تعداد بازدید: 2135

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 7 آذر 1389-16:32

استاندار نگفته مشايي اصلاح طلب بود

توضيح روابط عمومي استانداري مازندران درباره يک خبر:درهيچ قسمت از سخنان مهندس طاهايي اين جمله كه "مشايي اصلاح طلب بود " بيان نشده است. 


گزارش نشست روز شنبه استاندار و معاونان او در محل استانداري مازندران در بيشتر رسانه هاي مجازي استان بازتاب داشت.دو خبرنگار مازندنومه نيز در نشست ديروز حاضر بودند و هرکدام بخش هايي از نشست را پوشش دادند.

عصر روز يک شنبه توضيحي از سوي روابط عمومي استانداري مازندران براي ما ارسال شد که در آن بخش کوتاهي از اظهارنظر مهندس طاهايي که درباره آقاي مشايي است تکذيب شده است.البته خبرنگار ما عين جمله جناب استاندار را نوشته،هر چند احتمال بروز خطا در درک و انتقال بيانات و مفاهيمي از اين دست وجود دارد.متن کامل توضيح روابط عمومي استانداري مازندران در پي آمده است:


باسلام،ضمن تشكر از سايت محترم مازندنومه كه دركوتاه ترين زمان نسبت به تنظيم و انتشار خبر اين جلسه اقدام نموده اند، به به اطلاع مي رساندجناب آقاي مهندس طاهايي ،استاندار محترم در نشست خبري با رسانه هاي محترم درهيچ قسمت از سخنان خود اين جمله را كه "مشايي اصلاح طلب بود " بيان نكرده اند وگواهي اين مدعا نيز فيلم و صوت جلسه است كه دراختيار اين اداره قرار دارد.

 لذا اين قسمت از خبر آن رسانه محترم كه از زبان مهندس طاهايي نقل شده است از سوي روابط عمومي استانداري تكذيب مي گردد.


  • چهارشنبه 22 دی 1389-0:0

    آقای طاهایی نسبت به آقای مشایی فقط ارادت قلبی است دارند و بس!

    • دوشنبه 8 آذر 1389-0:0

      ای بابا گذشته از اینکه استاندار عزیز مازنی ما به نعل و میخ زدن شهرت دارند حرف زیبائی هم در معنای وسیع دو واژه اصلاح طلب و اصولگرا زدند که اصلا به گوشه قبا و ردای هیچکس بر نمی خورد! چرا ضمن شعاری که برای احترام نظر دیگران میدهید حتی یک جمله ساده و فرضا مبهم را بر نمی تابید؟ ایا بوی ترس و تملق از ان به مشام نمیرسد؟ بکوشتنی اماره.............

      • يکشنبه 7 آذر 1389-0:0

        عب نکونده خله ها بینه اسا بشستنه بیشتنه سنگ سر


        ©2013 APG.ir