تعداد بازدید: 3456

توصیه به دیگران 16

دوشنبه 10 آبان 1389-8:26

گزينه يک

مازندنومه در راس رسانه هاي مجازی است؛علي اصغر يوسف نژاد-سيدرمضان شجاعي-انوشيروان محسني-علي ادياني راد-منصورعلي زارعي-ميرقدير رضايي-کيوس گوران-کمال رستمعلي-عباس مهدوي-مهدي رضايي فرح آبادي-فرامرز نقيبي-راحله حاجيان-رقيه نعلبنداني-سيدجلال محمدي و...درباره مازندنومه نظر مي دهند.


مازندنومه:گزارش زير را همکارمان خانم کلثوم فلاحي تهيه کرده است.او در هفته هاي اخير نظر تعدادي از مديران و مسئولان استان را درمورد پايگاه اينترنتي مازندنومه پرسيد و چکيده اي از پاسخ ها و اظهارات گفته شده را در قالب گزارش زير ارايه داده است.وي در مقدمه گزارش خود آورده:" در تهیه این گزارش هرچند که بسیاری از مسئولان گفتند امروز برو فردا بیا و فردا هم وعده یک روز دیگر دادند،اما در نهایت نظر خود را اعلام کردند." از سرکار خانم فلاحي به خاطر اهتمام و پيگيري هاي فراوان شان سپاسگزاريم.

----------------------------

*مازندنومه گزینه نخست من است

 نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ، مازندنومه را از منابع معتبر استانی معرفی کرد و گفت: اصولابرای کسب اخبار و اطلاعات ، مازندنومه گزینه نخست من است.

علی اصغر یوسف نژاد با اشاره به اینکه مازندنومه را یک سایت مستقل می دانم تصریح کرد: اين سايت آداب و رفتار حرفه ای و رعایت انصاف و عدل را در نگارش مطالب به ویژه مطالب تخصصی مربوط به استان را به صورت خاص لحاظ می کند.

وی با بیان اینکه مازندنومه کمتر حاشیه پردازی می کند افزود:مطالب منتشر شده در اين سايت در مقایسه با دیگر سایت های استانی قابل توجه است .

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اين سايت مسائل و مشکلات اصلی استان را تعقیب می کند خاطرنشان کرد: مازندنومه به حفظ حرمت افراد در نوشتار توجه ویژه دارد ، مسیر خوبی را طی کرده و آینده روشنی هم دارد.

یوسف نژاد مازندنومه را در زمینه فعالیت های بومی و محلی ، موسیقی و توجه به ادبیات استان شاخص دانست و گفت: اين سايت در بین سایت های مختلف ، از محدود سایت هایی است که به این مسائل به صورت یکجا می پردازد.

 وی با بیان اینکه مازندنومه جایگاه خبری موثری دارد یادآور شد: این جایگاه نشان دهنده این است که پشت همه فعالیت های مازندنومه ، مدیریت مناسب و کادر مجرب ، دیدگاه های حرفه ای و نیت خالص است.

یوسف نژاد تصریح کرد: امیدوارم مازندنومه همین روند را ادامه داده و نسبت به مسائل استانی غافل نماند.

وی گفت: نقش و وظیفه رسانه ها مداخله و مشارکت در توسعه استان است و اين سايت باید به این وظیفه اش به خوبی عمل کند و ارتباط بین مردم و مسئولان را به نحو موثر ارتقا بخشد.

* در راس رسانه هاي مجازی

 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این رابطه به مازندنومه گفت: امروز مازندنومه در راس رسانه هاي مجازی و از اولین های استان است که قالب مناسبی دارد.

 سید رمضان شجاعی اظهار داشت : اين سايت تاکنون در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به خوبی کار کرده و امیدواریم در ادامه راه هم با گسترده تر کردن موضوعات اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی و بررسی بیشتر، حضور فعال تری داشته باشد اگرچه قابلیت فرهنگی ، پایه و اساس همه این موضوعات است.

