تعداد بازدید: 2187

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 4 آذر 1389-10:27

شکوه يک استقبال

معاون سياسي وامنيتي استاندار مازندران در آستانه سفر رييس جمهوري به مازندران اعلام کرد:بر اساس خبرهاي رسيده به ما استقبال مردم مازندران از دکتر احمدي نژاد بي نظير خواهد بود.


هادي ابراهيمي به مازندنومه گفت:با توجه به علاقه متقابل مردم مازندران به رييس جمهوري که در ترادف با علاقه مندي دکتر احمدي نژاد به مازندراني هاست،پيش بيني مي کنيم استقبال از ايشان بي سابقه باشد.


وي افزود:خبر هاي رسيده به ما حاکي از آن است که استقبال در سفر سوم باشکوه تر از دو سفر قبلي خواهد بود.

به گفته معاون سياسي و امنيتي استاندار،علاوه بر ديدار مردمي و ملاقات با مديران،ديدار با نخبگان ومنتخبان استان،ديدار با خانواده هاي شهدا و ايثارگران و حضور در شبکه طبرستان و گفت وگوي مستقيم با مردم مازندران،جزو برنامه هاي رييس جمهوري وهيئت دولت است.

ابراهيمي گفت: پي گيري پالايشگاه  مازندران و هم چنين پي گيري راه اندازي خط توليد سايپا در مرکز استان جزو برنامه هاي  پيش بيني شده اين سفر است.

بر اساس شنيده هاي مازندنومه رييس جمهوري و هيئت دولت 8 صبح روز سه شنبه آينده به فرودگاه دشت ناز ساري  وارد خواهند شد و مورد استقبال نماينده ولي فقيه،استاندار،معاونان و مقامات محلي قرار خواهند گرفت.


  • جمعه 5 آذر 1389-0:0

    ابابا بگین این بنده خدا نیاد چون وقتی میاد میخواد بشینن و مصوبه درست کنن و بع شماها هی پشت سرش متلک بگین که مصوبات سفرهای قبلی هنوز اجرا نشده
    خب گناه داره دیگه حرف در میارن دیگه متلک میگن دیگه.....دیگه بازم بگم؟


    ©2013 APG.ir