تعداد بازدید: 2621

توصیه به دیگران 4

دوشنبه 10 آبان 1389-8:21

به روز،فرهنگ محور،مستقل

تولد نهم؛يادداشت اختصاصي ايرج نياز آذري،روزنامه نگار و سردبير هفته نامه پيام کشاورز:مازندنومه را که با دیگر سایت های محلی  مقایسه می کنم، آن را به روز، متنوع، فرهنگ محور  و مستقل مي يابم که هدفش پیگیری دغدغه های مردم است.


مازندنومه:ايرج نياز آذري سال ها مسئول روابط عمومي دانشگاه مازندران بود و با تجربه اي فراوان هم اينک نشريه اي را هم سردبيري مي کند.در چند سال اخير نيازآذري يادداشت هاي متفاوتي را در مقولات مختلف توسعه استاني  براي ما ارسال کرده است.نوشته زير نيز به بهانه تولد نهم مازندنومه نگاشته شده که ضمن سپاس از جناب ايرج نيازآذري مطلب شان تقديم مي شود.

-----------------------------------

در میان سایت های خبری و تحلیلی استان مازندران « مازندنومه» سابقه بیشتری نسبت به  دیگر پایگاه های اينترنتي دارد.

 این پایگاه مجازی با رویکردهای فرهنگی و اجتماعی توانسته است محل رجوع  اصحاب فکر و اندیشه باشد.

هنگامی که پیام مدیر اين سایت را جهت نوشتن مطلبی درباره نهمین سال تولد مازند نومه دریافت کردم با خود اندیشیدم درباره یک سایت خوب چه بنویسم؛ لذا طبق  روال همیشگی قبل از نوشتن سری به اینترنت زدم و ویژگی های یک سایت خوب را  مرور کردم.

طبق معمول اطلاعات  فراوانی  پیش روی من قرار گرفت، البته در گزینش مطلب عاجز ماندم. لذا داوری درباره یک سایت خوب رابه خونندگان فاضل ارجاع می دهم.


اما سایت مازندنومه  را با دیگر سایت های محلی  مقایسه می کنم، سایتی به روز، متنوع، فرهنگ محور  و مستقل یافتم که هدفش پیگیری دغدغه های مردم است.

 تولیدی بودن مطالب سایت  و استفاده نکردن  از کپی پیست از ویژگی های ارزنده آن است.

متاسفانه برخی سایت های محلی  شبیه « ترشی هفت بیجار» هستند که در آن  مطالب ضد و نقیض  فراوانی وجود دارد یعنی فاقد خط مشی و رویکرد مشخصی هستند، از این رو بدون مخاطب مانده اند.

مخاطبي که مازندنومه را می بیند به دنبال دریافت دیدگاه خاص و تفکر مشخصی است،چرا که مواضع مشخصی را مشاهده مي کند.

 سایت مازندنومه به خاطر رویه مستقل و حرفه ای خود فشارهای زیادی را متحمل شده و برخی صاحبان قدرت نمی توانند این رسانه پویا را تحمل کنند.

 به نظر نگارنده از اشکالات سایت هم نداشتن تحریریه می باشد. به نظر می رسد سایت را عده قلیلی مدیریت می کنند،در صورتی که یک سایت پویا دارای سرویس های متنوعی بوده که افراد خبره آن را هدایت مي کنند. در پایان نهمین سال تولد مازندنومه را تبریک می گویم و برای دست اندرکاران سایت به روزی و سعادت آرزومندم.


  • سه شنبه 11 آبان 1389-0:0

    مگه برا هم نوشابه وا کردن اشکالی داره؟نه.....کیه می گه

    • سوادرودباريپاسخ به این دیدگاه 0 0
      سه شنبه 11 آبان 1389-0:0

      حرفهاي آقا ايرج را به خاطر تاثير گذاري بزرگ مرد عرصه مديريت مازندران آقاي دكتر نياز آذري مي خوانم . انسانيكه با عمل خود شايستگيهايش را ثابت كرد.

      • همولایتیپاسخ به این دیدگاه 0 0
        دوشنبه 10 آبان 1389-0:0

        چطوری آقا ایرج؟تولد خودت کیه برادر تا بهت تبریک بگیم؟


        ©2013 APG.ir