*بیشتر به مرکز نشینان مي پردازيد

نایب رئیس کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره مازندنومه گفت: هر سایتی که در جهت ارتقاي دانش مردم در ابعاد مختلف کار کند ، کار فرهنگی و اطلاع رسانی انجام داده و مازندنومه هم از جمله سایت هایی است که در ابعاد مختلف به کار فرهنگی می پردازد.

 انوشیروان محسنی با بیان اینکه مازندنومه در تداوم این کار باید نقطه نظرات همه صاحب نظران را داشته باشد،اظهار داشت : مازندنومه بیشتر به مرکز نشینان و مسائل حول محور آنها و یا نمایندگانی که از لحاظ سیاسی خط دیگری دارند توجه می کند.

 نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهتر است مطالب و اخبار مازندنومه فراگیرتر شود تا استقبال و شمولیت هم عام تر شود و همچنین وسیع تر عمل کند.

*نقاط ضعف را خیلی برجسته می کنيد

در یک تماس تلفنی ، نقطه نظرات نماینده مردم قائم شهر ، جویبار ، کیاکلا و سوادکوه را هم در خصوص مازندنومه پرسیدیم.ادیانی راد ابتدا پرسید هرچه که بگویم ، می نویسید ؟ ما هم قول دادیم هرچه او گفت چه باب میل ما باشد یا نباشد منتشر کنیم .

 ادیانی ورود به کار رسانه ای را یک اقدام مبارک و ارزشمند عنوان کرد و گفت: رسانه برای اینکه همواره به عنوان یک پدیده ارزشی در افکار عمومی باقی بماند ، نیاز به لوازم و امکاناتی از جمله امانت داری قلم به دستان است .

وی استفاده از ادبیات فاخر و حفظ حریم ، حرمت و حقوق اشخاص را امری لازم دانست و افزود: رسانه باید این شجاعت را داشته باشد تا چنانچه تقصیر و کوتاهی انجام داد با تمام شجاعت عذرخواهی کند .

ادیانی خاطرنشان کرد: رسانه ها و به ویژه سایت ها باید جهت گیری هایی در راستای تنویر افکار عمومی داشته باشند و نه تخطئه و ایجاد تشتت روحی و روانی در بین مردم.

 وی اظهار داشت : بر این اساس مازندنومه در مباحثی موفقیت هایی داشته و در برخی موارد هم نقاط ضعف که نیاز به اصلاح دارد.

 ادیانی در بیان نقاط قوت مازندنومه گفت: مازندنومه سعی می کند در پردازش مطالب ، به جنبه کلی و واقعی بپردازد و از طرفی تیترهایی انتخاب می کند که افکار عمومی و مخاطبان را به خود معطوف کند.

عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: این مسئله از جهت خبرنگاری خوب است اما اگر صرفا جنبه ژورنالیستی پیدا کند از اخلاق گرایی فاصله پیدا می کند.

 وی در بیان نقاطی که مازندنومه می تواند رویکردش را تقویت کند،گفت: به نظر می آید قلم فرسایی و مطالبی که در مازندنومه منتشر می شود بیشتر جنبه سیاسی و جناحی دارد.

ادیانی بااشاره به اینکه مازندنومه نقاط ضعف را خیلی برجسته می کند، تصریح کرد: نقد یعنی بررسی دقیق و عادلانه نقاط قوت ، نقاط میانی و نقاط ضعف برای اصلاح و ارتقا ؛ اگر نقد فقط بیان ضعف ها باشد جنبه محدودی پیدا می کند و اگر هم فقط به نقاط قوت پرداخته شود بیهوده خواهد بود و حقیقت نه آن است و نه این.

وی اظهار داشت : احساس می کنم در برخی مطالب مندرج در مازندنومه ، مفاهیم در سطح پایین و نازلی منتشر شده و بعضا مشاهده می شود مفاهیم ، شتابزده ، سطحی و مبتنی بر واقعیت نیستند.

