تعداد بازدید: 2448

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 7 آذر 1389-16:51

انقلاب خدمت و خدمت انقلابي

در جلسه شورای اداری قائم شهر مطرح شد:معلمي: از رئیس جمهوري می خواهم نسبت به مهار آب رودخانه تالار دستور ویژه ای صادر نماید-پیرفلک:سفرهای رئیس جمهوري به استان ها،انقلابی را در عرصه خدمت رسانی ایجاد کرده است.


به گزارش خبرنگار مازندنومه در قائم شهر،نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان گفت: امکان ذخیره سازی آب رودخانه ها در این استان وجود ندارد .

حجت الاسلام و المسلمين " علی معلمی" در جلسه شورای اداری قائم شهر گفت: متاسفانه در هیچ یک از سرشاخه های اصلی رودخانه تالار سدی برای مهار و ذخیره سازی آب وجود ندارد و از رئیس جمهور محترم می خواهم نسبت به مهار آب رودخانه تالار دستور ویژه ای صادر نماید.

 
امام جمعه قائم شهر ادامه داد: این درحالیست که همه رودخانه های این استان دارای سرشاخه های مناسب از منابع آبی هستند که با بهره گیری از آن می توان رونق اقتصادی، افزایش سطح تولیدات و ایجاد فرصت اشتغال را فراهم آورد.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان اظهارداشت: امید است در دور سوم سفر هیات دولت نسبت به مصوب کردن طرح هایی که زمینه مهار آب رودخانه ها با ایجاد سد فراهم می شود مطرح شود.


به گفته وی ایجاد سدالبرز (لفور) از 15 سال قبل در منطقه لفور سوادکوه آغاز شد ولی هنوز این طرح خوب ، که می تواند در زمینه مهار آبها تاثیرگذار باشد به بهره برداری نرسیده است.


  سرپرست فرمانداری شهرستان قائم شهر هم در اين جلسه گفت: سفرهای رئیس جمهور و هیات دولت به استان ها و مناطق، انقلابی را در عرصه خدمت رسانی به جامعه و مردم ایجاد کرده است.


  "علی پیرفلک" با اشاره به در پیش بودن دور سوم سفر هیات دولت به استان مازندران اظهارداشت: این سفرها منشاء خدمات و برکات مهمی برای جامعه بوده و فرصتی برای جبران نابرابری توزیع اعتبارات در استان ها را فراهم آورده است .

سرپرست فرمانداری شهرستان قائم شهر در ادامه به تشریح روند اجرای طرح های مصوب دور اول و دوم سفر هیات دولت به این شهرستان پرداخت و گفت: اجرای طرح چهاربانده نمودن راه قائم شهر به کیاکلا به طول پنج کیلومتر و اجرای طرح چهاربانده نمودن  و تعریض مسیر  قائم شهر به جویبار و آسفالت دو کیلومتر از این مسیر از مصوبات خوب دولت نهم و دهم در امر راه و ترابری است .


سرپرست فرمانداری شهرستان قائم شهر با اشاره  به فعالیت های بخش بهداشت و درمان دولت بیان داشت:تکمیل بیمارستان ده تختخوابی کیاکلا ، پیشرفت فیزیکی 45 درصدی مرکز قلب باز بیمارستان ولی عصر ، پشرفت فیزیکی 42 درصدی مراحل ساخت بیمارستان رازی و ایجاد 66 مرکز بهداشت و خانه بهداشت ، فعالیت های صورت گرفته در این بخش است .


به گفته پیرفلک : ساخت سالن های  ورزشی خواهران کیاکلا ، برادران قائم شهر ، سالن ژیمناستیک و  تکمیل مجموعه ورزشی کارگران ابجر از جمله طرح های موفق ورزشی است که در دولت احمدی نژاد انجام شد .


پیرفلک تصریح کرد: در سفر سوم دولت ساخت سالن ورزشی وزنه برداری ، ورزشهای رینگی و زمین های روستایی پیشنهاد می شود.


  • مهدي رفيعيپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 9 آذر 1389-0:0

    با سلام. قلم زيبا و تنظيم به جاي شما ستودني است موفق باشيد. ارادتمند مهدي رفيعي سازمان صنايع و معادن استان مازندران

    • دوشنبه 8 آذر 1389-0:0

      آقايان چه كاري براي اشتغال جوانان قائم شهر انجام داديد؟


      ©2013 APG.ir