تعداد بازدید: 2956

توصیه به دیگران 5

دوشنبه 10 آبان 1389-8:25

برجسته تر از ديگران

تولد نهم؛يادداشت اختصاصي هادي ابراهيمي،معاون سياسي وامنيتي استاندار مازندران:حضور خبرنگاران مازندنومه در اغلب صحنه ها و برنامه های مسئولان و اطلاع رسانی به موقع ، نشان دهنده دغدغه این سایت در انعکاس اخبار استان است.


مازندنومه:هادي ابراهيمي را بيشتر از آن که معاون استاندار بناميم،روزنامه نگار و رسانه اي مي دانيم.او زماني سرپرست روزنامه سياست روز در استان بود و هم اينک نيز مديريت روزنامه اصولگراي صبح ايران را بر عهده دارد.جناب ابراهيمي نوشته زير را به بهانه نهمين سالگشت تولد مازندنومه براي ما ارسال کرده است که ضمن سپاس از ايشان،از نظرتان مي گذرد.

---------------------

به نظر من مازندنومه نقش بسیار خوبی در نحوه اطلاع رسانی استاني ایفا کرده است. توقع بر این است که سایر رسانه ها هم در راستای مسائل و موضوعاتی که به امر توسعه در مازندران مرتبط است ، در ابعاد مختلف توجه کنند. همه رسانه ها باید به روند توسعه کمک کنند و در این میان نقش مازندنومه برجسته تر است.

اين را نيز اضافه کنم که مسائل اجتماعی زیادی در مازندران داریم و يکي از ویژگی های مازندنومه ، ورود به مسائل اجتماعی در کنار سایر سوژه های سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی است .

 برخی رسانه ها به زوایای پنهان موضوعات نمی پزدازند اما مازندنومه به خوبی در این مسائل ورود پیدا کرده و نقطه پنهان در انعکاس اخبار و گزارش ها باقی نمی گذارد.

حضور خبرنگاران مازندنومه در اغلب صحنه ها و برنامه های مسئولان و اطلاع رسانی به موقع ، نشان دهنده دغدغه این سایت در انعکاس اخبار استان است.

انتظار اين جانب اين است که خدمات دولت در رسانه ها بيشتر بازتاب داشته باشد، زیرا در شرایطی هستیم که بسیاری از رسانه ها می خواهند به نوعی به سیاه نمایی دست بزنند،عملکرد دولت را زیر سوال ببرند و حقایق را وارونه جلوه دهند.

 خوشبختانه در این خصوص ما در مازندران مشکلی نداریم و رسانه ها اغلب همسو هستند.

 رسانه ها باید با انعکاس اخبار ، مشکلات را به گوش مسئولان برسانند و البته خط پیگیری موضوع را آخر هم داشته باشند و نهایت اینکه رسانه ها بهترین جریانی هستند که می توانند با اطلاع رسانی به موقع فضاسازی کنند.


  • نایب الله اصغریپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 12 آبان 1389-0:0

    هادی عزیز از اینکه رسانه ای بودن خود را فراموش نمی کنید نشان از این دارد که زندگی شما با علوم اطلاع رسانی عجین شده است علرغم مشغله های فراوان در کسوت معاونت سیاسی استادار مازندران افق دیدبانی تان در همه جا هویداست


    ©2013 APG.ir