تعداد بازدید: 2925

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 23 آبان 1389-23:16

رييس ارشاد نوشهر:به همه تفکرات احترام مي گذاريم

 حسن توپا حيدري-رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر- گفت:به همه تفکرات احترام می گذاریم و هیچگاه موافق این نیستم که آثار فرهنگی و هنری را با سلایق و عقاید سیاسی یک شخص مقیاس شود-شعر شاعران نوشهري بايد حرف اول را بزند. 


به گزارش مازندنومه،رييس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي نوشهر  در نشست هفتگی شاعران نوشهری که پنج شنبه هر هفته با حضور جمعي از شاعران و هنرمندان در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اين شهربرگزار می شود،طی سخنانی گفت: در فرهنگ و هنر ما به همه تفکرات احترام می گذاریم و هیچگاه موافق این نیستم که آثار فرهنگی و هنری را با سلایق و عقاید سیاسی یک شخص مقیاس شود.

وي افزود: رعایت خطوط قرمز وظیفه همه است و ما مطمئنا شاعران متعهدی داریم که در چارچوب اخلاقیات، دین و در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت می کنند.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  هر شهرستان خانه دوم هر هنرمند و اهل فرهنگی است و باید از این خانه امانتداری کرد.


بر اساس اين گزارش حسن توپا حيدري  افزود: شاعران نوشهری دارای نام و نشان ملی و استانی هستند و من از روز اولی که به این سنگر خدمتگذاری آمدم تا به امروز بارها گفته ام و باز نیز از شما می خواهم از توان چهره های علمی از تجربه پیشکسوتان و از نظریات اهل فن استفاده کنید،چرا که شعر نوشهر باید همیشه حرف اول را در همایش ها، جشنواره ها و برنامه های استانی و ملی بزند.

توپا حيدري تصريح کرد: حضور شما نشان دهنده این است که ادبیات، شعر و فرهنگ و هنر را دوست دارید و ما هم چون شما  دغدغه هنر و فرهنگ داریم و در حال تدارک شرایطی هستیم که سالن ویژه شاعران در نوشهر داشته باشیم.

گفتني است در این نشست بیش از 30 شاعر نوشهری شعرهای خود را خواندند.


  • دوشنبه 1 آذر 1389-0:0

    آقاي حيدري مدير خوبي است من در زمان ايشان معني كار فرهنگي وهنري را فهميدم

    • خبرنگار منصفپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 30 آبان 1389-0:0

      آقای حیدری باید به عنوان یکی از مدیران فعال در رسانه و اطلاع رسانی مورد تقدیر قرار می گرفت.ما که خبرنگار شهر دیگری هستیم سال 12 ماه مدیر ارشاد شهرمان یک پاراگراف هم با ما حرف و گفتگو ندارد.

      • شنبه 29 آبان 1389-0:0

        از آقای حیدری بابت تلاشهایشان سپاسگذاریم که همواره در کنار هنرمندان هست درود بر چنین مدیران ارشادی باصفایی که همواره به هنرمندان احترام می گذارد

        • جمعه 28 آبان 1389-0:0

          آقاي حيدري!به دليل ناآشنائي شما با حوزه فرهنگ ، هنر و رسانه برخي از پرسنل اداره ارشاد نوشهر با روش تملق از روبرو و تخطئه و تهمت از پشت سر به خاطر حسادت و ناتواني،بسياري از اهالي فرهنگ و هنر اين شهرستان را كه به گفته شما و كانامه درخشانشان از نامداران استان و كشور مي باشند با خانه دوم خود بيگانه كردند.اگر چه عرض خود مي برند و زحمت ما مي دارند،اما بايد بدانند كه اداره ارشاد بدون حضور هنرمندان اعتباري ندارد.

          • دوشنبه 24 آبان 1389-0:0

            زنده باد آقای رییس که در چهار کلام حرفهایش اینهمه تناقض وجود دارد!!!!
            آقای رییس!نمی شود هم خط قرمز وچهارچوب و....گذاشت وهم گفت ما با عقاید مختلف مشکلی نداریم.البته با این توضیح که اخلاق عمومی در همه جای دنیا خریدار دارد وبه حکم انسانیت اکثرا رعایتش می کنند.


            ©2013 APG.ir