 ادیانی با تبریک سالگشت مازندنومه و ابراز امیدواری برای موفقیت بیشتر گفت: تجربه گذشته باید فرصتی باشد برای امروز قوی تر و استخدام کلمات دقیق در تحلیل موضوعات.

*گاهي اوقات سطحي مي شود!

از فرماندار ساری پرسیدیم نظرتان در خصوص نحوه فعالیت سایت مازندنومه چیست ، زارعی گفت: به نظرم گاهی اوقات مطالب سطحی منتشر می کند .

 وی افزود: کارشناسان این سایت باید بیشتر کار کنند و در حال حاضر نوعی بی توجهی در امور دارند و اساسی و بنیادی کار نمی کنند.

 از فرماندار ساری پرسیدم منظورتان از مسائل بنیادی چیست ؟ در این زمینه کمی توضیح دهید؟منصورعلي زارعي جواب داد: عجله دارم وبايد بروم! او بیش از این صحبت نکرد و البته متوجه نشدم منظور فرماندار از مسائل بنیادی چیست!

*دقيق و ظريف

 اگرچه با برخی دوستان و صاحبنظران گفت و گوی تلفنی داشتیم اما نظر فرماندار چالوس را در مرکز استان جویا شدیم ، وی برای شرکت در یک جلسه به استانداری مازندران آمده بود.

 میرقدیر رضایی به خبرنگار مازندنومه گفت: امروز عصر اطلاع رسانی صادقانه است و همان اندازه که جامعه به آب و نان نیاز دارد ، اطلاع رسانی هم نیاز جامعه است .

 وی افزود: مازندنومه سایتی است که بسیار دقیق و ظریف به نکاتی توجه می کند که مشکلاتی در پی دارند .

 رضایی اظهار داشت :حساسیت مازندنومه می تواند نگاه مدیران و مسئولان استان را به این مسایل، هوشیار و بیدار کند تا مسئولان با رسیدگی به امور مردم ، که در نظام اسلامی یک اصل است ، تلاش موثرتری داشته باشند.

 وی خاطرنشان کرد: پاسخ گویی از اصول اولیه نظام اسلامی است و مازنومه با بیان مشکلات ، توجه مدیران را به این سمت جلب می کند.

 رضایی یادآور شد: به عنوان یک مسئول ، به همه رسانه ها نگاه مثبت دارم.

*صحیفه ی دل مازند دیار ما

کیوس گوران شاعر پرآوازه ی مازنی به مازندنومه گفت: مازندنومه به یک معنا صحیفه ی دل مازند دیار ما است که می تواند ایضا نومه ی اعمال شما هم باشد !

 وی یادآور شد: پس به صدق نگهش دارید و مصونش از لغزش قلم و دورش از مجیز و مدیحه ....

 

*چه دوستان خوبی می توانیم باشیم

 به سراغ دوستان مان در استانداری مازندران هم رفتیم. مهدی عربی مقدم -کارشناس روابط عمومی استانداری مازندران- گفت: سایت مازندنومه به دلیل تنوع موضوعات و نوشتار صریح و روان پایگاه مناسبی برای دسترسی به اخبار و اطلاعات و استفاده درست از زمان است.

 از مدیر روابط عمومی استانداری هم مانند سایر افراد،خواستیم تا نقطه نظرات خود را در خصوص سایت مازندنومه ابراز کند اما رستمعلی ترجیح داد نظرات خود را در خصوص مدیریت سایت به ما بگوید.

او با همان نگاه و نثر شاعرانه اش گفت: «مدیر محترم سایت مازندنومه را نخستین بار در نمایشگاه مطبوعات و رسانه های دیجیتال استان دیدم ؛ با استاندار آمده بودیم بازدید،خیلی سرد سلام و احوال پرسی کردیم . به نظرم جدی و کمی بی حوصله آمد . با خودم گفتم لابد از آنهایی است که سرش توی کار خودش هست و حوصله ی گرم گرفتن و چاق سلامتی ندارد . در غرفه های دیگر اغلب با دوستان رسانه ای گپ و گفت های صمیمانه ای داشتیم».

