تعداد بازدید: 2185

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 2 آذر 1389-23:48

حساسيت بالاست

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران:باید نهایت بهره را از سفر سوم رياست جمهوري برد-مدیرکل کار و امور اجتماعی مازندران:حساسیت های سفر سوم هیات دولت در استان بسیار بالا است.


بر اساس خبر ارسالي روابط عمومي فني وحرفه اي مازندران به مازندنومه،با توجه به قریب الوقوع بودن دور سوم سفر ریاست محترم جمهوری و هیات دولت به استان مازندران جلسه هماهنگی تمهیدات دور سوم سفر در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران برگزار شد.

بر اساس اين گزارش مهندس عبدالرضا شریعت نژاد -مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندان- گفت: سفر دکتر احمدی نژاد رییس جمهور نشان دیگری از رویکرد دولت به مناطق محروم کشور است و باید نهایت بهره را از این سفر برد.

وی افزود: باید سیکل کاری مشخص باشد و وظایف، محورها و فضایی که باید در آن زمان کار کرد مشخص و تقسیم شده باشد تا افراد بیشتر پاسخگو باشند.

 در ادامه مهندس نجفی -مدیرکل کار و امور اجتماعی استان مازندران-نيز ضمن تاکید بر به کارگیری تمام توان در این سفر گفت: باید کمیته مشترک فنی و حرفه ای، اداره کار و امور اجتماعی و حتی صندوق مهر امام رضا کاملاً هماهنگ باشند تا این سفر به بهترین شکل سازماندهی و برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد: حساسیت های سفر سوم هیات دولت در استان بسیار بالا است و می طلبد که برنامه مدونی صورت گیرد و موارد و اشکالات احتمالی باید قبل از سفر رفع شود.



    ©2013 APG.ir