تعداد بازدید: 2265

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 1 آذر 1389-20:58

با رویکرد فرهنگی

سرهنگ محمد مهدوي-فرمانده سپاه قائم شهر-گفت:قرارگاه خاتم از محل درآمد های خود مبلغ 350 میلیون تومان اعتبار در اختیار سپاه قائم شهر قرار داده که صرف اجرای پروژه ها در روستاهای مختلف می شود.


به گزارش خبرنگار مازندنومه در قائم شهر،فرمانده سپاه ناحیه قائم شهر گفت: این نهاد در اجرای برنامه های محرومیت زدایی در بین نواحی سپاه استان مازندران نمونه و مطرح است.


سرهنگ محمد مهدوی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: به دستور مقام معظم رهبری ، قرارگاه خاتم از محل درآمد های خود مبلغ 350 میلیون تومان اعتباردر اختیار سپاه قائم شهر قرار داده که صرف اجرای  پروژه ها در روستاهای مختلف می شود.

وی این طرح ها را شامل احداث خانه عالم ، غسال خانه، وضوخانه، سرویس های بهداشتی ، تکمیل و تعمیرات مساجد و حسینیه ها اعلام کرد.


به گزارش خبرنگار ما،مهدوي با تاکيد بر اين نکته که برنامه های هفته بسیج در شهرستان قائم شهر با رویکرد فرهنگی تدوین شده است،افزود:نواختن زنگ بسیج در سطح مدارس و دانشگاه ها،ادارات و کارخانه ها،دیدار با ائمه جمعه قائم شهر و کیاکلا،  همایش بزرگ افسران جوان جنگ نرم ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران،غبار روبی قبور شهدا  ، برگزاری جشن ولایت و عید غدیر در سطح محلات ، برگزاری ادعیه ، برگزاری حضور حماسی و سازمان یافته بیش از ده هزار بسیج برادران و خواهران و بسیج اصناف،پزشکان، معلمان،دانش آموزان ،دانشجویان و  ورزشکاران در 5 آذر ماه،برگزاری چهار یادواره شهدای محلات و برگزاری نشست هم اندیشی بسیج در سطح حوزه های بسیج دانش آموزی و نخبگان از جمله این برنامه ها است .

سرهنگ مهدوی اعلام کرد:در بخش اردویی،سپاه قائم شهر جزء شهرستان هاي برتر استان انتخاب شده که از جمله برنامه های آن می توان به اعزام بسیجیان به اماکن متبرکه استان و کشور و اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی و  اعزام نیروهای بسیجی برای مراسم سالگرد حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد.


  • مهدي رفيعيپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 2 آذر 1389-0:0

    همكار محترم خبرنگار از اينكه دوباره مطالب زيباي شما را در سايت ها و نشريات مي بينم بسيار خرسندم آرزوي سلامتي و تلاش بيشتر براي شما دارم- مهدي رفيعي سازمان صنايع و معادن استان مازندران

    • سه شنبه 2 آذر 1389-0:0

      ارزش خبري اش براي شما كجا بود!! تا حالا مازندنومه خبراي سطحي تا اين اندازه را كار نمي كرد!!! جايگاه شما بالاتر از اين حرفاست!!


      ©2013 APG.ir