رستمعلی ادامه داد :« سایت مازندنومه را اما پیش از آن بارها دیده بودم و به نظرم خیلی گرم تر از مدیرش می آمد ؛ هرچند با برخی مطالب و نقدهایش هم رای و هم داستان نبودم که این روزها چندان غریب نیست ؛ دیدگاه های مختلف ، تصمیم ها ی مختلف ، نگاه های مختلف و ... ».

وی یادآورشد: « بعدها اما سر پیگیری یکی دو ماجرا با مدیریت سایت بیشتر گفت و گو کردیم و بیشتر گپ صمیمانه داشتیم و خیلی زود او را دست بر قضا گرم و با حوصله و پیگیر دیدم .

متوجه شدم که چه اختلاف سلیقه هایی داریم و دریافتم چه دوستان خوبی می توانیم باشیم».

 رستمعلی افزود:« از نظر من مسئله پیچیده ای نیست . کافی است باور کنیم طرف مقابل مان به اندازه ما کشورش را دوست دارد ، استانش را دوست دارد . به آینده روشن میهنش ، به برق چشم جوانانش ، به روزهای عزیز و پر شکوه در راه ایمان دارد . کافی است مهربانی و صمیمت را در نگاه طرف مقابل مان بخوانیم ... ».

*با رويکردي بومي

 اما از هر که بگذریم ، از نقطه نظرات مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نمی توان گذشت؛ عباس مهدوی در این خصوص گفت: مازندنومه از لحاظ پرداختن به موضوعات بومی به ویژه فرهنگ محلی ، سایت بی نظیری در استان است و مشابه این سایت که در کنار سایر مسائل ، دغدغه مسائل فرهنگی هم داشته باشد ،در مازندران وجود ندارد.

 وی با بیان اینکه مازندنومه را بیشتر سایتی فرهنگی می شناسم تصریح کرد: مازندنومه رویکرد کاملا بومی دارد بر خلاف برخی سایت ها که بیشتر به انعکاس اخبار کشوری می پردازند.

 مهدوی گفت: مازندنومه فضایی ایجاد کرده تا علاقه مندانی که اندیشه هایی برای بازگو کردن دارند ، مطالب خود را برای انتشار ، در اختیار این سایت بگذارند.

وی با بیان اینکه برخی سایت ها تفکرات خاصی را دنبال می کنند و اصطلاحا چپ یا راست هستند اظهار داشت :اما مازندنومه از این قضه بری است و به همین جهت مورد هجمه برخی افراد قرار می گیرد.

 مهدوی با اشاره به اینکه افراد مختلف با گرایش های متفاوت در این سایت به قلم زدن پرداخته اند خاطرنشان کرد: وظیفه رسانه هم همین است که دیدگاه های مختلف را مطرح کند و در نهایت قضاوت را به عهده مردم بگذارد.

وی معرفی سایت ها و وبلاگ های مازندرانی را از دیگر خصوصیات مازندنومه دانست و افزود: با اغلب سایت ها و وبلاگ های مازنی، از طریق مازنومه آشنا شده ام و این از نقاط قوت ماندنومه است چراکه ممکن است برخی، با وبلاگ های مازنی و نحوه جست و جو کردن این سایت ها آشنا نباشند.

 مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران توجه به موسیقی را از دیگر ویژگی های مازندنومه دانست و گفت: آثار پژوهشی خوبی در مازندنومه دیده می شود.

مهدوی یادآور شد:در نهمین سالگرد تاسیس مازندنومه ، جلوه های بصری این سایت باید تغییر کند و هنوز جذابیت لازم در این زمینه لحاظ نشده، در استفاده از رنگ ها و پینش مطالب ، طراوت مازندنومه باید بیشتر شود.

