت اجرایی خداحافظی کنند-مسئولان دولت دکتر احمدی‌نژاد شانی جز خدمت‌گذاری صادقانه و بی‌منت به مردم ندارند.


بر اساس گزارش رسيده به مازندنومه،معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در دیدار چهره به چهره با مردم بخش گیل‌خواران جویبار مشکلات و تنگناهای توسعه این بخش را مورد بررسی قرار داد.

هادی ابراهیمی در جریان این دیدار 3 ساعته در مسجد روستای کردکلای بخش گیل‌‌خواران با تاکید بر عزم قاطع دولت دکتر احمدی‌نژاد در رفع محرومیت از مناطق دوردست و غیربرخوردار گفت: توزیع عادلانه ثروت و امکانات توسعه در سراسر کشور از سیاست‌های راهبردی دولت نهم و دهم محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر این که مسئولان در دولت عدالت‌محور دکتر احمدی‌نژاد شانی جز خدمت‌گذاری صادقانه و بی‌منت به مردم ندارند،یادآور شد: در دولت دهم مدیران بی‌تحرک و فاقد انگیزه خدمت‌رسانی باید از مدیریت اجرایی خداحافظی کنند.

بر اساس اين گزارش، معاون استاندار مازندران با اشاره به مشکلات مردم جویبار از استقرار نيافتن کامل ادارات در این شهرستان انتقاد کرد و خواستار جدیت مدیران اجرایی استان برای تحقق این مهم شد.

وی در مورد نارسایی‌های فرهنگی بخش گیل‌خواران گفت: در جریان سفر آتی رئیس‌جمهوری به مازندران نیازهای اساسی و محوری بخش فرهنگ مانند راه‌اندازی دستگاه‌های فرهنگی، احداث خانه قرآن و توسعه دانشگاه پیام نور در بخش گیل‌خواران جویبار تامین خواهد شد.

 همچنین در این جلسه معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اهداء لوح سپاس از چهره‌های علمی، فرهنگی و شوراهای نمونه بخش گیل‌خواران جویبار تجلیل و با اعطای لوح ویژه به همسر شهید والامقام سردار عالی و نثارگل بر مزار آن شهید گران قدر یاد و خاطره شهدای این شهرستان را گرامی داشت.


  • عبد خداییپاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 9 آبان 1389-0:0

    البته اگر اقای استاندار اجازه بدهند اینطور كه ایشان حركت میكنن همه بی انگیزه می شوند

    • شنبه 8 آبان 1389-0:0

      هادی جان چه خداحافظی ایناره جمع هاکن برسن قلم باغ دارها دورره بکندن الان موقعش هسه ای دیر وونه اقلا اینتی خیرشون به مردم رسنه


      ©2013 APG.ir