تعداد بازدید: 2094

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 8 آذر 1389-8:17

نمره 20

20 ويژگي رييس جمهوري:احمدی نژاد جوان نیست، اما می توان گفت که پیر و ناتوان و از کار افتاده هم نیست-کافی است احمدي نژاد در حمایت از کاندیدايی لب تر کند. (يادداشتي از هادي ابراهيمي،مديرمسئول روزنامه صبح ايران و معاون سياسي وامنيتي استاندار مازندران)


چرا زمانی که همه مخالفان هجوم می کنند تا احمدی نژاد پیروز نشود، ایشان با اتکا به اعتماد مردم پائین دست و رنج کشیده به پیروزی می رسد و هنگامی هم که همه اراده می کنند تا او مجدداً به پیروزی نرسد، باز هم اکثریت قاطع آراي مردم را در گسترده ترین مشارکت انتخاباتی به خود اختصاص داده و با فاصله ای کاملاً مشهود و تحقیرکننده بر رقبای همه فن حریف خویش پیروز می شود و در کرسی قدرت باقی می ماند؟!

 چرا وقتی که استکبار جهانی با به کارگیری تمام قوای تبلیغاتی و سیاسی و جاسوسی اش برای شکست انتخاباتی و نیز کاهش محبوبیت احمدی نژاد دست بکار شده و حتی نقاب از چهره مزدورانش برداشته و همه را به صحنه فرا خوانده و آماده باش میدانی می دهد و بارها و بارها از خط قرمزها می گذرد، باز هم او می ماند و نه تنها افت محبوبیت نمی یابد، بلکه در حلقه های استقبال مردم در تهران و اقصی نقاط کشور و حتی در کشورهای خارجی مثل لبنان و غیره، چون نگینی تابناک به درخشش درآمده و محبوبیت ایشان دوچندان نیز می گردد؟!

 رئوس مسائل و اتهاماتی که در این چند سال متوجه شخص احمدی نژاد و نیز تیم همراه ایشان بوده، غالباً در عناوین ذیل قابل رویت است:

 احمدی نژاد-جوان است، خام است، ناشی است، اعتبار جهانی چندانی ندارد و از حمایت آنها بی بهره است، از وجهه داخلی مطلوبی برخوردار نیست، رده بالایی را تجربه نکرده است، طرح فضایی می دهد، حرف های بی مبنا می زند، در سیاست خارجی ناپخته عمل می کند، درگیر می شود، ادعاهای سیاسی و دیپلماسی اش اختلاف برانگیز است، تیم ناپخته ای را به کار می گیرد، با هیچکس نمی سازد، حرمت بزرگان را نگه نمی دارد، افراد معلوم الحال را به کار گرفته و در تبعیت از ولایت مشکل دارد و ...!

 اولاً باید گفت که احمدی نژاد جوان نیست، اما می توان گفت که پیر و ناتوان و از کار افتاده هم نیست و تازه اینکه جوانی و جوانگرائی نه تنها عیب نیست، نقطه قوتی است که در راس سیاست های امام راحل و رهبری معظم قرار داشته و این اتهام به رقبا واردتر بود!

 ثانیاً منظور از نبودحمایت خارجی، اگر مخالفت استکبار جهانی است، این هم که خواست عمومی مردم ماست و با سیاست خارجی نظام انطباق کامل دارد و اگر سایر خارجی ها هستند که مشکلی نبوده و نیست و بیشتر توهمی است که متوجه مخالفان شده است!

ثالثاً منظور از طرح های فضائی اگر همان برنامه هایی بودند که محقق شده اند، در عمل اثبات شده که عملی بوده اند و تحقیقاً مخالفان، فضائی سخن گفته اند!

رابعاً اینکه می گویند ایشان رده های بالا را تجربه نکرده، چگونه است در کشوری مثل فرانسه، شهردار پایتخت می تواند رئیس جمهور بشود، اما همین اتفاق با پیشینه ای به مراتب قوی تر در ایران محیرالعقول جلوه می کند؟!