 وی با بیان اینکه انتشار گفت و گو در مازندنومه کمرنگ شده خاطرنشان کرد: مازندنومه هر از گاهی گفت و گوهایی با افراد خاصی داشت که الان جلوه کمتری یافته و این گفت و گوها باید در قالب باکس ویژه قرار گرفته و ماندگاری بیشتری در سایت داشته باشد و فکر می کنم بر خلاف سایر رسانه ها ، دست بازتری در ارائه مطالب دارد.

مهدوی افزود: مازندنومه فضای خوبی ایجاد کرده و مراجعان مشخصی دارد ، بعضی از مردم با این سایت آشنا نیستند و نیاز به تبلیغات محیطی در سایر شهرستان ها دارد.

وی گفت: مازندنومه علاوه بر مخاطبان استانی ، درخارج از استان هم مخاطبانی دارد و البته در این بخش هم نیاز به معرفی بیشتر دارد و در مجموع بسیاری از افراد علاقه مند پیگیری اخبار و مطالب این سایت هستند.

*اجتماعي وبه روز

 رئیس شورای شهر ساری ، مازندنومه را سایتی سیاسی اجتماعی با خبرهای به روز دانست و افزود: نکته قابل تمایز مازندنومه با دیگر سایت ها ، استفاده از خبرنگاران مستقل در تهیه خبر است.

 مهدی رضایی فرح آبادی یادآور شد: شکی نیست که تهیه اخبار توسط خبرنگار دلسوز و مردمی که فقط به دنبال مشخص کردن گره های کور مسائل شهری ، اجتماعی و ... است نه برای تضعیف مدیران و مسئولان بلکه برای دسترسی آسان به نگاه مردم و چالش های پیش روی آنان گامی مثبت برای اعلام اولویت نیاز شهروندان و تصمیم سازی بهتر مسئولان و نهایتا عزت و اعتلای بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 وی گفت: از طرف خودم ، تلاش این سایت و تمامی کارکنان آن را ارج نهاده و توفیق بیش از پیش آرزومندم.

*جز خوبي چيز ديگري نديديم

 عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه جز خوبی و تعامل مطبوعات با مسئولان چیز دیگری ندیده ایم اظهار داشت : رسانه ها و به ویژه مازندنومه ، همواره شورای شهر و شهرداری را همراهی کرده اند.

فرامرز نقیبی افزود: اگر رسانه ها ، مسئولان و شورا را نقد کرده اند ، سعی کردیم با نگاه مثبت به نقدها نگاه کنیم و ضمن توجه به نقدها ، ایرادات وارده را بررسی و رفع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این روال ادامه داشته باشد و مازندنومه هم نود ساله شود.

*چراغش را ایزد برفروزد

 اما بشنوید از مسئول روابط عمومی شورای شهر ساری که توضيحاتش را با «مازندنومه، چراغش را ایزد برفروزد » آغاز کرد.

راحله حاجیان اظهار داشت : 9 سالگی مازندنومه فرصتی شد تا خدمت همکاران خوبم در این سایت استانی خسته نباشید عرض کنم. وی با بیان اینکه مازندنومه به لحظه ها آشناست،گفت: در عصری که افول محتوایی اخلاقیات ، سرفصل خبری سایت ها و خبرگزاری های مستکبران ضد بشر و ضد دین شده ، چشم نوازی های مازندنومه او را بیشتر در معرض تهدید دشمنان قرار می دهد.

 حاجیان خاطرنشان کرد: به روز بودن ، شیوه جدید نگارش در خبر و تهیه گزارش های مردمی در حوزه های مختلف می تواند جذابیت را در جلب مخاطب بیشتر کند.

 وی با اشاره به اینکه گاهي مازندنومه از ترکش تیر دوستان ریزبین و نکته سنج غافل نیست که انتقادات را بر نمی تابند و برچسب های ناچسب می زنند، یادآورشد: به قول جبران خلیل جبران ، گویی خورشید را جز برای گرم کردن خود نمی خواهند و دریا جز برای شستن پاهای آنان پدید نیامده است.

