تعداد بازدید: 1929

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 4 آذر 1389-8:45

بدون رسانه هرگز

ميرقدير رضايي-فرماندار چالوس-گفت:به غیر از مواقع خاص بدون اصحاب رسانه در هیچ جلسه ای شرکت نمی کنم و حضور این عزیزان همواره برای من نشاط و شادابی به همراه دارد.


به گزارش خبرنگار مازندنومه در چالوس،فرماندار اين شهر در جمع دانش آموزان و دانشجویان ممتاز کارکنان فرمانداری چالوس، با اشاره به این مطلب که وزارت کشور از حساسیت خاصی برخوردار است،بیان داشت: همه دستگاه های اجرایی و حکومتی در شهرستان کار مرتبط به خود را انجام می دهند اما وقتی صحبت از فرمانداری و بخشداری می شود اینها دستگاه های عام نظارتی هستند که بر همه دستگاه های اجرایی شهرستان نظارت دارند و این همان حساسیت کار است.

 میر قدیر رضایی اظهار داشت: در مجموعه فرمانداری همکاران بسیار توانمندی داریم که هر کدام در مجموعه و حوزه کاری خودشان بسیار خوب و با تلاش کار می کنند و شما بدانید که والدین شما برازنده و شایسته هستند.

 فرماندار چالوس خطاب به فرزندان همکارانش گفت: شما عزیزان موارد و مسایل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... را که در شهرستان می بینید و احساس می کنید نیازمند پیگیری است،کتبا به من منعکس کنید تا نظرات شما را پیگیری کنم.

بر اساس اين گزارش،وی ادامه داد: به غیر از مواقع خاص بدون اصحاب رسانه در هیچ جلسه ای شرکت نمی کنم و حضور این عزیزان همواره برای من نشاط و شادابی به همراه دارد.

وي افزود: اصحاب رسانه را یار خودم می دانم و بدون آنان احساس می کنم همانند فردی هستم که بدون تکیه گاه در یک بلندی قرار دارد.

رضایی خاطرنشان ساخت: اینها واسط بین مردم و دولت هستند و وقتی امام راحل می فرماید که اگر خدمت می کنید به مردم منعکس کنید،بدون تکیه گاه رسانه نمی شود به مردم اطلاع رسانی کرد و هر چقدر من و همکاران بگوییم وقتی اطلاع رسانی نباشد مردم در جریان خدمات قرار نمی گیرند.

وی عنوان کرد: انعکاس از طریق شما مانند همکاری یک رسانه با من است و من آمادگی پیگیری پیشنهادات شما را دارم چون می دانم که از سر دلسوزی موارد را به من اطلاع می دهید.

 در پایان اين مراسم از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز فرزندان کارکنان فرمانداری چالوس قدرداني شد.



    ©2013 APG.ir