خامساً اگر منظور از ناپختگی در سیاست خارجی، اصرار ایشان در برخورداری از انرژی هسته ایست که باید گفت، این عین شجاعت است و بهتر است که منتقدان مشکل مرعوب شدن خود را در برابر استکبار و اذنابش برطرف نموده و از بابت آن همه عقب نشینی های ذلیلانه از پیشگاه مردم عذرخواهی کنند!

 سادساً کدام يک از افراد به کارگیری شده ناپخته بوده و یا ناپخته عمل کرده اند و چرا به محض کنار نهاده شدن از کابینه در سایر قوا پست های عالی گرفته اند؟!

سابعاً آقای احمدی نژاد با چه کسی باید می ساخت که نساخت؟! با همان هایی که مردم در دو انتخابات مجلس، دو انتخابات شوراها و دو انتخابات ریاست جمهوری به آنها پشت کرده و قهر سیاسی خود را با آنها رقم زده اند؟! همان هایی که با رانت خواری، به مافیای ثروت و قدرت مبدل شده و خاطره هزار فامیل را در ذهن ها تداعی کرده اند؟! همان هایی که گردش نخبگان را متوقف کرده و مسئولیت ها را در بین خود دست به دست می کردند؟! همان ها که پرچمدار انقلاب مخملی شده و قصد براندازی اصل ولایت فقیه را در ایران داشته اند؟! همان ها که با امریکا، اروپا و اعراب کنار آمده و از سفارتخانه های آنها خط می گرفتند؟!

 ثامناً وقتی که ولی امر مسلمین پی در پی و قاطعانه از ایشان حمایت می کنند، آقایان چگونه می توانند مدعی شوند که وی در تبعیت از ولایت مشکل دارد؟!

حالا سئوال اینجاست که آیا آقایان تا کنون حتی یکبار هم که شده از خود پرسیده اند چرا احمدی نژاد با این حجم گسترده تخریب همچنان در قلوب مردم محبوب مانده و آژیر خطر را برای رقبای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به صدا درآورده و کافی است در حمایت از کاندیدائی لب تر کند!

 راستی راز محبوبیت و رمز ماندگاری احمدی نژاد در افکار عمومی چیست؟! و اینکه چه کارکردهایی باعث شده تا احمدی نژاد جاودانه بماند و مدعیان مخالف او با تمام تکبرشان کنار کشیده و باز هم جا بمانند؟!

به نظر من در بین ده ها گزینه عوامل و دلایل ماندگاری، محبوبیت، محوریت و نهایتاً برتری احمدی نژاد بر رقبا و حتی رفقای انتخاباتی ، می توان موارد ذیل را مورد اشاره قرار داد:

 1-سادگی و ساده زیستی و پرهیز از تجملات و زخارف فریبنده دنیوی

2-صداقت و شفافیت رفتاری و گفتاری در قبال مردم و افکار عمومی

 3-برخورد اعتقادی با مسائل اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی

 4-رابطه عاطفی و ولائی با ولی امر مسلمین و اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه

5--پاکدستی، پاک دلی، پاک نیتی، پاک اندیشی، پاک چشمی و پاکدامنی

 6-خستگی ناپذیری، دلسردی ناپذیری و وقت گذاری برای خدمت به مردم

 7-مردمی بودن، مردم دوستی و مهرورزی به مردم

 8-محروم نوازی، محرومیت ستیزی و محرومیت زدائی

 9-عدالت خواهی و تبعیض زدائی از جامعه

 10-نوآوری و خلاقیت ورزی و افزایش تحرکات اجرائی در راستای حل مشکلات مردم

 11-ارتقاي دسترسی مردم و ترجیحاً محرومان و به خصوص مردم مناطق دوردست به مقامات کشوری

 12-شجاعت ورزی در دیپلماسی خارجی و توسعه جایگاه و اعتبار سیاسی نظام در محاسبات جهانی

 13-آشتی ناپذیری با مستکبران جهانی و مقابله منطقی با زورگوئی های استکباری

 14-حمایت از محرومان و مستضعفان جهان و پشتیبانی از نهضتهای آزادیخواه اقصی نقاط عالم

 15-بکارگیری و مسئولیت دهی به نیروهای ارزشی و کنارگذاشتن رانت خوارها و منفعت طلب ها

 16-مقابله با فساد اداری، اقتصادی و اجتماعی و تصفیه نظام از طلحه ها و زبیرها و ابوموسی ها