حاجیان خاطرنشان کرد: به هر حال ، همه جانبه نگری مازندنومه قابل قدرداني است  و الهی همیشه مازندران پاینده باشد و مازندنومه برقرار.

*رسانه اي مدرن

 یکی از خبرنگاران همکار ضمن تبریک تولد ، مازندنومه را رسانه ای مدرن دانست که نام مازندران را به خوبی حفظ و دریا دلی مازندران به پاکی صیانت کرده است.

 رقيه نعلبنداني-خبرنگار خبرگزاري فارس- با مثبت ارزیابی کردن رویکرد مازندنومه گفت: نقد مازندنومه تخریب نیست بلکه کار راه انداز است و تحلیل های جامع ، گزارش های به روز و خبرهای گزنده دارد.

وی بابیان اینکه مازندنومه قصد نیش زدن ندارد اما می سوزاند،افزود:اين سايت معتقد است که بهتر است سیاستمداری را کم کرده و به فرهنگ بیشتر توجه کنيد.

*موفق و پرکار

سيدجلال محمدي-هنرمند موسيقي مازندراني و عضو گروه طالبا(برادران محمدي)-هم گفت:سایت مازند نومه را یکی از پرکارترین و موفق ترین سایتهای می دانم که به صورت بی طرفانه و فعال و اکتیو و با حسن نیت به همه مسائل می پردازد در مبحث هنر می تواند بهترین مرجع و مرکز برای انعکاس هنر اصیل مازندرانی باشد.

وي گفت: بنده از طرف گروه موسیقي برادران محمدی(طالبا) از همه دوستداران و علاقه مندان به هنر موسیقی و نيز مسئولان مي خواهم که حمایت جدی و دلسوزانه از این سایت داشته باشند. 

*گفتني ها را گفته ام

از استاندار مازندران هم خواستم تا نقطه نظراتش را در خصوص مازندنومه عنوان کند. طاهایی نظراتش را به صحبت هایش در روز برگزاری همایش اطلاع رسانی هنرمندانه ارجاع داد و گفت: رویکردم به رسانه ها را قبلا" عنوان کرده ام و اکنون هم دیدگاهم همان است.

 معاون سیاسی استاندار هم نقش مازندنومه را در نحوه اطلاع رسانی مناسب ارزیابی کرده و خواستار توجه سایر رسانه ها در راستای مسائل و موضوعات مرتبط به توسعه مازندران شد.

 هادی ابراهیمی با اشاره به مسائل اجتماعی فراوان در مازندران گفت: از ویژگی های مازندنومه ، ورود به مسائل اجتماعی در کنار سایر سوژه ها است .

البته ابراهيمي نظرات خود را در قالب يادداشتي در اختيار ما قرار داده که در باکس مستقل در در دسترس تان قرار گرفته است.

 شاید شما هم از مخاطبان مازندنومه هستید که نظر شما در این گزارش قيد نشده است. ، براي ما مقدور نبود که برای درج نقطه نظرات، به سراغ تک تک مخاطبان مسئول وغيرمسئول برویم اما در زير گزارش به جای هدیه تولد ، نظر خود را برای مان به یادگار بگذارید.


  • امید از کرمانشاهپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 15 آبان 1389-0:0

    دیدن نوشته هائی که از سر شجاعت دانائی باشد مانند نوشته های جناب شاهینی من را به سایت مازند نومه امیدوار کرده بود اما گویا شما نیز گرفتار همان خودسانسوری ای شده ائید که دیگران شدند یعنی از ترس مرگ تن به خودکشی دادند عزیزان تصور نکنید مردم بین حرفهای جاندار و حرفهائی که دو پول سیاه ارزش ندارد فرق نمی گذارند جسارت نباشد من از خواندن بعضی مقالات شما حالم به هم می خورد از بس کلی گوئی و محافظه کارانه است

