تعداد بازدید: 2242

توصیه به دیگران 30

شنبه 6 آذر 1389-16:47

قريبيان:خودم را ممنوع المصاحبه كرده ام

فرامرز قريبيان،بازيگر و پيشكسوت سينما در چالوس گفت: اهل گفتگو با رسانه ها نيستم-اگر ضبط فيلم در شهرستان ها باشد قبول نمي کنم-منطقه کجور طبيعتي بسيار دلنشين و آرامش بخش دارد.

 


اين بازيگر قديمي سينما كه براي بازي در يك فيلم سينمايي در چالوس به سر مي برد در گفتگو با خبرنگار مازندنومه در چالوس گفت: من اهل گفتگو با رسانه ها نيستم و ده سال است كه خودم را ممنوع المصاحبه كردم و در اين مدت نيز اصلا با رسانه ها گفتگو يا مصاحبه نداشتم.

 وي افزود: من فيلم هايم را بازي كرده ام و مدت شش سال است كه كار بازيگري در فيلم هايي كه در شهرستانها تصوير برداري مي شود را نمي پذيرم.

وي افزود: اول محل ضبط فيلم را مي پرسم كه اگر در شهرستان باشد آن را قبول نمي کنم اما اين بار استثنائا براي بازي در فيلم " بهشت اينجاست " به شهرستان چالوس آمدم.

قربيبان اظهار داشت: فيلم جديدي را در دست تهيه و ساخت دارم كه بايد همه وقت و فكرم را براي آن بگذارم تا آن را آماده و جلوي دوربين ببرم.

وي در پاسخ به اين سوال كه براي ورود به دنياي بازيگري حتما نياز به تحصيلات دانشگاهي است،گفت: به نظر من در اين كار فقط تحصيلات عاليه نمي تواند كمك كننده باشد بلكه عشق و علاقه قلبي حرف اول را مي زند و كسي كه با علاقه در اين كار وارد مي شود بايد همواره تلاش كند و هرگز نا اميد نشود تا بتواند به موفقيتهاي بزرگ دست يابد و گرنه خيلي زود خسته و از هدفش دور مي ماند.

 بازيگر پيشكسوت سينماي ايران به جاذبه هاي كجور مازندران اشاره كرد و گفت: براي ضبط فيلم به منطقه كجور مازندران و روستاي حيرت هم رفتم كه واقعا طبيعتي بسيار دلنشين و آرامش بخش دارد.

 وي ادامه داد: خيلي دوست دارم به روستاي گردشگري كندلوس كه بارها نام و تعاريف آن ، خصوصا موزه فرهنگي و تاريخي كندلوس را شنيدم هم سفر كنم كه به احتمال زياد در روزهاي آتي اين سفر محقق خواهد شد.

قريبيان افزود:سال ها قبل به مجتمع كشاورزي كندلوس در منطقه متل قو رفتم و از باغات ومزارع گياهان دارويي آنجا بازديد كردم ولي اكنون شنيدم كه آنجا تبديل به مجتمع مسكوني شده است.

گفتني است فيلم سينمايي" بهشت اینجاست " در کجور و چالوس در حال ساخت است.

 حمید سلیمیان کارگردان فیلم سینمایی " بهشت اینجاست " در گفتگو با مازندنومه در چالوس گفت: این فیلم داستان پسر بچه ای است که در یک شرط بندی مجبور می شود به جنگل برود که در آنجا بصورت اتفاقی با یک پیرمرد و دختر بچه آشنا می شود و  داستان اصلی فیلم از همین جا آغاز می شود.

 وی افزود: فیلم های کوتاه زیادی ساختم که در جشنواره های داخلی و خارجی جوایزی را هم به خود اختصاص داده است اما این فیلم اولین تجربه فیلم بلند و سینمایی من است که به صورت 35 میلیمتر ضبط می شود.

 سلیمیان درباره انتخاب جنگل چالوس برای ضبط اولین فیلم بلند سینمایی اش گفت: همراه تنی چند از عوامل این فیلم تمام نقاط مدنظر در سه استان گیلان، مازندان و گلستان را گشتيم و در نهایت به جنگل زیبای مشعل در چالوس رسیدیم که این مکان نظر مارا برای ساخت فیلم جلب کرد.

وی ادامه داد: نیمی از فیلم را در منطقه کجور مازندران و در روستای زیبای " حیرت " ضبط کردیم و نیمی دیگر در جنگل مشعل چالوس ضبط خواهد شد و در این مجموعه از بازیگران بومی نیز استفاده شده است.

گفتني است عوامل و بازیگران این فیلم عبارتند از : فرامرز قریبیان، نیره فراهانی ، محمدمهدی احدی،شکیبا فرمانی و... مدیر تولید: مهدی بشکوفه، کارگردان: حمید سلیمیان، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: شکوفا کریمی،طراح لباس: هادی قمیشی، طراح گریم: محسن بابایی،عکاس: حسام خلوصی، فیلمبردار و مدیر فیلمبرداری :حسن اسدی، بازیگردان :مهتاب نصیر پور،منشی صحنه : یاسمین کفایتی، صدابردار : فرخ فدايي



    ©2013 APG.ir