 17-بازگرداندن نظام به معیارهای آرمانی انقلاب و امام راحل و تحقق دیدگاههای رهبری معظم

 18-اخلاص و ارتباط عاطفی حضوری و رسانه ای با مردم در پایتخت و سفرهای استانی

 19-پرهیز از پدیده هزارفامیل و جناح گرائی و تبعیت از معیار شایسته سالاری و نخبه گزینی

 20-اجرای شجاعانه طرحهای اساسی و زیربنائی در زمینه های سوخت، یارانه وغیره

مردم ما انسانهای شریف و نکته سنج و قدرشناسند و با گذشت زمان خادمان را از خائنان جدا کرده و روند اعتماد کردن های خود را هوشمند کرده و سره را از ناسره تشخیص می دهند و آنها بهتر از ما می دانند که احمدی نژاد کیست، چه کرده و دارای چه آرزوها و آرمانهائی می باشد؟!

امروز نام احمدی نژاد به یکی از ماندگارترین نام های تاریخی کشور مبدل شده است و مردم ابایی ندارند از اینکه ایشان را مالک اشتر علی زمان، امیرکبیر ثانی، رجایی دوران، اباذری دیگر و یا حتی مصلحی همچون سید جمال الدین اسدآبادی دانسته و هر روز بیشتر از دیروز، حلقه استقبال مردمی از ایشان را توسعه دهند!

 فلذا باید گفت تا آنهایی که نمی دانند، بدانند که رمز محبوبیت و ماندگاری احمدی نژاد در شخصیت و منش قرآنی ایشان و تبعیت از مدل حکومتی امام علی(ع) است که ضمن انجام رسالت های مربوط به مسئولیت های بزرگ، اولویت عنایات آن امام همام، رسیدگی به ایتام وخرابه نشینان اطراف کوفه بوده است!

 امیدوارم که این رویکرد آرمانی مردم ما هرگز دستخوش توطئه ها و ترفندهای رسانه ای و دیپلماسی استکباری نشده و ایران اسلامی بتواند سال ها و سال ها از احمدی نژاد و احمدی نژادی های جامعه بهره مند شده و همت عمومی مانع از بازگشت نااهلان و نامحرمان به مسئولیت های کلیدی نظام شود.


  • دوشنبه 8 آذر 1389-0:0

    آقای ابراهیمی من کارشناس ارشد شیمی بیکار هستم اتفاقا در سال 1385 هم فارغ التحصیل شدم یعنی تقریبا دوره دکتر احمدی نژاد لطف کنید یه کمکی بکنید تا ما هم سر کار برویم البته نه مثل شما ما به ساده و کمش هم قانع هستیم.

    • دوشنبه 8 آذر 1389-0:0

      در راستای اندیشه آقای ابراهیمی مطلب خوبی بود.ایشان همین جور فکر می کنند که در نوشته آمده

      • دوشنبه 8 آذر 1389-0:0

        بند 1 تا 7 كه براي مردم نون نمي شه . بند 8 و 9 كه باعث توسعه و افزايش كارائي نمي شه (نون بخور ونمير). بند 10 را كه نديديم بند 11 كه مردم بدبخت شهر ها و روستاهاي دور را همانجا ميخكوب و جلوي رشدشان را مي گيرد. بند12 موجب انزواي جهاني ايران شد . بند 13 كه دنيا را رو سرمان خراب كرد و مي كنه . بند 14 هم چراغي كه به خانه رواست به مسجد حرامه. در تائيد بند 15 بگويم كه فردي با نمره صفر رياضي رفته مهندس شده حالا هم به عنوان نيروي ارزشي شده كارشناس اداره كل.در بند 16 هم فقط زحمت كشيدند و گفتند " بگم؟ بگم؟ ". بند 17 را داري درست مي گي! چون مانتو ها تنگ تر نشد شلوارها كشي تر نشد و روسري ها عقب تر نرفت . 18 را قبول دارم ولي نون و آب نمي شه . 19 را خودش مي خواد ولي زير دستاش اجرا نمي كنند و 20هم كه شاهنامه آخرش خوشه.


        ©2013 APG.ir