    • نایب الله اصغریپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 12 آبان 1389-0:0

      افق روشن مازندنومه
      مازندنومه با رعایت سهم مخاطبان از چرخه تولید و انتشار اخبار، و بالابردن مشارکت محتوایی کاربران، کارهای خوبی را انجام داد از جمله آن ایجاد پادکست و ارایه محتوای سودمند برای شنوندگان و باکس ارسال مطالب بوده است. وب سایت مازندنومه که هشت سال پیش فعالیت خود را آغاز نمود، اکنون و در آستانه نهمین سال فعالیت خود، باید تغییراتی را به نفع نقش آفزینی هرچه بیشتر هواداران خود و حرکت بسوی ایجاد یک "تحریریه داوطلبانه، فراگیر و مجازی" ایجاد نماید. این وب سایت که با ثبات قدم خود در طول هشت سال فعالیت، بدون وقفه به اطلاع رسانی پرداخته و هیچ گاه کاربران خود را تنها نگذاشته، (به باور کارشناسان حوزه رسانه و به اذعان بخش قابل توجهی از کاربران) از بهترین مصداق های این زبانزد پارسی در عرصه اطلاع رسانی اینترنتی است که: رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود / رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود. این وب سایت در طول فعالیت خود اين امكان را براي كاربران فراهم كرد كه به پایان نامه ها ، کتب تاریخی و پادکست های مناسب دسترسي آزاد داشته باشند. آرزوی توفیق برای مدیران این سایت وزین دارم.

      • مهران مازنی پاسخ به این دیدگاه 0 0
        چهارشنبه 12 آبان 1389-0:0

        مازند نومه

        سلام ، خدا قوت

        چه قدر زود گذشت

        9 ساله شدی و ما یادمان نبود

        اما هر بار که سراغ سایت می رفتم و مطالب تو
        را مطالعه می کردم به مازندرانی بودن خودم افتخار می کردم

        چرا که تو :
        1- اولین مجله الکترونیکی مازرون بودی

        2- تو اولین مدیری رسانه ای داشتی که رسانه را وسیله ای برای رشدش نمی خواست

        3- تنها در تو می توانستم با وبلاگ های جدید مازندرانی ها آشنا شوم

        4- تنها با تو بود که به اخبار سیاسی روز مازندران دسترسی داشتم

        5- با تو بود که به نقاط ضعف و قوت مردان سیاسی شمال پی می بردم

        6- بارها از طریق تو با مشکلات شهری و روستایی اشنا شدم و پیگیری های شما را می ستودم

        7- افتخار میکردم که مردم مازندران رسانه ای دارند که می توانند حرف هاشون را بی واسطه بزنند

        8- شاید تو وسیله ای شدی که من و تعدادی دیگر از دوستان رسانه ای ام به فکر سایت و وبلاگ بیافتیم و آنها گام های بلند در این مسیر برگیرند .

        9- افتخار می کنم که 9 ساله شدی و دوست دارم که همیشه ماندگار بمانی

        10-........سایر مطالب را گذاشتم تا دوستان فرهنگ دوست و منتقد ارائه کنند

        در پایان
        از همه دوستان شمالی و مازنی که به رشد و توسعه شمال و ایران علاقمند هستند خواهش دارم که تو را بخوانند و با تو همراه شوند و با هر سلیقه و برداشت سیاسی و فرهنگی که دارند برای بهبود و تعالی تو گام گیرند .

        به ان امید ، خداوند نگهدار تو باد.

        • دوشنبه 10 آبان 1389-0:0

          به به تولد هم که دارید؟مبارکه؟حالا واقعا" خواستید حال اون سایت سوسول گرا رو بگیرید یا اینکه...؟ولی ضربه سهمگینی بود.این همه مسئول از شما تعریف کردند.کیش مات شون کردید


          ©2013 APG.ir